32.

102 1 1
                                    

Kim
"S-sorry, ik kan het uitleggen." Stotter ik. Zijn uitdrukking op zijn gezicht maakt me bang. "Toevallig heb je het zakje open gemaakt en toen zijn ze uitzichzelf op de grond gevallen?" Hij kijkt me kwaad aan. Ik sta op, "Je hebt het in mijn drankje gedaan hè gisteravond?" Zeg ik boos. Hij zegt niks maar hij kijkt me nog steeds kwaad aan. Ineens voel ik mijn wang branden, hij sloeg me. Hij heeft me geslagen. Ik leg mijn hand op mijn wang en kijk hem verward en geschrokken aan. Ik voel mijn tranen op komen. Zijn gezicht verandert in bezorgt. "Sorry, sorry het spijt me, het was niet mijn bedoeling." Stottert hij en wil me omhelzen, maar ik laat het niet toe. "Ik weet genoeg." Zeg ik en loop weg. De trap op naar boven.

Als ik boven ben kleed ik me snel om. Ik wil hier weg. "Kim, luister het spijt me, het was echt niet mijn bedoeling om je te slaan, echt niet!" Zegt hij als hij in de deuropening staat van zijn slaapkamer. "Toch deed je het." Zeg ik en kijk hem boos aan. "Blijf." Zegt hij en pakt mijn hand vast. "Waarom? Alleen om je hoer te zijn?" Zeg ik. Ik hou mijn kaken stevig op elkaar en probeer tegen mijn tranen te vechten. "Kim zo is het niet." Zegt hij en schudt met zijn hoofd. "Waar was je net? Zeker bij één van je andere hoeren? Het zal wel." Snauw ik en loop de trap af. "Kim, blijf godverdomme hier!" Hoor ik Zayn roepen en stormt de trap af. "Ik was net bij het café." "Hoezo?" Ik kijk hem vragend aan. "Ik moest naar een klant. Ik handel in drugs." Zegt hij en kijkt naar de grond. "Oke, wat moet ik met die informatie?" Snauw ik. "Weet ik veel, je vroeg toch waar ik was?!" Schreeuwt hij en slaat met zijn vuist op de muur. Goeie vraag weer Kim. "Sorry." Zeg ik zacht en ik kijk weg.

"Het spijt me, ik had niet zo mogen reageren en dat ik je sloeg was fout." Zegt hij, hij heeft er duidelijk spijt van. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn mond. "Het is al goed, ik moest niet aan je spullen zitten." Geef ik toe. Zayn begint te glimlachen. "Dus het is weer goed?" Vraagt hij. Ik knik. Hij legt zijn hand in mijn nek en trekt me naar zich toe. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne aan.

Nadat Zayn me heeft afgezet met de auto draai ik me om. Zenuwachtig open ik de voordeur en loop naar binnen toe. Ik hoop niet dat Anne boos op me is of dat Harry hier nog is. "Hoi." Zeg ik als ik de deur achter me sluit. Ik loop de huiskamer binnen en zie Anne en Robin op de bank zitten. "Kim, wil je even gaan zitten?" Vraagt Anne. Ik knik en neem plaats op de bank. "Wil je voortaan van te voren bellen waar je bent? We maakte ons zorgen. We zijn niet je ouders maar wij zijn wel verantwoordelijk voor jou Kim, en als de kinderbescherming hier achter komt dan kan je herplaatst worden, en dat willen we niet." Zucht Anne. Ze is duidelijk teleurgesteld in me. Ik knik. "Ik snap het, het spijt me. Ik zal het niet meer doen." Zeg ik. "Daar zijn we blij om." Glimlacht ze.

Ik loop de trap op naar boven. Ik moet echt beter mijn best doen. Ik wil niet weer naar een pleeggezin. Hoewel ik hier ook nu niet echt gelukkig ben, maarja beter dit dan dat ik weer naar een ander pleeggezin moet.

"Wat doe jij hier?" Vraag ik verbaasd als ik Harry in mijn kamer zie staan. Hij draait zich om. "Dit is nog steeds MIJN huis." Snauwt hij. "Ja, en dit is nu MIJN kamer met MIJN spullen waar jij nu bent, hier heb jij niks te zoeken." Kaats ik terug. "Ik kom nog een paar spullen pakken." Zegt hij en draait zich om naar de kast. Ik staar naar zijn rug. "Ik ben verliefd op iemand anders." Lieg ik. Zonder bij na te denken zeg ik dit. Misschien maak ik hem er mee jaloers? Er valt een stilte.

"Wat wil je dat ik daarop zeg?" Vraagt hij en draait zich om. "Dat ik jaloers ben? Dacht het niet Kim. Ik heb Lottie, ik ben gelukkig met haar." Zegt hij. Deze woorden komen als een bom bij me binnen. "Ik geloof je niet. Mis je me dan echt niet? Wil je me dan echt nooit meer zien?" Mijn stem slaat over. "Dat is het probleem bij jou, je wilt het niet geloven. Ik ben gelukkig met haar, waarom kan je dat niet accepteren?" Schreeuwt hij. Ik hap naar adem en verlaat de kamer.

Harry
Ik ga zitten op de rand van het bed, met mijn ellebogen op mijn knieën en met mijn handen voor mijn gezicht. Ik wil dat dit voorbij is, zo snel mogelijk. Ik kan er niet meer tegen, ik haat het. Ik hoor iemand de trap op lopen. "Harry." Zegt mijn moeder en ze komt de kamer inlopen. "Ik heb het weer verneukt." Zeg ik en schud mijn hoofd. "Je moet het haar vertellen." Zegt ze. "Ik weet het, ik weet het. Maar elke keer krijgen we ruzie en loopt ze weg en ik kan het nog niet." Zeg ik kwaad en sta op. "Dit moet stoppen." Zegt mijn moeder. Ik knik dat ik het er mee eens ben. "Ik doe mijn best maar zo makkelijk is het niet." Snauw ik. "Denk je dat Kim en Zayn een relatie hebben?" Vraagt ze voorzichtig. "Nee." Ik schud hevig mijn hoofd. "Dat gebeurd ook niet." Zeg ik vastbesloten.

-------------
Wat houden Anne en Harry achter? ;) ik ben op vakantie en hb geen internet (alleen nu omdat ik in een restaurant zit hehe) maar ik heb heel veel hoofdstukken geschreven en ik zal ze maandag erop zetten.

Gevangen {Harry Styles}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu