Dit is èèn van mijn favoriete hoofdstuk van dit boek ;)
Song voor dit hoofdstuk: goo goo dolls -iris.
-------------------------------------Kim
Ik schrik als plotseling de deur open vliegt. O my god. "H-harry wat doe je hier?" Stotter ik als ik Harry woest in de deuropening zie staan. Louis springt van me af en ik bedek mijn naakte lichaam achter mijn deken. "Ik kan beter vragen wat hij hier doet." Zegt hij woest. Zo boos hem ik hem nog nooit gezien. Louis kleed zich snel aan.
"Harry ik kan het uitleggen." Zeg ik snel. "Je hoeft het niet uit te leggen. Ik had gelijk je bent een slet, je bent echt een slet." Zegt hij. "Ik weet het, het spijt me." Zeg ik en voel mijn ogen prikken. "Het spijt me? Hoe vaak heb je dat wel niet gezegt?" "Te vaak." Zeg ik zacht en er ontsnapt een traan uit mijn oog. Louis staat op en loopt naar de deur toe. "En met jou ben ik ook nog niet klaar mee." Zegt hij tegen Louis. Louis lacht erom, hij lacht er gewoon om, hem boeit het niks.
"Ik wil je hier nooit meer zien." Zegt hij tegen Louis. "Ik kom hier ook niet meer.. tenzij ik met haar ga neuken." Lacht hij en rent de trap af. Ik zie dat Harry nog steeds woest is. Ik sta op, met nog steeds de deken voor me, en pak mijn ondergoed van de grond.
Ik draai me om met mijn rug naar Harry toe en doe snel mijn ondergoed aan. Als ik mijn ondergoed aan heb doe ik een zwart hempje en een jogging broek aan. Harry zit op zijn bed en staart woedend naar de grond."Harry." Zeg ik en loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder. "Nee Kim, rot op." Zegt hij kwaad en spant zijn kaak aan. "Hoe kon je dit doen?" Vraagt hij. "Ik deed het ook voor jou." Zeg ik.
"Je deed dit voor mij?!" Schreeuwt hij en staat op. "Ja." Zeg ik zacht. "Tuurlijk joh, je deed dit voor mij. Je meende het ook nog hè van gister toen je zei dat je een goeie beurt van hem wou." Zegt hij. Dat is waar dat had ik gezegt, maar ik wist zelf ook niet dat ik het echt zou menen. "Ik weet het, ik zei het voor de grap gister." "Blijkbaar was het dus geen grap, want je hebt je beurt gehad." Snauwt hij.
"Godverdomme Harry, we zijn niet in een relatie!" Zeg ik kwaad, ik heb geen idee hoe ik anders mezelf zou moeten verdedigen. "Nee inderdaad nee. Ik snap jou niet, als ik jou zoen duw je me weg en alles en zeg je dat je tijd nodig hebt, maar ondertussen lig je wel te neuken met Louis." Schreeuwt Harry. "Je hebt gelijk, ik ben een slet." Zeg ik zacht en voel mijn ogen prikken. "Fijn dat je daar zelf ook achter bent gekomen." Zegt hij.
Ik voel een huilbui opkomen en ren de kamer uit. Ik ren de badkamer in en doe de deur op slot. "Ik wil verdomme naar huis!" Schreeuw ik keihard en de tranen stromen over mijn wangen. Ik loop helemaal te shaken en hou mijn handen voor mijn gezicht, die steunen op mijn knieën. Ik wou dit verdomme niet.
Als Anne roept dat het eten klaar is, veeg ik mijn tranen weg. Ik heb ongeveer een uur huilend in de badkamer gezeten. Gezellig, straks lekker aan tafel zitten met Harry. Ik zucht diep en doe de badkamerdeur open. Ik loop naar beneden en zie Harry al aan de tafel zitten met zijn rug naar mijn toe.
Ik ga tegenover Anne zitten en naast Anne zit Harry. Robin is er niet want die heeft avonddienst. "Moeten jullie niet naast elkaar zitten?" Vraagt Anne verbaast. "Ik hoef niet naast een slet te zitten." Snauwt Harry. Mijn mond valt open en ik voel mijn bloed borrelen. Geschrokken kijkt Anne naar Harry. "Pardon?!" Zegt Anne streng. "Het is godverdomme zo!" Schreeuwt hij en schuift zijn stoel naar achteren, die met een harde klap op de grond valt. Hij loopt woest de trap op naar boven. Ik pak mijn vork en neem een hap, maar ik krijg het amper door mijn keel heen.
"Wat is er met hem aan de hand?" Vraagt Anne verbaast. "Het is allemaal mijn schuld." Zeg ik zacht, en voel mijn ogen prikken. "Hij heeft gelijk, ik ben een slet." Snik ik. "Lieverd, was is er?" Vraagt Anne geschrokken en gaat naast me zitten.
"Toen Harry en ik uiteten gingen, hadden we het gezellig, maar toen we naar de kroeg gingen, ging het fout. Harry zag Louis en mij zoenen. We kregen ruzie en gingen weg, toen de ruzie erger werd zei ik dat Harry de auto moest stoppen en dat ik naar huis zou gaan lopen, maar toen kwam ik Louis tegen. Ik zei dat hij weg moest gaan maar dat deed hij niet, hij zou me naar huis brengen.. maar inplaats daarvan belande we bij zijn huis. Hij vertelde leugens over Harry, ik geloofde hem, zijn verhalen leken zo echt. En toen.. toen hadden we seks. Dat was mijn eerste keer en het was vreselijk. De volgende dag bracht Louis me naar huis. Mijn dijen waren bond en blauw netzoals mijn heupen, het deed zo veel pijn. Ik vertelde Harry dat ik verliefd op hem ben, maar dat ik tijd nodig had, ik wou zijn hart niet breken. Louis bleef me maar stalken, hij bleef berichtjes sturen en wachtte me op bij school. Ik zei dat ik het niet wou, maar hij stopte niet. Hij zei dat hij me met rust zou laten als ik nog èèn keer seks met hem zou hebben. Dat was vandaag, ik deed het en toen betrapte Harry ons. Hij was woedend. Harry heeft gelijk ik ben een slet." Huil ik. Anne kijkt me geschokken aan. "Lieverd kom hier." Zegt ze en wikkeld me in een knuffel. "Ga je nu zielig lopen doen bij mijn moeder?" Hoor ik Harry zeggen die net naar beneden loopt. "Harry! Kappen nu." Zegt Anne streng. "Ik ga weg." Zegt Harry en trekt de voordeur hard achter zich dicht.
"Het is allemaal mijn schuld." Snik ik. "Dat is het niet. Harry moet het accepteren dat jullie niet in een relatie zijn. Zolang jullie niet in een relatie zijn, kan Harry jou het niet verbieden." Zegt Anne. "Je hebt gelijk." Zucht ik. "Maak je geen zorgen, hij draait wel weer bij." Zegt Anne en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Als het bedtijd is zeg ik Anne weltrusten en loop naar mijn kamer. Ik kleed me om en loop naar de badkamer toe en poets mijn tanden. Het gesprek met Anne heeft me goed gedaan. Ik schrik even als ik de voordeur hoor open gaan. Harry is thuis, gezellig. Op dit moment wil ik hem niet zien. Ik poest snel mijn tanden en loop de badkamer uit.
Ik kom Harry tegen op de weg naar mijn kamer maar ik kijk hem niet aan, en hij mij niet. In mijn ooghoeken zie ik dat er bloed uit zijn neus komt. Hij heeft met Louis gevochten, ik weet het zeker. Ik loop mijn kamer in en ga in bed liggen. Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil niet dat Harry pijn heeft door mij. Dit is allemaal mijn schuld.
Harry
Ik loop mijn kamer in en ga in bed liggen. Ik hoor Kim zacht snikken. Eigenlijk wil ik het vragen of ze huilt maar ik negeer het. Ik ben te boos om wat te zeggen.
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...