Karen'in instagram profilinde gezinirken tanımadığım bir kızla fotoğraflarını gördüm.Bayağı bir geçmiş zaman ama neden silmemiş?unutamamış mı?eski sevgilisi mi?Bunları düşünürken Eylül'ü bir yandan da dürtüyordum
"Eylül uyan Eylül"
"Ne oluyor Alya ya gecenin bu saatinde?"
Fotoğrafı ona gösterdim ve kızın güzel olup olmadığını sordum.
"Güzel kız."
"Uyu Eylül"
Sinirlendim nesi güzel bunun ya."O zaman niye uyandırıyosun Alya hadi sen de uyu."
Derken gözleri kapalı kesik kesik konuşuyordu.
"Eylül çok mu güzel?"
"Alya öyle bir soruyorsun ki güzel dersem beni öldürücekmişsin gibi hissediyorum."
"Eski sevgilisine benziyo"
"Sende diyosun işte Eski.Canım arkadaşım kralı gelse ezer geçersin sen Alya'sın kızım kendine gel.Hadi uyu biraz,yarın gaz vermeye devam ederim"
"Çok gıcıksın."
Uyudu inanamıyorum 2 dakikada!Sabahın olmasını beklemeye başladım.Uyuyamıyordum bir an önce sabah olmasını istiyordum sabah olsa da koşup rahatlasam.Günün ilk ışıklarıyla hemen fırladım hazırlandım ve attım kendimi dışarı.Hazırlandıktan sonra eve gittim.Giysilerimi giyindikten sonra çıktım ve müzikle koşmaya başladım. Omzuma bir el dokundu irkilerek arkamı döndüm. Müzikten duymamış olmalıyım kulaklıklarımı çıkardım.
"Günaydın"
"Günaydın"
"Canın sıkkın gibi anlatmak ister misin?"
Nasıl günaydın dediysem çocuk moralimin bozuk olduğunu anladı."Sende mi koşuya çıktın?"
"Evet."
Bir yandan koşarken bir yandan da konuşuyorduk.Anlatıcaktım ama üstü kapalı bir şekilde:
"Ayşe diye bir arkadaşım var Eren'le birlikteler. Eren'in hesabında eski tarihlerde bir kızla fotoğrafını görmüş üzgün,teselli etmeye çalışıyorum ama olmuyor.Aralarını düzeltme girişimindeyim."
İsim vermenin daha iyi olacağını,anlamasını engelleyeceğini düşündüm.İyi senaryo yazdım anlamaması umuduna kapılarak gözümün kenarından Karen'e bakıyordum.Bana doğru döndü
"Arkadaşın geçmiş bir fotoğraf için üzülüyor o da yetmiyo sevgilisini de mutsuz ediyor belki çocuğun gözünden kaçtı,bu yüzden silemedi.O arkadaşa söyle ona gülmek çok yakışıyor."
Anladı mı? Lanet olsun anladı!!! Ama nasıl??? Olduğum yerde kala kaldım Karen uzaklaşıyordu. Etrafımdaki her şey dönüyordu.Ne yapacaktım şimdi? Aceleyle daha fazla belli etmemem gerektiğini düşünerek koşmaya başladım.Ona yetişene kadar nefes nefese kaldım.Bana bakarak güldüğünü fark ettim.Neden daha fazla utandırıyordu ki??!!
"Eren'ede çok yakışıyor ama şimdi gülmese iyi olur."
Ne dediğimi anlamasının bir kaç saniyesini aldığını fark ettim ve şimdide ben gülüyordum koşmaya devam ettim arkada kaldı.Artık koşmaya son verdim eve gittim ve gider gitmez Karen'in instagram hesabına girdim artık fotoğraf yoktu silmiş.Mutluluktan ne yapacağımı şaşırmışken Karen'in evine girdiğini gördüm.Kapı çaldı.Kapıda ki Alperendi. Hah tam mutlu oldum ya içine etmeye gelmiş. Açmamaya karar verdim. Ama sakarlığımla evde olduğumu resmen ilan ettim.
"Evde yokuumm!"
"Haha çok komik açar mısın kapıyı!?"
"Efendim"
Dememe kalmadan kolumdan tutup çekiştirdi.Camda Karen'in baktığını gördüm.
"Kolumu bırak Alperen."
Beni dinlemiyordu sadece bildiğini okuyordu.Arabaya bindirdi ve gidiyoruz nereye gittiğimizi bilmiyorum.Yol boyunca saydım ama dinlemiyor ve tek bir kelime dahi etmedi.Araba durduğunda bir ormanın içindeydik.Arabanın kapısını açtı ve kolumdan tutup indirdi.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?Alperen konuşsana"
Bana döndüğünde gözleri dolmuştu.
"Alya sadece yanımda olmanı istiyorum.Sadece 2 saat tamam mı?"
Ne diyeceğimi bilmiyorum.Alperen'i ilk kez bu halde görüyorum.Çimenliklere oturdu ve otur anlamında bileğimi tuttu.Bende karşısına oturdum.Kızsız günü geçmiyor ama kötü olduğunda bana mı geliyor??Bu çocuğu anlaması zor.İşte lisenin sorunlu çocuğu nolacak.
"Anlatmak ister misin?"
Sadece gözlerime bakıyordu.Bende susmaya karar verdim.Alperen'i bu halde görmek bana şok etkisi yapmıştı.Normalde güçlüdür.2 saatin sonunda beni eve bıraktı.
MEDYADA ALYA'NIN EMRE'NİN İNSTAGRAM HESABINDA GÖRDÜĞÜ FOTOĞRAF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakışta
Teen FictionAlya anlatıyor: Karen benim en büyük şansım şu dünyada karşıma çıktığı için her dakika şükrediyorum onun yanında hiç bir korkum beni esir alamıyor çünkü ben zaten Karen'in kokusunun esiri oluyorum.Karanlık korkum sadece onun yanında geçiyor ve sad...