𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑇𝑒ℎ𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑𝑒

515 52 14
                                    

MERHABAAALAAARRRR

Biliyorum çok geç attım bölümü. Aslında hiç bekletmek istemedim yazıdığım gibi attım yani.

Umarım beğenirsinizzzzz

İyi okumalaaaarrrrrr 💓💗💗💖💘💞💕

🩸

Jungkook gözlerini ağırca araladı. Aslında hiç zamanı değildi şuan uyanmanın, gecenin üçüydü her zamanki gibi ve Jungkook yine gecenin bir vakti uyanmıştı. Son birkaç gündür geceleri uyanıp duruyordu. Bunun herhangi bir sebebi olduğunu sanmıyordu. Çünkü ne tuvalet ihtiyacı oluyor, ne de susamış oluyordu.

Fakat bu gece farklıydı. Yatakta iki beden olması gerektiğine rağmen yatakta tek başınaydı. Taehyung nerdeydi?

Yavaşça doğruldu ve elini yanındaki küçük komidinin üzerine uzattı. Gözlüğünü buldu, taktığı gibi odaya baktı. Taehyung odada değildi. Endişelenmeye başlamıştı, sadece başka bir odada bile olabilirdi ama onu görememek Jungkook'u endişelendirmişti.

Üzerindeki yorganı kaldırdı ve yataktan kalktı. Bir şeylere çarpmamaya dikkat ederek odadan çıktı ve evde dolanmaya başladı. Taehyung hiçbir yerde yoktu. Evde Jungkook'tan başka ses çıkaran hiçbir şey yoktu ve bu onu korkutuyordu. Sessizlik tamamen evi ele geçirmişken Jungkook ne yapacağını şaşırmıştı. İlk defa burada tek başına kalmıştı ve oldukça korkuyordu. Ne olacaktı şimdi? Taehyung nereye gitmişti?

Oturma odasında dolanıyordu boş boş, o sırada balkona hiç bakmadığını farketti. Peki bakabilir miydi? Eğer bir vampir onu görürse bundan kaçışı olmazdı. Taehyung da yanında olmadığından onu koruyabilecek kimse yoktu. Yine de bakmaya karar verdi, burada böylece beklemekten iyiydi.

Balkon kapısına yaklaştı ve kafasını kapının camına çevirdi hafifçe. Ardından derin ve rahat bir nefes aldı. Taehyung balkonda oturmuş sigara içiyordu. Kapıyı açtı ve Taehyung'un bakışları da arkasına, ona yöneldi. Jungkook'u görünce soluk yüzünde bir gülümseme belirdi ve ona eliyle gelmesini işaret etti. Jungkook biraz tırssa da balkona geçti ve Taehyung'un yanındaki sandalyeye oturdu.

"Vampirler de sigara içebiliyor mu?"

Taehyung kafasını aşağı yukarı salladı ağzından yoğun gri dumanlar etrafa uçuşurken. Jungkook yanına oturduğu gibi onu kendine çekip yanağına dudaklarını bastırdı. Sanki onu yıllardır tanıyor gibiydi. Kokusu diğer insanlarınkinden farklıydı. Farklı bir şekilde hoştu ve Taehyung'un en çok hoşuna giden de buydu.

"Neden bu saatte içiyorsun?" Jungkook Taehyung'un sigarasını parmakları arasından çalıp kendi dudaklarına götürdü.

"Hiç uyuyamadım gece, ben de boş durmayayım bari dedim." Taehyung bakışlarını gökyüzüne dikti ve Jungkook konuşana kadar bulutları izledi.

"Neden? Bir sorun mu var?" diye sordu Jungkook hızla.

Taehyung başını gülümseyerek iki yana salladı. Jungkook'un bilmesi gereken bir şey yoktu. Boş boşuna onun da canını sıkmasına gerek yoktu. Onu yoran düşüncelerin ardından derin bir nefes aldı.

Jungkook'sa resmen nefes alamıyordu. Buranın havası bir tuhaftı. Şehirdeki havadan bile daha boğucu gibiydi. Ciğerlerinin yıprandığını hissedebiliyordu.

"Hava fazla bunaltıcı değil mi sence de?" Sordu biraz önceki konuyu tamamen unutmuş bir şekilde. Hava ona gittikçe ağırlaşıyormuş gibi geliyordu.

𝟼𝟶 𝙶𝚄̈𝙽 |  𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin