6.

247 5 0
                                    

Kim
"Wie is louis?" Ik kijk hem vragend aan. "Die kleine met die tattoos. Je moet uit zijn buurt blijven." Zegt hij en knikt naar een knappe jongen met bruin haar, die net iets groter is dan mij. "Hoezo?" "Hij is gevaarlijk." Zegt hij sirieus. "Ik ben niet bang voor hem hoor." Zeg ik en haal mijn schouders op. "Gewoon uit zijn buurt blijven oke?" Zegt hij wat strenger. "Oke oke." Zeg ik. We lopen iets verder en ik zie dat een blonde jongen die aan de bar zit, naar Harry zwaait, we lopen naar hem toe.

"Heey Harry.'' Zegt hij en trekt Harry in een mannelijke knuffel. "Waar is Liam?" Vraagt Harry. "Die is even naar de wc, zoals gewoonlijk." Grinnekt hij. "Niall, dit is Kim, Kim dit is Niall." Zegt Harry. Ik buig iets meer naar voren en geef Niall een hand. "Zo jij bent Harry's vriendin?" Vraagt hij. Ik kijk naar Harry die Niall een dodelijke blik geeft. "Hey Harry." Hoor ik iemand zeggen achter ons. "Hey Liam." Zegt Harry. "Jij moet Kim zijn." Zegt Liam en geeft me een hand. "Ja klopt." Zeg ik en glimlach. "Willen jullie iets drinken?" Vraagt Niall. "Ja, doe maar een biertje." Zeg ik. Iedereen kijkt me raar aan. "Wat?" Zeg ik lachend. "Ik mag jou wel." Lacht Niall en hij besteld 3 biertjes en een cola. "Drink jij niet?" Vraag ik aan Harry die de cola aanpakt. "Nee." Zegt hij en neemt een slok van zijn cola.

Ik snap niet waarom ik uit de beurt moet blijven van Louis.. hij ziet er niet gevaarlijk uit. En denkt Harry nou echt dat ik naar hem ga luisteren?

Na een paar biertjes voel ik dat ik moet plassen. "I-ik moet plassen." Zeg ik. Ik zet mijn bier glas neer en loop weg. Ik probeer mijn evenwicht te houden om recht te lopen, maar ik bots perongeluk tegen iemand aan. "Sorry." Lach ik. "Maakt niet uit love." Hoor ik iemand zeggen, als ik beter kijk zie ik dat het Louis is. In mijn hoofd hoor ik Harry's stem zeggen dat ik uit de buurt moet blijven van Louis, maar ik negeer het.

"Ik kan amper meer lopen." Lach ik. "Waar moet je heen?" Vraagt hij. "Naar de Wc maar ik weet niet waar het is." Zeg ik. "Moet ik mee lopen?" Bied hij aan. "Ja is goed." Lach ik. Hij doet zijn arm om mijn heup heen en samen lopen we naar de wc. Hij opent de deur en wij lopen naar binnen. Het is een gedeelde toilet voor mannen en vrouwen.

Als de deur sluit duwt hij me tegen de muur aan en zoent me. Zijn tong glijd naar binnen in mijn mond. Dit voelt goed. We stoppen met zoenen en hij trekt me mee aan mijn hand een wc hokje in. Hij doet de deur opslot en begint me weer te zoenen. Hij geeft kleine kusjes vanaf mijn wang naar mijn nek toe en vanaf daar weer naar mijn borst toe. Ik hap naar adem als hij zijn hand onder mijn shirt doet. "Ik wil een blowjob van je." Kreunt hij zacht in mijn oor. Hij maakt zijn riem los en trek zijn broek naar beneden. Ik zak naar beneden op mijn knieen en ik haak mijn vingers om zijn boxer. Ik trek langzaam zijn boxer naar beneden en zie dat hij al een boner heeft. Ik heb zo vaak al een jongen een blowjob gegeven dus ik weet precies wat een jongen fijn vind. Ik pak zijn dick en beweeg 'm heen en weer. Een kreun verlaat zijn mond. Hij houd zijn hoofd omhoog, leunend tegen de muur aan. "Fuck." Kreunt hij zacht en hapt naar adem. Ik neem zijn dick in mijn mond en begin te zuigen en heen en weer te bewegen. "Je bent.. goed." Kreunt hij. Ik begin iets harder te bewegen, en ik voel zijn spieren aanspannen. "Ik ga komen." Kreunt hij. Als ik het in mijn mond voel stop ik met pijpen en slik het door.

Ik ga weer opstaan en hij begint me weer te zoenen terwijl hij zijn broek optrekt. We stoppen met zoenen als hij de deur open maakt."Je bent zo geil." Zegt hij en geeft een kusje op mijn bezweete voorhoofd. "Kom, we gaan nog wat drinken." Zegt hij en we lopen naar de bar.

Harry
"Wij gaan naar huis." Zegt Niall die opstaat en geeft me een klopje mijn schouder. "Is goed. Doei." Zeg ik tegen Liam en Niall die weg lopen.

Shit, ik ben helemaal Kim vergeten. Ze is zeker al een uur weg. Ik sta op en loop naar de wc's toe. Ik loop de wc's in. "Kim?" Roep ik en wacht op antwoord. Ik open alle deuren van de wc's om te kijken of ik Kim zie. Maar er is geen Kim te bekennen. Shit, waar is ze? ze zal toch niet met Louis mee zijn gegaan? Bij die gedachte voel ik mijn hart harder kloppen. Ik loop snel de wc's uit en loop door de drukte heen en kijk of ik Kim zie. Opzich ben ik best groot dus kan ik over veel mensen heen kijken. Tussen de mensen door zie ik Kim aan de bar zitten, pratend met Louis. Hij heeft zijn hand op haar knie. Ik span mijn kaak aan en loop woedend op Louis af. "Je blijft van haar af." Waarschuw ik hem. "Gozer, dat bepaal ik zelf wel." Zegt hij en hij kijkt me kwaad aan. Ik hoor Kim achter mijn rug mijn naam noemen maar ik negeer haar. "Je blijft verdomme van haar af." Grom ik.

Voor ik het weet zijn we in een vechtpartij beland. We worden door een paar andere uitelkaar getrokken. Ik voel bloed uit mijn neus komen en veeg het weg met mijn mouw. Ik werp nog een dodelijke blik naar Louis toe. "Harry, what the hell doe je?" Hoor ik Kim achter me zeggen. Ik draai me om en pak Kim bij der pols. "Kom we gaan." Zeg ik en sleur haar door de drukte heen mee naar buiten. "Harry?!" Hoor ik haar roepen als we buiten zijn, maar ik negeer het. Plotseling trekt ze haar hand los en blijft staan met haar armen over elkaar. "Harry, ik ga niet weg voordat je verteld waarom je hem in elkaar sloeg?" Sist ze. "Waarom stel je van die moeilijke vragen?" Grom ik. "What the fuck, wie ben jij eigenlijk?!" Schreeuwt ze. "Harry. En stap nou maar in de auto, anders kan je lopen." Grom ik. "Prima, dan ga ik toch lopen." Zegt ze en haalt haar schouders op.

Kim
"Je gaat nu de auto in!'' Schreeuwt hij. "Oke oke ik ga al." Een gefrustreerde kreun verlaat mijn mond en ik stap in.

Met mijn hoofd naar het raam toe gericht en armen over elkaar rijd hij weg. Daar zitten we dan.. het liefst was ik gaan lopen, maar ik weet de weg niet en ik heb geen zin om verdwaalt te raken hier. Dit is duidelijk de andere kant van Harry, wat mij totaal niet bevalt.

"Wat boeit het jou nou of ik een jongen pijp of neuk of whatever." Zeg ik nog steeds kwaad. "Ik zei gewoon dat je uit zijn buurt moest blijven, is dat te veel gevraagd?" Schreeuwt hij terug."Wat boeit het jou godverdomme nou dat ik Louis neuk of pijp? Het is mijn leven, daar heb jij verdomme niks over te zeggen." Schreeuw ik terug. "Hij is gevaarlijk." Zegt hij zacht. "Hoezo is hij gevaarlijk?" Zeg ik nog steeds kwaad, maar een stuk rustiger. "Hij zit aan de drugs, drank en hij is een pooier." "Ik weet heus wel wat ik doe hoor." Zeg ik en haal mijn schouders op. "Wat heb je met hem gedaan?" Vraagt Harry. "Wat gaat jou dat nou aan?" Snaauw ik. "Heb je hem gepijpt?" Vraagt hij. Ik kijk naar zijn kaak die aanspant. "Ja ik heb hem gepijpt ja." Zeg ik en haal mijn shouders op. "Waarom wil je dat weten?" Voeg ik eraan toe, maar ik krijg geen antwoord terug.

Na een kwartier stilte voel ik dat ik naar de wc moet. "Ik moet plassen." Zeg ik als we langs een bar rijden. Harry parkeert de auto en ik stap uit. Ik loop de bar binnen en loop naar de wc's. Ik wil verdomme naar huis, naar mijn moeder. Daar is niemand die zo op mij let zoals Harry. Het voelt alsof ik gevangen zit. Als ik klaar ben, loop ik de wc's uit en loop naar buiten, het komt met bakken uit de lucht en ren snel naar de auto toe. Ik stap in en Harry start de auto. "Het spijt me.. van net." Zegt Harry zacht. "Ik mocht niet zo tegen je schreeuwen." Zucht hij. "Maar ik wil je gewoon beschermen." Gaat hij verder. "Hoezo wil je mij beschermen?" Ik kijk hem vragend aan. "Omdat..."

----------------_
Heeeyyy, ik ben nu op vakantie, en daar is helaas geen wifi :( dus ik kan niet veel op internet :/ maarja, het goede nieuws is dat ik echt al heel veel hoofdstukken heb geschreven!

Gevangen {Harry Styles}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu