Kim
Ik buk iets zodat ze me niet kan zien, maar ik haar wel. Net op de moment loopt Anne de deur uit. Anne en Lottie zeggen elkaar gedag en Lottie loopt naar binnen toe."Ik had nog wat voor je bewaard." Zegt ze en geeft de witte doos aan mij. Ik maak het open en zie een stukje appeltaart in de doos liggen. "Dankje." Zeg ik en neem een hap.
Het begint avond te worden. De hele dag heb ik vrij weinig gedaan nadat ik naar Harry was geweest. Ik heb totaal geen energie maar toch wil ik even weg. Weg uit deze kamer en weg uit dit huis. Ik scroll door mijn telefoon, met wie zou ik iets kunnen afspreken? Naast Harry heb ik vrij weinig andere mensen waarmee ik om ga. Ik ben nu bij de L. Misschien met Liam? Hij is goed bevriend met Harry, misschien weet hij wel meer over Harry. Of Niall? Ik zucht. Is het niet awkward om met hun af te spreken? Zo goed ken ik ze nou ook niet. Of ik moet gewoon naar het cafe gaan en hopen dat ze er zijn? Maar hoe ga ik daar ingodsnaam naar toe komen? Met de bus! Ik kijk op mijn mobiel of er een bus langs het cafe gaat. Er gaat er eentje over 32 minuten.
Als ik me heb opgemaakt en me heb omgekleed loop ik naar beneden. "Ga je uit?" Vraagt Anne. Ik knik. "Ik beloof dat ik het niet laat zal maken." Beloof ik haar. "Is goed, veel plezier." Zegt ze en ik loop de deur uit. Gelukkig is het niet zo ver lopen naar het bushokje. Het begint al schemerig te worden. Ik ben de enigste in het bushokje.
Na 5 minuten wachten komt de bus aanrijden.
Ik stap uit als ik er ben. Het voelt raar om hier weer te zijn, zonder Harry. Shit Harry, wat als hij er is? Ik hoef hem niet te zien, nooit meer.
Ik loop het cafe binnen, het valt me mee dat het zo rustig is. Ik neem plaats aan de bar.
Zayn
"Wat doet zij hier?" Zegt Louis opeens. Ik kijk op en ik zie Louis kijken naar een meisje. Ik went mijn blik naar haar toe. "Wie is dat?" Vraag ik. Hij begint te grijnzen. "Zij word jou temporary fix." Lacht hij. Ik begin te grijnzen. "Hoezo?" Vraag ik. "Dat is de ex van Harry." Zegt hij. Ik weet wat me te doen staat.Kim
Ik neem een slok van mij net bestelde biertje. "Hey." Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk om en ik zie een jongen staan. Hij heeft zwart haar en heeft een klein beetje baardgroei. Hij is knap. "Hey." Zeg ik terug. "Mag ik naast je komen zitten?" Vraagt hij. "Tuurlijk." Zeg ik en hij neemt plaats naast me. Zijn tattoos op zijn armen komen te voorschijn. Hij draagt een zwart tanktop en een zwarte jeans met gaten erin. Hij is perfect. "Ben je hier alleen?" Vraagt hij verbaast. Ik knik. "Zo'n mooi meisje als jij hoort niet alleen te zitten." Zegt hij. Ik bloos. "Wil je nog een biertje?" Vraagt hij aan me. Ik knik. Hij besteld 2 glazen bier."Dankje." Zeg ik als hij een glas bier aangeeft. "Hoe heet je?" Vraagt hij. "Kim." Zeg ik. "Jij?" "Zayn." Zegt hij. Het lijkt wel of mijn hart een slag overslaat. Zayn was de beste vriend van Harry. Zayn ging met Lottie toen Harry en Lottie een relatie hadden. Wat kan mij het eigenlijk ook boeien? Harry is verleden tijd.
Zayn en ik raakte in gesprek. We hadden het over zijn zussen en ik had het over waarom ik hier woon. Ik heb hem alles bijna verteld. Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat ik hem kan vertrouwen. Hij heeft wel 4 biertjes voor me al besteld.
"Ik ga even roken." Zegt hij en staat op. "Wil je ook?" Vraagt hij en staat op. Ik knik ja. Daar ben ik wel even weer aan toe. Ik volg hem naar buiten. Het lijkt wel of ik zweef als ik loop. Ik ben dronken.
Hij steekt zijn sigaret op. Het is geen sigaret, het is een joint. Ik haal mijn neus op. Dat ruikt lekker. Hij geeft er eentje aan mij. Ik hou de joint tussen mijn lippen en hij steekt hem aan. Ik neem een hijs. Ik begin dubbel te zien. "Lekker hè." Zegt hij. Ik knik langzaam ja. Het lijkt wel of ik droom. Mijn gevoel is weg. Geen pijn, geen verdriet. "Jij bent nog lekkerder." Zegt hij en blaast de rook in mijn gezicht.
Harry. Ik zag Harry. Hij liep het cafè binnen. "Harry is hier." Zeg ik. Ik druk snel mijn joint uit. En ik wil terug lopen naar binnen. "Blijf hier Kim." Hoor ik Zayn zeggen. "Ik moet naar binnen." Zeg ik. Ik kom niet vooruit, ik zit vast. Ik kijk naar mijn pols. Zayn heeft me vast gegrepen. Ik kijk omhoog en kijk in zijn bruine ogen. Hij kom dichter naar me toe. Mijn ademhaling gaat sneller en sneller.
Ik voel zijn warmen lippen smelten op mijn lippen. De chaos om mij heen verdwijnt.
Hij slaat zijn arm om mij heen en drukt me tegen hem aan. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn sleutelbeen aan en met mijn hand voel ik zijn hart kloppen.
*Flashback
"Je bent alles wat ik wil kim." Zegt Harry en omhelst me. Een glimlach verschijnt op mijn mond, door mijn tranen heen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn sleutelbeen aan.
*
Zayn en ik lopen weer terug naar binnen toe. Ik kijk rond of ik Harry zie. Zayn grijpt mijn hand vast. Ik zweer dat ik Harry echt naar binnen zag lopen.Nadat we nog wat hebben gedronken besluit ik om naar huis te gaan.
"Moet ik je anders naar huis brengen?" Vraagt Zayn vriendelijk. "Ik ga wel met de b-" mijn zin word onderbroken omdat hij zijn vinger op mijn lippen legt. "Ik breng je." Zegt hij.
We lopen naar zijn auto toe en stappen in. Zijn auto lijkt heel veel op die van Harry. Mijn gedachtes dwalen weer af naar Harry. Harry was in het cafe, ik weet het zeker. "Je denkt hard op." Grinnekt Zayn. "Zag jij Harry niet dan?" Vraag ik. "Nee." Er valt een stilte. "Maar we kunnen wel langs zijn huis rijden." Zegt hij. Ik slik even. Is het wel een goed idee om langs Harry te gaan? "Waar woont hij?" "2 straten verder dan de bakkerij, op nummer 25 volgens mij." Zeg ik. "Oke." Zegt hij. "Jij was toch Harry's beste vriend?" Vraag ik voorzichtig. "Klopt." We slaan een straat in naar links. We zijn er al bijna. "Waarom nu niet meer?" Vraag ik. "Lottie was MIJN vriendin en HARRY was degene die haar zoende, hij had gevoelens voor haar en later zij ook voor hem. Ik besloot om met beide het contact te verbreken." Zegt hij. Het doet hem duidelijk nog pijn. Ik ben in de war. 1 van de 2 liegt. "Ik geloof je niet." Zeg ik. "Dan niet." Zegt hij.Zayn parkeert de auto tegenover het appartement van Harry. Er brand ligt, hij is thuis. "Zullen we Harry en Lottie eens een bezoekje brengen." Hij begint te grijnzen. Ik kijk hem verward aan.
--------------
Ik schrijf al meer dan een jaar aan dit boek omg.
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...