Dziś wspólnie z Michałem stwierdziliśmy ze jedziemy na wakacje

Tylko we dwoje

Wybraliśmy na nasz cel Maltę . Nigdy tam jeszcze nie byłam jak i chłopak wiec myśle ze to idealne miejsce .

Zeszłam do swojego rodzinnego mieszkania skąd zabrałam jeszcze pare rzeczy bo aktualnie pomieszkuje sobie u Michała u którego mam większość moich kosmetyków i ubrań .

Gdy wszystko już zapakowałyśmy uberem pojechaliśmy na lotnisko . Miał zawieść nas mój tata ale pojechał razem z mama na jak to on powiedział ,, pilne spotkanie „ . Nie wnikam.

Po całej odprawie mieliśmy jeszcze trochę czasu do lotu wiec poszliśmy coś zjeść . Ja wzięłam sobie jakies naleśniki na słodko a Michał jakas kanapkę .

- nadal nie mogę sie przyzwyczaić ze to już nie tylko 2 miesiące przerwy i znowu idziemy do szkoły tylko już naprawdę jesteśmy wolni

- dosłownie . Ja sie czuje jakby to były porostu długie wakacje

- szybko mija ten czas

- za szybko

~~~
Lot minął nam dość szybko . Może dlatego ze większość przespałam . Teraz zamówiona taksówka udajemy sie pod wynajęty mini domek tuż przy plaży .

Po dojechaniu i odebraniu kluczy na 5 dniowy pobyt dopiero teraz mogłam ujrzeć jak piękny jest ten domek a jeszcze piękniejszy widok z balkonu .

- jeju jak tu pięknie - zachwycałam sie opierając sie o barierkę balkonu patrząc na morze

- cudownie jest - Michał owinął od tylu rekami moja talie i położył swoją głowę na moim ramieniu

- myśle ze będą to jedne z najlepszych wakacji

- należy nam sie taki odpoczynek

Pocałowałam chłopaka co on przedłużył i stałam teraz przodem do niego . Swoje ręce wplotłam w jego brąz włosy co raz bardziej pogłębiając pocałunek .

- myślisz ze powinnismy przetestować nasze łóżko

- wygoda to podstawa wiec mysle ze trzeba to sprawdzić

Na to chłopak chytrze sie uśmiechnął i podniósł mnie przez co oplotłam swoje nogi wokół jego talii . Położył mnie na łóżko zawisajac tym samym nademna i pocałunkami zjeżdżając co raz niżej i pozbywając sie każdego ubrania ze mnie jak i z niego .

~~~
Wieczorem poszliśmy do jednej z tutejszych restauracji do której założyłam długa biała przylegająca sukienke na ramiączkach , lekko sie pomalowałam a włosy zostawiłam rozpuszczone i lekko pofalowane .

Michał ubrał jeansowe ciemne szare spodenki i biała koszulkę polo . Wyglądał bardzo przystojnie .

Zamówiliśmy sobie jakies danie z karty i do tego lampkę wina . Rozmawiając przy tym i co chwile zerkając na piękny widok morza które było widać z tamtąd .

W takich momentach naprawdę docenialam moje życie .

Po skończonej udanej kolacji spacerkiem wróciliśmy do naszego domku gdzie po wspólnym prysznicu poszliśmy spać .

~~~
Kolejny dzień spędziliśmy głównie na zewnątrz po południu udając sie na plaże gdzie trochę sie poopalalismy i wypiliśmy po drinku oraz trochę powoływaliśmy w wodzie .

Znaczy kto chciał popływać ten chciał ja zostałam zmuszona do tego bo ktoś wziął sprawę w swoje ręce . W dosłownym znaczeniu .

Byliśmy tez na pysznym obiedzie po którym postanowiliśmy zwodzić trochę okolice i zachaczyc o pare sklepów z pamiątkami .