Kim
Ik word wakker en schrik even als ik zie dat ik niet in mijn eigen kamer ben. Ik zucht en staar naar het plafond. Ik hoor de deur zachtjes open gaan. Ik kijk naar de deur toe waar ik Anne zie staan. "Ik heb het ontbijt al klaar gemaakt." Glimlacht ze. "Oke." Zeg ik en glimlach terug. Ze sluit de deur en loopt naar beneden. "Goeiemorgen." Hoor ik Harry zeggen met een schorre ochtend stem, terwijl hij in zijn ogen wrijft. "Goeiemorgen." Zeg ik terug.Als we beneden zijn ga ik aan tafel zitten. "Goeiemorgen." Zegt Robin, die een krant aan het lezen is. "Wij hebben al gegeten." Zegt Anne die met warme broodjes aankomt lopen. Ik knik en Harry gaat tegen over mij zitten. "Is het goed als ik vanavond naar het feest ga in het dorp?" Vraag ik en neem een hap van mijn broodje. "Ben je daar niet te jong voor?" Vraagt Anne die in de keuken thee aan het in schenken is. "Nee." Zeg ik. "In je eentje?" Vraagt Anne verbaasd. "Ja, waarom niet?" Zeg ik en haal mijn schouders op. "Ik wil anders wel mee gaan?" Bied Harry aan. "Ik ben geen kleinkind meer." Mompel ik. "Als Harry mee gaat dan mag het van mij." Zegt Anne en komt met twee koppen thee aangelopen. "Oke." Zeg ik en pak de thee aan. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in om met Harry te gaan. Ik ben geen klein kind meer die iemands handje vast moet houden. Bij mijn moeder maakte het nooit uit of ik met iemand er naar toe ging. "Kim, heb je zin om binnekort te gaan shoppen met mij? Dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen!" Vraagt ze vriendelijk. "Uh ja is goed." Zeg ik en neem een slok van mijn thee.
Als ik mijn thee op heb, sta ik op en loop naar boven. Ik pak mijn kleding en loop naar de badkamer toe. Ik laat mijn kleren op de grond vallen en was mijn gezicht onder de kraan. Ik voel het koude water in mijn gezicht, wat me gelijk al wakker maakt. Ik pak mijn handdoek en veeg mijn gezicht droog. Ik doe mijn pyama uit en doe mijn kleren aan, een strakke zwarte spijkerbroek met scheuren erin en doe een zwarte crop top aan. Ik loop de badkamer uit en loop naar mijn kamer toe. Ik plof op mijn bed neer en typ het nummer in van thuis. "Hey Kim!" Zegt mijn moeder blij. "Hey mam." Zeg ik en glimlach en pluk met mijn andere hand aan mijn deken. "Hoe gaat het?" Vraagt ze. "Mja, gaat wel goed, en met jou?" Vraag ik. "Ja gaat wel." Zucht ze, ik hoor aan haar stem dat ze het er liever niet over wilt hebben. "Vertel is wat over het pleeggezin?" Vraagt ze. "Nou, uh Anne is wel een lieve vrouw, en haar man Robin ook, en ze hebben nog een zoon, Harry.'' "Oeh vertel is wat meer over die zoon.." Zegt ze nieuwschierig. "Mam.." Zeg ik grijzend. "Wat? Ik zeg alleen vertel is wat meer over die zoon, ik bedoel er verder niks mee hoor." "Dat zal wel ja." Grinnek ik en rol met mijn ogen. "Nou, hij is geloof ik 21 en hij is wel knap." Zeg ik. "Zozo, dus misschien word het nog wel wat tussen jullie?'' "Mam! Je weet toch dat ik niks wil met relaties. " Lach ik. "Misschien word daar wel is tijd voor." Lacht mijn moeder. "Anyway, ik ga vannavond uit." Zeg ik om van onderwerp te veranderen. "Met Harry?" Vraagt ze. O god, daar gaan we weer. "Ja met Harry." Lach ik. "Oke, veel plezier dan maar he!'' Zegt mijn moeder. "Ja dankje wel." Zeg ik sarcasties. "Dag schat." Zegt ze. "Dag mam." Zeg ik en hang op.
Ik kijk een beetje rond, ik weet echt niet wat ik moet doen, ik verveel me dood, maar ik heb ook geen zin om beneden te zitten. Ik besluit om mijn joging broek aan te doen, en om te gaan joggen. Ik loop naar beneden en pak mijn oversized zwarte vest. "Is hier een bos ofzo in de buurt waar je kan hardlopen?" Vraag ik aan Harry als ik alleen Harry aantref in de huiskamer. "Ik kan je wel brengen met de auto?" Bied hij aan. "Is goed." Zeg ik. Harry staat op en trekt zijn jas en schoenen aan. We lopen naar buiten naar de auto toe en stappen in. "Hoelang is het rijden?" Vraag ik als Harry de auto start. "Ongeveer een kwartiertje." Zegt hij en we rijden weg.
Als we er zijn stopt hij de auto. "Bel me maar als je weer opgehaald wilt worden." Zegt hij. "Ik heb je nummer nog niet.'' Zeg ik. "O geef maar." Ik geef mijn mobiel aan hem en hij typt zijn nummer in. Hij geeft mijn mobiel terug en ik stap de auto uit. "Doei." Zegt hij. "Doei." Zeg ik terug en gooi de autodeur dicht. Ik hoor de auto starten en dan weg rijden. Ik doe mijn oordopjes in en begin te rennen. Ik ging thuis altijd hardlopen als ik ruzie had met mijn vader. Hier kom ik tot rust, en dat heb ik nodig.
Na ongeveer 2 uur te hebben gelopen wil ik terug. Maar ik heb echt geen idee waar ik nu ben en welke kant ik terug moet. Ik kom uit bij een groot meer wat omringd is door grote dennenbomen. De zon staat al laag wat een mooi effect geeft. Ik besluit mijn mobiel te pakken en Harry te bellen. "Met Harry." Hoor ik hem zeggen. "Hoi met Kim, ik ben verdwaalt." Grinnek ik. "Oh." Lacht hij. "Waar ben je ongeveer?" Vraagt hij. "Ik ben bij een groot meer." Zeg ik. "Ik weet waar dat is, ik kom er aan." Hoor ik hem zeggen. "Oke, tot zo." Zeg ik. "Tot zo." Zegt hij en hangt op. Gelukkig weet hij waar het is anders zat ik hier nog uren. Na ongeveer een half uur hoor ik voetstappen. Ik kijk om en zie Harry aankomen. "Hey." Zeg ik blij. "Hey." Lacht hij. "De auto staat hier niet zo ver vandaan." Lacht hij.
Harry
Kim staat op en we lopen weg.
Ik kijk naar Kim die haar mouwen opstroopt. Mijn ogen worden groot als ik haar littekens zie. "Wat heb je allemaal op je armen?" Vraag ik en pak haar polsen vast om het beter te zien. "Ik sneed me vroeger." Zucht ze. "Nu niet meer?" "Soms, maar de laatste tijd niet meer nee." "Waarom doe je jezelf zo veel pijn?" Vraag ik verbaasd. "Waarom stel jij altijd zo moeilijke vragen?" Zegt ze en rolt met haar ogen en ik laat haar armen los. "Sorry." Grinnek ik.Kim
Als we thuis zijn loop ik naar boven en begin met mijn make up op te doen voor vannavond. Ik pak mijn kleren en klee me om.Plotseling hoor ik iemand op de deur kloppen. "Kan ik binnen komen?" Aan zijn stem te horen is het Harry. "Ja." Zeg ik terwijl ik mijn mascara opdoe. "Zullen we zo een patatje eten bij de snackbar?" Vraagt Harry als hij naar zijn bed loopt. Ik kijk even naar de klok en zie dat het al bijna 6 uur is."Ja is goed." Zeg ik. Ik pak mijn stijltang en stop de stekker in het stopcontact. "Is het goed als er een paar vrienden van mij ook mee gaan naar het feest?" Vraagt hij. "Ja tuurlijk." Hoe meer jongens, hoe leuker. Ik ben benieuwd wat hij voor vrienden heeft.. Harry trek zijn shirt uit en pakt een blousje uit zijn kast. Via de spiegel kijk ik naar zijn gespierde lichaam met tattoes. Hij trekt een zwart blousje aan en knoopt 'm dicht. Hij pak een parfum flesje van zijn bureau, en spuit wat parfum op. "Zullen we gaan?" Vraagt hij. "Ja." Zeg ik en sta op, ik doe snel nog wat parfum op en we lopen de kamer uit.
We lopen de gang in en ik pak mijn spijker jasje en mijn schoenen. Ik ga op de trap zitten en doe mijn schoenen aan. Harry pakt zijn jas van de kapstok en trekt 'm aan. "Is het niet koud in alleen een spijkerjasje?" Vraagt hij terwijl hij zijn hand door zijn haar haalt. "Nee." Zeg ik en sta op. We lopen de huiskamer in en zeggen Anne en Robin gedag. "Doen jullie voorzichtig?" Vraagt Anne. We knikken ja en lopen de huiskamer uit. "Doeg." Roepen Harry en ik nog en lopen het huis uit. Harry doet de deur dicht en we lopen naast elkaar naar zijn auto toe. Hij pakt zijn auto sleutel en drukt op het knopje. De oranje lichten beginnen de knipperen. Ik doe de deur open en stap in. Harry stapt ook in en start de auto. Er heerst een awkward stilte, ik heb echt geen idee waar ik over moet praten en staar maar uit het raam. "Ben je er al vaker geweest?" Vraag ik om een beetje een gesprek te beginnen. "Ja wel eens maar niet vaak." Zegt hij. "Ga jij vaak naar feesten?" Vraagt hij. "Ja bijna elke dag." Zeg ik. "Ging je niet naar school?" Vraagt hij verbaasd. "Soms." Zeg ik. Ik spijbelde nog al veel.
Als we eindelijk bij de snackbar zijn parkeert hij de auto en stappen we uit. We lopen de snackbar binnen en we sluiten ons aan bij de rij. We zijn al snel aan de beurt en bestellen ons patatje. "Patatje met... en wat wil jij?" Vraagt Harry. "Ook." Zeg ik en glimlach. "Zijn jullie een stel?" Glimlacht de vrouw van de snackbar. "Nee." Lach ik. Ik kijk naar Harry die rood naar de grond staart. We nemen ons patatje mee en we gaan zitten aan een tafeltje.
Harry
"Misschien vinden we nog wel een leuke vriendin voor je." Lacht ze. "Ja misschien." Zeg ik en haal mijn shouders op. Ze moest eens weten.Als we ons patatje ophebben lopen we naar de auto toe en stappen in. Het is ongeveer een half uurtje rijden vanaf hier. "Tot hoelaat wil je daar ongeveer blijven?" Vraag ik. "Totdat ik niet meer kan staan, is het tijd om te gaan." Lacht ze. "Dus ik moet je dragen naar de auto vannavond?" Lach ik. "Ja." Grinnekt ze.
Kim
We stoppen de auto en stappen uit. Het is al aardig donker. Buiten staan al een hoop mensen te roken en te drinken. Ik loop Harry achterna door de drukte heen. "Shit." Hoor ik Harry zeggen. "Wat is er?" Ik kijk hem geschrokken aan. "Louis is er." Zegt hij. "Wie is louis?"-------------------
Heeeei! Dit was een erg lang hoofdstuk haha !! Ik hoop dat jullie het nog een leuk boek vinden hah! Sorry dat het zo lang duurde, maar ik was op vakantie :) xx
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...