Kim
Het is nu een week later en er is weinig verandert. Ik lig de hele dag in mijn bed en voor de rest doe ik niets anders dan dat. Ik hoef ook niets anders te doen. Zolang ik in mijn bed lig ben ik voor niemand een last.Vanmiddag gaan we op vakantie. Nog de huwelijksreis van Robin en Anne. We gaan kamperen. Ik wou eerst niet mee gaan omdat Harry en Lottie ook mee gaan. Maar Anne zou het erg jammer vinden als ik niet mee zou gaan dus heb ik maar ja gezegt. Ook omdat ik haar al te vaak heb teleurgesteld vond ik dat ik het niet kon maken om hier te blijven.
Ik sta op en pak mijn tas in. Ik pak mijn bikini uit de kast, misschien hebben ze daar ook wel een zwembad. Anne zei wel dat we aan de kust zaten dus dat we eventueel ook naar het strand gaan. De weersvoorspellingen zijn goed voor deze week, ze verwachten zelfs een hittegolf.
Als ik mijn tas heb ingepakt breng ik 'm naar beneden toe, ik zet mijn tas naast een andere tas neer. Harry en Lottie kunnen elk moment komen. Anne en Robin slapen samen in een caravan die ze hebben gehuurd. Ik, Harry en Lottie slapen in een tent naast de caravan. Ik krijg een eigen tent en Lottie en Harry krijgen samen een tent.
De bel gaat. Ik doe de deur open en zie Harry staan, in zijn eentje. "Waar is Lottie?" Vraag ik verbaasd. "Die gaat niet mee." Zegt hij en loopt naar binnen toe. Yes, ik zou wel een gat in de lucht willen springen. Anne komt naar de gang toe lopen. "Gaat Lottie niet mee?" Vraagt ze verbaasd. "Nee." Zegt hij en zet zijn thuis neer bij de andere tassen. "Is het uit?" Vraagt Anne voorzichtig. Harry knikt. Ik kan mijn glimlach niet tegen houden. Ik zou de vlag wel uit willen hangen.
Als we de spullen in de auto hebben gedaan stappen we in. Robin checkt nog één keer of de caravan wel goed vast zit aan de auto. Als hij dat gedaan heeft stapt hij ook in. Harry en ik zitten samen achterin. Ik ben benieuwd of dit wel een leuke vakantie word. Ik ben echt zo blij dat Lottie niet mee is en dat het uit is.
{Let it all go - birdy + Rhodes}
Ik voel me echt heel moe, vannacht heb ik amper geslapen. Ik was zo zenuwachtig, ik was bang dat Lottie mee zou gaan. Ik kan me niet voorstellen hoe het geweest zou zijn als zij mee was. Straks waren we weer in elkaars haren gevlogen. Waarom zou het uit zijn tussen hun? Ze hielden toch van elkaar? Maar Harry en ik hielden ook van elkaar, tenminste dat zei hij, en gingen ook uit elkaar. Door haar. Misschien houd hij ook wel iets achter voor haar? Zal hij weer voor mij kiezen? Ik zou zo graag de oude Harry terug willen. De Harry die van mij is, die van mij houd, die me aan het lachen maakt. Ik kan wel een heel lijstje opnoemen met wat hij met me doet. Anne zet de radio aan als we de snelweg oprijden. Ik luister naar de tekst van het liedje. Dit liedje past precies bij hoe ik me voel op dit moment en hoe ik over Harry en mij denk. I don't know why, I don't know why, we need to break so hard, I don't know why we break so hard. Ik kijk naar Harry. Even hebben we oogcontact maar we kijken alle twee weer weg.Ik word wakker gemaakt door Anne als we zijn gestopt. Ik open mijn ogen. "Wil je ook wat drinken?" Vraagt Anne. Ik knik en maak mijn gordel los. Ik stap uit en pak een fles water uit de achterbak. Ik neem een slok en kijk rond waar we zijn. Op de parkeerplaats waar Harry en ik ooit seks hebben gehad. Ik verslik me. "Gaat het?" Vraagt Anne. Hoestend knik ik ja. Ik kijk naar Harry die een hap neemt van zijn ontbijtkoek en me droog aankijkt. Harry draagt een zwarte zonnebril, ik heb Harry nog nooit een zonnebril zien dragen. Zijn haar zit perfect naar achteren zoals altijd en hij draagt een zwart/rood geruite houthakkers blouse.
Nadat we wat gegeten en gedronken hebben stappen we weer in en verlaten we de parkeerplaats. "Hoe kwam het nou dat je je verslikte?" Vraagt Anne. "Ik heb geen idee." Grinnek ik. Ik kan moeilijk zeggen. 'Harry en ik hadden daar seks is een keer en toen ik herkende waar we waren verslikte ik me.' Ik probeer mijn lach in te houden.
*flashback*
Harry slaat af en we rijden een parkeerplaats op. "Nee Harry, dit kan echt niet." Lach ik. Daar staan we dan. Middle in the nowhere. "O nee?" Grijnst hij en buigt zich naar me toe en legt zijn hand op mijn wang. Onze lippen smelten weer samen. Met zijn andere hand maakt hij me broek los en verdwijnt met zijn hand in mijn slipje. Ik breng mijn heupen iets omhoog. "Je.. hebt.. zulke.. lange.. vingers.." kreun ik.Mijn benen beginnen te trillen en ik laat me terug vallen op de stoel. "En was het goed?" Vraagt Harry grijnzend. Ik knik ja. Ik ben nog steeds aan het op adem komen van net.
"Heb je een condoom mee?" Vraagt hij en maakt zijn riem los. "Zozo meneertje Styles heeft er zin in." Grijns ik. Ik wurm me tussen de stoelen door en kom op de achterbank terecht. Ik hang over de achterbank heen en haal het pakketje uit mijn tas. Ik draai me weer om en ik schrik even als ik Harry zie zitten naast me op de achterbank. "Gaan we het hier doen?" Vraag ik verbaast. "Ja waarom niet?" Grijnst hij. Ik rol met mijn ogen gooi het pakketje naar hem toe.
Ik trek mijn shirt uit en gooi het weg en ik ga op Harry's schoot zitten. Ik knoop Harry's zwarte blouse los. "Je moet je blouse niet tot aan je keel knopen, dat is niet sexy." Grijns ik en doe zijn blouse uit. Zijn lichaam is zo mooi. Met mijn hand ga ik over zijn gladde lichaam heen.
*einde flashback*"Those were days." Zeg ik zacht, en grijns. Ik kijk naar Harry, hij kijkt me vragend aan. "Zei je iets?" Vraagt Harry. Ik schud nee. Ik kijk uit het raam en pers mijn lippen op elkaar om mijn lach in te houden.
"We zijn er!" Roept Anne. Ik wrijf in mijn ogen. Gelukkig heb ik geen make up op vandaag. We rijden op een klein landweggetje. En in de verte zien we een camping.
We rijden het terrein op, aan de linkerkant is de receptie en aan de rechterkant is een grote parkeerplaats. We rijden de parkeerplaats op. We zien dat een stel ruzie aan het maken is met elkaar. Ze maken arm bewegingen en schreeuwen naar elkaar. "Ze lijken wel op jullie." Grinnekt Robin als we er langs rijden. "Waarom zeg je dat nou?" Snauwt Anne. Ik grinnek, ik kan hem geen ongelijk geven.
Als we naar de receptie zijn geweest, en onze plaats toegewezen hebben gekregen, rijden we de camping op.
"Hier moet het zijn." Zegt Robin en we rijden een klein straatje in. Aan beide kanten is plek voor caravans en tenten. Aan beide kanten kunnen ongeveer 4 caravans en aan het einde van het straatje zitten wij.
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...