Kim
"Hoe weet je dat Lottie daar is?" Vraag ik verbaast. "Omdat ze een relatie hebben." Zegt hij koel. "Sinds wanneer?" Mijn hart stopt even. "Al een tijdje, een week ofzo, misschien nog wel langer." Zegt hij. Uit woede spring ik uit de auto en steek de weg over zonder te kijken. Ik loop regel recht naar de voordeur van Harry toe."Kim wat doe je!" Hoor ik Zayn roepen vanuit de auto. Ik druk hard de deurbel in. "Ik ga die klootzak dood maken, ik zweer het!" Schreeuw ik. De deur word niet open gedaan. Ik bonk zo hard als ik kan op de deur. "Kim, doe rustig, kom we gaan." Hoor ik Zayn een beetje paniekerig zeggen en hij grijpt me vast om mijn middel, en trekt me mee naar achteren. "Vuile klootzak dat ie is." Schreeuw ik huilend. "Ik maak je dood, hoor je me, ik maak je dood!" Schreeuw ik nog na. Als we bij de auto aan komen voel ik me slap worden. Het enigste wat ik kan doen is huilen.
Hij drukt me stevig tegen me aan. "Kim, vergeet hem." Zegt hij. "Dat kan ik niet, dat kan ik niet." Snik ik. "Het moet." Zegt hij en kijkt me doordringend aan. "Ik weet het maar het kan gewoon niet. Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik hem met Lottie zie." Snik ik weer. "Kim." Met zijn wijsvinger tilt hij mijn kin op. "Je kan zonder hem, geloof me." "Ik weet het niet hoor." Zeg ik en veeg mijn tranen weg met mijn mouw. "Hè, er zijn toch nog veel meer knappe jongens op deze wereld, zoals mij bijvoorbeeld." Grijnst hij. Ik rol mijn ogen."Je hebt gelijk." Grinnek ik.
We stappen de auto in en we rijden weg. Ik kijk nog één keer naar het dichte gordijn van Harry. Ik zag een schim. Het gordijn bewoog.
"Kom je morgen weer naar het cafè?" Vraagt Zayn als ik uitstap. "Nee want ik moet maandag weer naar school." Zucht ik. "Dan maken we het toch niet zo laat?" Zegt hij. "Oke, goed dan." Glimlach ik en rol met mijn ogen. "Oke, tot morgen dan. Ik kom je morgen om 8 uur ophalen." Zegt hij en knipoogt. "Tot morgen." Zeg ik.
Ik open de voordeur en loop naar boven toe. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak om te kijken hoe laat het is. Het is al half 3. Ik open mijn slaapkamerdeur en doe het ligt aan. Ik kleed me uit. Ik zucht als ik het shirt van Harry op mijn bed zie liggen. Het staart me aan. Ik pak het op en doe het aan. Hoe boos ik ook op hem ben, toch zal ik van hem houden.
De volgende dag word ik wakker. Mijn ogen worden groot en ik krijg kramp in mijn buik, shit vanavond ga ik weer uit met Zayn. Wat als er Harry er wel is in het cafè vanavond. Ik draai me om. Zou Harry jaloers worden als hij mij met Zayn ziet? Nee natuurlijk niet, hij heeft die bitch Lottie nu toch? Niet aan denken Kim.Vandaag ben ik met Anne naar de stad geweest en heb ik een paar nieuwe bh's en shirtjes gekocht.
Ik kijk op de klok en zie dat het 5 uur is. Ik besluit om eerst te gaan douchen voordat Zayn mij komt ophalen.
Ik zet de douche aan en wacht even totdat hij op de goede tempratuur is. Mijn spieren brginnen te ontspannen onder de warme waterstralen.
Ik zet de douche weer uit en droog me af. Ik kleed me aan. Ik trek èèn van mijn nieuwe bh's aan.
Terwijl ik bezig ben met mijn haren aan het kammen begint mijn mobiel te trillen. Ik pak mijn mobiel op en lees het berichtje dat Zayn stuurde. *ik kom er aan x* ik kijk op mijn mobiel naar de tijd. Het is pas half 8. Snel kam ik nog het laatste beetje van mijn haar en begin snel met mijn make up.
De deurbel gaat. "Shit." Vloek ik en doe snel nog een laag mascara op, ik schiet uit en snel ren ik naar de andere kant van mijn kamer waar mijn make up remover staat.
Er word geklopt op mijn deur. "Kom maar binnen." Zeg ik. De deur gaat open en Zayn verschijnt in de deur opening.
"Hey." Zegt hij en glimlacht. "Hey, wat ben je vroeg." Zeg ik. "Ja sorry ik was in de buurt en ik dacht ik haal je alvast op." "Maakt niet uit, ik ben klaar." Glimlach ik.We lopen naar zijn auto toe. Hij heeft dezelfde auto als Harry.
"Dit is mijn huis." Zegt Zayn en hij parkeert zijn auto voor een donker grijs huis. "We zouden toch naar het cafè gaan?" Vraag ik verbaast en kijk hem verward aan. "Ik dacht dat we naar mijn huis zouden gaan?" Vraagt hij verbaast. "Maakt niet uit, we gaan wel naar je huis." Glimlach ik. "Oke." Glimlacht Zayn en we stappen uit. Misschien is het ook wel beter om niet naar het café te gaan.
Zayn opent de voordeur en laat mij als eerste binnen. Hij sluit de deur achter zich en we lopen een kamer in, zijn huiskamer. Het is rommelig en het stinkt naar wiet. "Sorry, ik ben vergeten om mijn zooi op de ruimen. Ik hoop dat je het niet erg vind?" Vraagt hij. Ik schud nee met mijn hoofd. Hij raapt een stapeltje kranten bij elkaar wat op een klein salontafeltje ligt. Hij gooit het vervolgens weg in de prullenbak.
Ik neem plaats op een bruine gestoffeerde bank. "Wil je wat drinken?" Vraagt Zayn als hij de keuken inloopt. "Ja is goed." Antwoord ik."Wat is het?" Vraag ik als ik een slok neem. "Gewoon rode wijn." Zegt hij en hij neemt zelf een slok van zijn glas. Ik drink nooit rode wijn en om eerlijk te zijn vind ik rode wijn niet zo lekker, maar ik besluit toch om het op te drinken.
Als ik het glas leeg heb voel ik het ligt worden in mijn hoofd. Blijkbaar kan ik niet zo goed tegen rode wijn. "Kim." Zegt hij en komt dichter naar me toe. Mijn ademhaling versnelt. Ik bijt op mijn lip en kijk in zijn wilde bruine ogen. Ik ben de gene die mijn lippen naar hem toe brengt. Zijn warme zachte lippen raken de mijne. Er onstaat een intense zoen, ik voel dat zijn tong om toestemming vraagt om binnen te dringen. Ik laat zijn tong toe en onze tongen bewegen tegen elkaar op. Ik wil meer.
Hij grijpt de onderkant van mijn shirt vast en beweegt hem langzaam omhoog. We stoppen met zoenen en hij trekt mijn shirt over mijn hoofd en gooit 'm op de grond naast de bank. "Laten we naar mijn slaapkamer gaan." Hij staat op en pakt mijn hand vast.
Ik volg hem en we komen aan bij zijn slaapkamer. Hij sluit de deur en we lopen zoenend naar het bed toe. "Ik kan niet wachten om in je te gaan." Kreunt hij zacht en plaatst zachtjes zijn lippen in mijn nek. Zijn worden winden me nog meer op. Zachtjes kreun ik als hij zich vast zuigt op een plekje in mijn nek.
"Je hebt echt een lekker lichaam." Zegt Zayn als we beiden naakt zijn. Mijn wangen kleuren. Zijn lichaam is ook zeker niet verkeerd. "Jij ook." Zeg ik zacht. Mijn stem klinkt hees. Als ik binnen hand bereik ben trekt hij me naar zich toe.
------------------
Zijn er eigenlijk wel mensen die dit boek nog lezen? Want niemand stemt of reageert.
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...