19.

178 4 0
                                    

Song voor dit hoodstuk: flashlight -jessie J
------------

Kim
De volgende dag word ik wakker, met veel hoofdpijn.

Ik doe mijn mobiel aan en zie dat ik een berichtje heb van Harry.*Harry Styles 9:06: hey babe, ik kan niet wachten om je te zien, ik ben al onderweg x* ik schrik als ik zie dat het al kwart voor 12 is. Harry kan elk moment komen. Ik ga snel recht opzitten en sta op. Ik blijf even stil staan als het zwart voor mijn ogen word.

Ik loop naar de badkamer toe en pak een paracetemol uit het kastje en neem het in. Ik neem een paar slokken water en voel de paracetemol door mijn keel glijden.

Ik loop naar beneden en zie dat mijn moeder niet thuis. Ik loop naar de tafel toe, ik zie een papiertje liggen. Ik frons mijn wenkbrauwen en lees het papiertje. *hey kim, ik was het nog vergeten te zeggen, maar ik heb een baantje! Ik ben pas thuis om 5 uur. Ik hou van je xx mam.*
Ik ben blij voor der dat ze een baan heeft. Want van thuis zitten werd ze ook diep ongelukkig van.

Ik heb totaal geen honger. Ik schenk een glas melk in en ga op de bank zitten. Mijn hoofdpijn is al minder geworden gelukkig. En met mijn enkel gaat het ook veel beter.

Ik schrik uit mijn gedachte als de deur bel gaat. Ik drink het laatste beetje van mijn melk snel op en zet het glas neer.

"Harry." Zeg ik blij als ik Harry zie staan. Eindelijk, ik heb hem zo gemist. "Kim." Zegt hij en omhelst me. "Ik heb je zo gemist." Jammer ik. "Ik jou ook babe." Zegt hij en wrijft over mijn rug. "Kom binnen." Zeg ik en laat Harry binnen.

"Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Ja doe maar cola." Ik knik en loop naar de keuken toe. Van binnen loop ik te gillen, ik ben zo blij dat alles weer goed is tussen ons en dat hij nu hier is.

Ik loop terug met de cola en zet het neer op het tafeltje. "Dankje." Zegt Harry. Ik plof op de bank naast Harry en leun tegen hem aan. "Ik ben zo blij." Glimlach ik en kijk hem in zijn groene ogen. "Ik ook." Grijnst hij.
"Wil je het huis zien?" Vraag ik. "Ja is goed." Zegt hij en we staan op.

"Zo dus hier gebeurde de wilde dingen." Zegt Harry als we in mijn kamer komen en ik me op mijn bed laat vallen. Ik rol met mijn ogen en gooi een kussen tegen hem aan. "Ik had hier geen wilde dingen." Bloos ik. "Oja, dat was in mijn kamer." Zegt hij. "O my god, here we go again." Zeg ik en rol met mijn ogen. Harry lacht en loopt naar me toe. "Misschien moeten hier maar is wilde dingen gebeuren?" Grijnst hij en komt boven me hangen, steunend op zijn handen op mijn bed. Hij komt steeds dichterbij. Mijn ademhaling gaat steeds sneller netzoals de zijne. Mijn wijsvinger haakt in zijn ketting en ik trek hem langzaam naar me toe. "Weet je het zeker?" Vraagt Harry aarzelend. Ik voel de warmte van zijn adem op mijn gezicht. "Ja." Zeg ik zacht en knik mijn hoofd. Ik druk mijn lippen op die van hem, onze lippen smelten samen. Dit is zo fijn.

Ik jammer even als hij zijn lippen van de mijne afhaalt. Hij geeft me kleine kusjes op mijn wang en gaat steeds meer naar beneden. Ik voel zijn kleine haartjes kietelen op mijn lichaam. Hij zuigt op een plekje in mijn nek. "Harry.'' Zeg ik zacht. "Ja babe." Zegt hij zacht. "Ik ben er klaar voor, ik wil een relatie met je." Zeg ik en er ontsnapt een traan. "Huil je?" Vraagt hij geschrokken en schiet overeind. "Nee." Zeg ik snel en veeg een traan weg. "Wel dus." Grijnst Harry. Ik rol met mijn ogen en glimlach zwak. "Dus je wilt een relatie?" Vraagt Harry voorzichtig. Ik knik ja en bijt op mijn lip. Een grote glimlach verschijnt op zijn mond. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik grinnek als ik voel dat hij glimlacht.

We gaan recht op zitten en hij trekt zijn shirt over zijn hoofd. Mijn mond valt open. Zijn tattoos, zijn spieren, zijn damn lichaam. "Je vangt vliegen." Grijnst Harry. Ik verbeter me en voel mijn wangen rood worden. "Sorry." Grinnek ik. Hij grinnekt en geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Met mijn vinger ga ik over zijn tattoos heen wat hem kippenvel geeft.

Hij pakt mijn hempje en trekt het over mijn hoofd. Ik sta op en ga op Harry zijn schoot zitten en druk mijn lippen op de zijne. Met zijn hand gaat hij naar mijn bh sluiting toe en maakt hem los. We stoppen met zoenen en hij kijkt naar mijn borsten. "Harry." Zeg ik streng en voel mijn wangen kleuren. "Wat? jij keek ook naar mijn borsten." Grijnst hij. "Klootzak." Lach ik en rol met mijn ogen. "Wat zei je daar?" Zegt hij 'streng.' "Klootzak." Zeg ik harder. Hij gooit me van zijn schoot af en ik val met mijn rug op het bed. Ik proest het uit van het lachen. Grijnzend gaat hij tussen mijn benen in staan en komt dichter naar me toe. Hij geeft me kusjes op mijn buik en stopt bij mijn broekrand. Hij maakt mijn rits en knoop los en trekt mijn broek langzaam uit.

"I-k heb geen condoom mee." Stottert hij. Ik sta op en loop naar mijn bureau toe. Ik sta met mijn rug naar Harry toe en pak het kistje. "Mijn moeder had dit al allang voor me gekocht." Zeg ik en pak een condoom uit mijn sieraden kistje. Ik had echt geen idee waar ik het anders zou moeten bewaren dus had ik het daar maar ingedaan.

Harry
Ze draait zich om en loopt naar me toe. Zenuwachtig zit ik op het bed. "Je hoeft niet zenuwachtig te zijn." Glimlacht ze lief wat me al wat minder zenuwachtiger maakt. Ze legt het condoom naast me neer op het bed. Ik leun naar achter op mijn armen. Ze gaat op haar knieën voor me zitten en maakt mijn broek los. Ze trekt mijn broek en boxer naar beneden tot over mijn knieën. Ik slik even en wacht af.

Kim
Ik pak zijn dick vast en beweeg het heen en weer. Kreunend leunt Harry met zijn hoofd naar achter. Ik neem hem in mijn mond en begin te zuigen. "Kim... ik.. hou.. van.. je.. " Kreunt hij zacht.

Ik voel het witte spul mijn mond in komen en slik het door.

"Ik snap best dat Louis een blowjob van je wou." Grijnst Harry. Ik glimlach verlegen. Ik sta op en laat mijn slipje naar beneden vallen. Harry staat ook op en trekt zijn broek en boxer uit en gooit het op de grond en doet het condoom om.

Ik loop naar mijn bed toe en ga liggen. Harry komt naar me toe en gaat boven me hangen. Ik voel hem naar binnen glijden en kijk recht in zijn groene ogen. Ik hap naar adem. Harry legt zijn hoofd in mijn nek en ik hoor hem kreunen. Ik grijp met mijn hand in zijn warrige haar vast en met mijn andere hand grijp ik in zijn rug, niet te hard, ik weet hoe pijn dat doet.

Harry rolt van me af en streelt me over mijn gezicht. Ik verdrink in zijn mooie groene ogen. "Ik hou van je." Zeg ik zacht. "Ik ook van jou." Zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd.

We staan op en lopen naar de badkamer toe om te douchen, samen.
Terwijl het warme water over ons heen loopt, leun ik tegen zijn sleutelbeen aan met mijn hoofd. Ik volg met mijn wijsvinger de lijnen van zijn tattoos. Zijn armen zijn om mijn middel heen geslagen.

Als we klaar zijn met douchen drogen we ons af en lopen we weer naar mijn kamer en gaan in bed liggen.

Met mijn rug lig ik naar hem toe en ik voel zijn adem in mijn nek. Hij legt zijn hand op mijn buik en ik leg mijn hand op zijn hand. Een grote glimlach verschijnt op mijn mond.

"Kim ik ben thuis!" Hoor ik mijn moeder roepen vanaf onder aan de trap. "Fuck." Vloek ik en spring uit bed. Ik ren als een kip zonder kop door mijn kamer en trek mijn kleren aan. "Harry, wakker worden." Zeg ik en schud hem wakker. Hij jammert even en draait zich om. "Harry." Zeg ik weer. "Ja." Zegt hij schor. "Mijn moeder is er." Zeg ik terwijl ik mijn broek optrek. Hij springt uit bed en kleed zich aan. "Kim!" Hoor ik mijn moeder weer roepen als ze de trap op loopt. "Ja! Ik kom er zo aan!" Roep ik terug. "Oke!" Ik haal opgelucht adem als ik hoor dat ze weer de trap af loopt.

-----------
Hier weer een nieuw hoofdstuk! Sorry dat het zo lang duurde !!

Gevangen {Harry Styles}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu