Kim
Als we weer aangekleed zijn, rijden we weer weg. "Hoe verzin je het om het hier te doen." Grinnek ik. "Waarom niet?" Grijnst Harry. "Kom je vanavond bij me in bed slapen?" Vraagt Harry en legt zijn hand op mijn been. "Harry." Zeg ik en kijk hem streng aan. "Ik zeg toch slapen." Grijnst hij. Ik rol met mijn ogen. "Ik beloof dat ik van je af zal blijven." Grinnekt hij."Hoelang is het nog rijden?" Vraag ik en ik staar naar de flikkerende lichten van de lantaarnpalen. "Nog een uurtje." Zegt hij. Een zucht verlaat mijn mond. Ik haat het dat mijn huis 3 uur er vandaan is.
Plotseling gaat de wekker. Ik wring me uit Harry's armen en stap uit mijn bed, correctie zijn bed. "Kom nog bij me liggen." Zegt hij en doet zijn arm om mijn middel heen en trekt me naar zich toe. "Ik moet naar school." Grinnek ik. "Wacht, heb jij me gister naar bed gebracht en omgekleed?" Vraag ik verbaast als ik zie dat ik in mijn pyama ben. "Harry, je hebt toch niet.." Zeg ik en hij grijnst "Nee ik heb niet aan je gezeten, dat had ik je beloofd." Zegt hij nog steeds grijnzend. "If you say so." Zeg ik en rol met mijn ogen.
Ik stap uit bed en pak mijn schooluniform. Ik loop naar de badkamer en was me. Ik pak mijn witte blouse op van de grond. Plotseling gaat de deur open en zie ik Harry staan. "Kan je niet kloppen?" Vraag ik en knoop mijn blouse dicht. "Sorry." Zegt hij en kleed zich uit. Via de spiegel zie ik de achterkant van zijn goddelijke lichaam. Harry stapt de douche in zet het aan. Ik kam mijn haar en doe het in een staart. Normaal doe ik nooit een staart in, maar is een keer iets anders is ook leuk.
"Veel plezier." Zegt Harry en stopt de auto voor school. "Dankje, doei." Zeg ik en geef hem een kus op zijn mond. "Dag babe." Zegt hij. Ik stap de auto uit en loop over het park.
Ik kom aan bij mijn kluis en pak mijn boeken. "Hey." Zegt Ashton, een (knappe) jongen uit mijn klas. Hij staat leunend tegen het kluisje naast me. "Hey." Zeg ik. "Uh, ik vroeg me af of je vanmiddag met mij naar het park wil." Onzeker met zijn handen in zijn zakken kijkt hij naar de grond. "Ja tuurlijk." Glimlach ik. Zijn gezicht klaart op. "Echt?" Vraagt hij blij. "Ja." Zeg ik en glimlach.
Ashton is ook nieuw en hij zit met aardrijkskunde en geschiedenis bij mij in de klas. Hij is heel onzeker en hij is altijd alleen.
Ik zeg Ashton gedag en loop naar het lokaal toe waar ik les heb. Ik heb scheikunde. Al snel zie ik Sam zitten. "Hey Kim." Zegt hij. "Hey." Zeg ik en ga naast hem zitten. Sam en ik zitten alleen met scheikunde en wiskunde samen. Wat ik jammer vind want ik had liever meer lessen met hem gezeten. Hij helpt me goed met huiswerk en dat soort dingen.
Eindelijk is het pauze. Ik heb om een andere tijd pauze dan Sam dus zit ik, zoals gewoonlijk, weer alleen. Voordat de bel gaat loop ik al naar mijn kluis. Want nu is het nog rustig bij de kluisjes. "Kim." Hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie Harry staan. "Wat doe je hier?" Zeg ik zacht. "Je lunch brengen." Zegt hij met een grijns. Hier op school krijg je eten, dus je hoeft geen lunch mee te nemen. "Harry, wat wil je? Zeg ik en sla mijn armen over elkaar. "Ik was toevallig in de buurt." Grijnst hij. "Toevallig?" Ik frons mijn wenkbrauwen. "Ja toevallig.'' Grijnst hij. "En nu de echte reden waarom je hier bent." Zeg ik. "Ik miste je gewoon." Grijnst hij, aan zijn gezicht te zien bedoelt hij iets anders. "Ik ben op school dit kan echt niet." Sis ik. "Oke oke ik ga al." Grinnekt hij en draait zich om.
"Harry." Zeg ik en pak hem bij zijn hand. "Ja?" "Ik ga vanmiddag naar het park, dus ik bel je wel als je me kan ophalen." Zeg ik. "Met wie?" "Gewoon met een vriend." Zeg ik en kijk naar beneden. Hij fronst zijn wenkbrauwen. "Oke, bel me maar als je opgehaald wilt worden." Zegt hij en loopt weg. "Krijg ik geen kus?" Grijns ik. Hij draait zich om en drukt zijn lippen op de mijne. "Dag babe." Zegt hij en loopt weg.
Harry kwam naar school voor sex. Serieus? Het verbaast me dat Harry het toelaat dat ik met een vriend naar het park ga. Meestal wil hij het liever niet dat ik dat doe.
Harry
Ik loop de school uit, richting mijn auto. "Hey Harry." Hoor ik een meisjes stem zeggen. Ik draai me om en zie Lottie staan. "Ga weg." Grom ik. "We moeten praten." Zegt ze. "Praten? Waarover? Ik ken jou niet meer. Wat wij hadden is verleden tijd." Snaauw ik. "Ik was fout ja, maar mensen maken fouten." Zegt ze. "Ik wil niks meer met je te maken hebben." Snaauw ik. "Harry, ik wil je terug." Snikt ze en pakt mijn hand vast. "Rot op." "Please." Smeekt ze. Ze drukt haar lippen op de mijne. Ik duw haar weg en loop weg. Ik kijk haar boos aan als ik in de auto stap en weg rij.Kim
Ik loop samen met Ashton naar het park toe en we gaan zitten aan de rand van een vijver."Dus je hebt een relatie?" Vraagt Ashton terwijl hij een grasprietje uit de grond trekt. "Ja." Glimlach ik. "Is hij niet je broer?" Vraagt hij verbaast. Ik zucht. "Ik zit in een pleeggezin, hij is niet mijn echte broer." Zeg ik zacht. "Oh. Het spijt me, ik dacht dat hij je echte broer was." Verontschuldigt hij zich. "Maakt niet uit." Glimlach ik.
Nadat we nog een tijdje hebben gepraat en huiswerk hebben gemaakt sta ik op. "Doeg tot morgen." Glimlacht hij. ''Tot morgen." Glimlach ik en loop naar de parkeerplaats toe. Ik had Harry al een berichtje gestuurd, dus hij kan elk moment komen.
Harry
Ik zie Kim staan en stop de auto. "Hey." "Hey." Zegt ze vrolijk en stapt in de auto. Het zit nog steeds in me hoofd van Lottie. Ik weet niet hoe ik er over moet denken. Ze had gelijk, mensen maken fouten, en ik heb Kim ook vergeven. Ookal hadden kim en ik toen geen relatie. Ik weet het niet.."Is er iets?" Vraagt Kim bezorgd. "Nee." "Je bent zo stil." "Het was nogal druk in de bakkerij vandaag." "Oh oke." Zegt ze. Ik leg mijn hand op haar been. "Maak je geen zorgen om mij." Glimlach ik.
------------
Sorry dat het zo lang duurde.. maar gelukkig heb ik weer vakantie en ben ik van plan om weer een paar hoofdstukken bij te schrijven :)
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...