Kim
Ik zit ergens buiten op een stoeprand te wachten op Zayn. Ik had hem net gebeld en hij zei dat hij er gelijk aan zou komen. Nu weet ik het zeker, ik moet Harry vergeten. Harry is nu, voor de honderdste keer, verleden tijd. Ik kan dit niet meer, ik moet het echt loslaten. Ik ga me nu richten op Zayn, misschien word ik wel verliefd op hem. Wil ik eigenlijk nog wel verliefd worden? Het leek zo mooi te zijn, maar je word er alleen maar zwaar depressief van. Dat is een reden waarom ik nooit verliefd wou worden, en nu na dit ben ik er klaar mee. Van mij hoeft het allemaal niet meer. Ik red me wel in mijn eentje... denk ik.Het duurt niet lang of Zayn komt aanrijden. "Babe, gaat het?" Vraagt hij bezorgt en stapt de auto uit. "Ja." Zeg ik zacht. "Dankje." Zeg ik als Zayn mij overeind helpt. Zayn omhelst me en drukt me stevig tegen hem aan. "Had je weer ruzie met Harry?" Vraagt Zayn. Ik knik.
"Blijf je hier slapen?" Vraagt Zayn als we hebben gegeten. "Ja is goed, maar ik moet morgen echt naar school anders heb ik echt een probleem." Zeg ik. "Is goed, ik breng je morgen wel." Zegt hij en geeft een kus op mijn slaap. "Zullen we nog naar het cafè gaan?" Vraagt hij. "Ja is goed, maar wat-" "Harry is er niet." Onderbreekt Zayn mij. "Hoe weet je dat?" Vraag ik verbaasd. "Hij is er nooit op dinsdag." Zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. "Ik kom er elke dinsdag, en ik ben hem nooit tegen gekomen." Zegt Zayn. "Oke." Zeg ik.
Nadat ik mijn make up heb gedaan, gaan we er heen. "Je ziet er mooi uit." Zegt Zayn en kust me. Ik stap achterop bij hem op zijn nieuwe motor.
We lopen hand in hand het café in. Voor een doordeweekse dag vind ik het nog best druk. We lopen naar de bar en bestellen wat. We pakken het drinken aan van de barman. "Proost op ons." Zegt Zayn. Op ons? Wat bedoelt hij? "Proost." Zeg ik en onze glazen rinkelen als ze elkaar raken.
Ik heb al geloof ik meer dan 3 glazen bier op en een paar shotjes. "3..2..1." Zegt Zayn en ik gooi het shotje in één keer naar achter. Het brandende spul glijd in mijn keel naar beneden. "Je hebt gemorst." Grinnekt Zayn en veegt het spul wat naast mijn mond is gekomen weg met zijn duim. Ik duw mijn lippen op de zijne. "Straks gaan we neuken." Zeg ik zacht tegen hem. "Tuurlijk." Zegt hij en grijnst. Ik grijns terug. "Ik ga naar de wc." Zeg ik en wankel naar de wc's toe. Ik zie alles dubbel en het duurt een tijdje voordat ik bij de wc's aankom. "Kim." Ik hoor een bekende stem achter me zeggen. Ik val bijna om als ik me omdraai.
Harry
"Hey Harry, wat doe jij hier?" Vraagt ze vrolijk. "Kim ga naar huis, je bent dronken." Beveel ik haar. Shit, ze moet hier weg. "Ik dronken? Hoe kom je daar nou bij? Ik ben hier met Zayn, en niet met jou, dus Zayn bepaald dat." Zegt ze. Ze is totaal van de wereld af. "Ga naar huis, je moet hier weg." Beveel ik haar weer. Ik draai me om en zie dat Zayn deze kant op komt lopen. Snel loop ik weg.Kim
"Was Harry hier net?" Vraagt Zayn. "Harry? Waar is Harry? Heb jij hem gezien?" Vraag ik verbaasd. "Laat maar, ik denk dat het tijd is om te gaan." Zegt Zayn. "Nu al?" Jammer ik. "Kom." Zegt Zayn en hij pakt me bij mijn pols vast."Ik ga nog even roken." Zegt hij en draait een joint als we buiten zijn. "Ik wil ook." Zeg ik en pak de joint uit zijn hand. Ik steek het aan. Ik neem een hijs, ik krijg een geweldig gevoel van binnen. "Kijk, daar is Harry." Zeg ik en wijs naar een jongen. Zayn kijk naar de jongen. "Dat is Harry niet." Zegt Zayn. Hij lijkt geïriteerd en gespannen. "Die wel." Zeg ik en wijs naar een andere jongen. "Ik ben zo terug." Zegt Zayn en loopt naar de jongen toe. Hij lijkt op Harry.
Plotseling schrik ik wakker. Ik kijk rond en ik zie dat ik in Zayn zijn slaapkamer ben. Ik kijk naast me maar hij is er niet. Ik sla de deken van mij af en zie dat ik naakt ben. Ik heb weer seks gehad met hem. Ik probeer na te denken waar ik ben geweest deze avond. Het enigste wat ik nog weet is dat ik achterop de motor zat en dat we naar het café zijn geweest. Ik heb veel te veel gedronken. Ik grijp naar mijn hoofd. Ik heb echt koppijn. Ik sta op en raap mijn kleding bij elkaar. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak. Het is 1 uur 's nachts. Shit, ik moet Anne ook nog smsen dat ik bij Zayn ben.
Als ik dat heb gedaan haal ik de badjas van de kast af en loop naar beneden. Misschien is hij daar. Ik blijf boven aan de trap staan. Ik hoor stemmen, mannenstemmen. Heeft Zayn nu nog vrienden uitgenodigd? Zal ik gewoon naar beneden gaan? Ik blijf halverwege op de trap staan.
Ik zie Zayn zitten op de bank met nog een jongen. Ik loop verder de trap af. Al gouw word het me duidelijk. Het is Louis.
----------------
Vorig jaar had ik gezegt dat ik het boek zou afhebben in de zomervakantie, maar een jaar later is hij nog niet af xD maaaar ik beloof dat ik hem nu wel echt af heb binnekort xD
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...