31.

124 3 0
                                    

Kim
Zayn hangt boven me en ik voel hem naar binnen glijden. Ik sluit mijn ogen en ik betrap mezelf erop dat ik aan Harry denk, dat hij de gene is waarmee ik seks heb. "Kijk.. me.. aan." Kreunt Zayn. Ik open mijn ogen en staar in zijn ogen die wild staan. Hij beweegt sneller en sneller en ik voel dat ik bijna kom. "Ik kom bijna." Kreun ik en hap naar adem. Ik zet mijn nagels in zijn rug als ik klaarkom.

{Body say - Demi Lovato}

Zayn ligt al te slapen. Door de volle maan wordt de slaapkamer verlicht. Ik bekijk Zayn's naakte lichaam. Hij is echt knap. Zayn heeft een sixpack en is gespierder dan Harry, hoewel Harry ook gespierd is. Zijn tattoos, zijn gespierde lichaam en sixpack zijn gewoon perfect.. maar hij zal nooit Harry kunnen vervangen. Waarom denk ik toch altijd aan Harry? Kan hij dan nooit uit mijn gedachte raken? Zal Harry nu ook wakker zijn en naast Lottie liggen? Met dezelfde gedachte? Zal hij mij überhaupt wel missen? Of nog erger, zal hij nog wel is aan mij denken? Ik word er depressief van als ik er aan denk.

Ik schrik plotseling wakker. Ik moet naar school, het is maandag ochtend. "Zayn, ik moet naar school." Zeg ik in paniek en schud hem wakker. "Wat is er?" Bromt hij. "Ik moet gaan, ik moet naar school." Zeg ik en stap uit bed. Ik ben nog nooit zo snel wakker geworden. Ik moet Anne ook nog bellen, ze weet niet waar ik ben. Ik doe mijn mobiel aan. Shit het is al half 11 geweest. "Nee, fuck." Zeg ik zacht. "Zo erg is het toch niet?" Zayn gaat recht op zitten. "Je hebt gelijk, ik ben toch al 2 uur te laat." Ik zucht. Ik typ het schoolnummer in en meld me ziek. Plotseling hoor ik dat ik een berichtje heb. Ik pak mijn mobiel. Ik slik als ik 'een bericht van Harry' zie staan. Ik ontgrendel mijn telefoon en lees het berichtje. *Kim, waar ben je? Mijn moeder maakt zich zorgen om je.* "Wie is dat?" Vraagt Zayn. "Oh niemand." Zeg ik. "Ik moet even bellen." Zayn knikt. "Je kan die badjas aandoen." Zegt hij en wijst naar een zwarte badjas wat aan de kast hangt. Ik doe de badjas aan en loop de slaapkamer uit.

"Met Harry." Hoor ik aan de andere kant van de telefoon. "Ben je weer thuis?" Vraag ik verbaast. "Oh hey Kim, leuk dat je belt." Zegt Harry sarcasties. Ik span mijn kaak aan. "Ja leuk he? Kan je Anne even geven?" Vraag ik. "Ze is op school, ze heeft een gesprek met je mentor." Zegt hij. "Fuck." "Waar was je vannacht?" Vraagt hij nieuwschrierig. "Bij Zayn. Kan je doorgeven dat ik had gebelt?" "Ja." Zegt hij en hangt op. "Klootzak." Mompel ik.

"Wat wil je drinken?" Vraagt hij als we beneden zijn. "Doe maar water." Zeg ik, ik loop naar de bank toe en Zayn loopt de keuken in. Even later komt hij terug met twee glazen. "Dankje." Zeg ik en pak het aan. Zayn gaat naast me zitten op de bank.

"Was ik de enigste persoon, naast Harry, die seks met je had?" Vraagt hij. Ik kijk naar beneden. "Nee, met Louis." Zeg ik zacht. "Met Louis?" Vraagt hij verbaast. "Ja met Louis zeg ik toch." Snauw ik. "Sorry. Ik wist niet dat je er mee zat." Zegt hij. "Je kon het ook niet weten.'' Zeg ik en glimlach zwak. "Je bent goed in bed." Zegt hij en grijnst. "Dankje." Zeg ik en voel mijn wangen rood worden.

"Ik zou wel vaker seks met je willen hebben." Zegt hij. Ik kijk hem even aan en zie dat hij op zijn onderlip bijt. Ik kijk weg en zeg niks. Hij legt zijn hand op mijn wang. Ik kijk op en kijk naar hem. Langzaam glijd hij met zijn hand naar de opening van mijn badjas en hij maakt de knoop los. Mijn naakte lichaam komt tevoorschijn. Ik laat me zakken op de bank en leun met mijn hoofd net over de bankleuning heen. "Laat me je proeven." Zegt hij en hij leunt boven me. Eerst maakt hij rondjes met zijn tong in mijn nek en langzaam daalt hij naar beneden. Hij kneed zachtjes in mijn borsten. Mijn ademhaling gaat sneller. Ik krijg kriebels onder in mijn buik als hij bij mijn navel is. Ik kreun als hij bij mijn gevoelig plekje is. Hij gebruikt zijn vingers en tong. Het voelt goed. Ik schreeuw het uit als ik klaarkom.

"Ik moet even weg." Zegt hij en pakt zijn sleutels van een rekje in de gang. "Ik kom zo terug." Zegt hij en drukt een kus op mijn lippen. Hij trekt zijn leren jasje aan en verlaat het huis.

Hier zit ik dan. In een huis van iemand die ik pas 3 dagen ken.

Zayn had me net uitgelegd hoe de tv werkt. Het is een oud ding en werkt totaal anders dan een tv van tegenwoordig. Ik doe de tv aan en ga op de bank zitten. Ik zap wat rond. Er is niet echt veel op tv wat me boeit.

Ik pak mijn mobiel van het tafeltje en besluit om Jade te bellen. "Hey Kim!" Zegt ze vrolijk. "Hey Jade." Zeg ik. "Ik mis je zo, kan je dit weekend weer hier naar toe komen?" Vraagt Jade enthousiast. "Ik hoop het, het zal me goed doen." Zucht ik. "Hoezo? Is er iets dan?" Vraagt ze bezorgt. Ik voel mijn tranen weer opkomen."Het is uit met Harry." Snik ik. "Wat hoezo?!" Vraagt Jade verbaast. "Hij heeft een ander." Snik ik en haal mijn neus op. "What the fuck, waarom? Wat een klootzak!" Hoor ik Jade boos zeggen. Ik glimlach even. Wat ben ik blij dat zij mijn beste vriendin is. Als ik iemand nodig heb dan is zij er altijd voor me, netzoals nu. "Ik weet het niet, hij heeft nu een eigen appartement waar hij met Lottie woont." Zeg ik en ik peuter met mijn vingers aan het zachte stof van de badjas. "Je bedoelt dat Lottie zijn vriendin is? Is Lottie niet zijn ex en het zusje van Louis?" Ratelt ze achter elkaar door. "Ja." Zeg ik zacht en bijt op mijn lip. "Wat gemeen! Waar ben je nu dan? Woon je nog bij Anne en Robin?" Vraagt Jade. "Ik ben nu bij Zayn, hij was de beste vriend van Harry. Ik heb vannacht bij hem geslapen." "Hebben jullie seks gehad?" Vraagt Jade verbaast. Ik zucht. "Ja, maar ik dacht alleen maar aan Harry." Zeg ik en ik voel weer een traan banen over mijn wang. "Ik vind het echt zo kut voor je." Zegt Jade. Aan haar stem is te horen dat ze met me te doen heeft.

Na een half uur met Jade gebelt te hebben, loop ik naar de keuken om wat water te pakken. Ik heb echt ontzettend veel dorst, terwijl ik meer drink dan normaal. Ik doe de kraan aan en hou mijn glas er onder. Mijn oog valt weer op het plastic zakje. Als mijn glas gevuld is pak ik het zakje en maak het open en haal de pillen eruit. Het zijn ongeveer 20 pillen in verschillende kleurtjes. Xtc, wat ik dus al dacht.
Zou hij het misschien in mijn drinken hebben gedaan? Ik denk na, die rode wijn viel verkeerd gisteravond. Was het wel de wijn?

Ik schrik als ik de voordeur hoor dichtvallen. Snel raap ik de pillen bij elkaar en doe ze snel in het zakje. Een paar pillen vallen op de grond. "Shit." Zeg ik snel en duik naar beneden om de pillen op te ruimen. "Wat doe je?" Te laat. Ik kijk op en zie Zayn naast me staan. Hij kijkt verward en boos.
---------------
Smuttt sorry :P Hier weer een nieuw hoofdstuk :)

Gevangen {Harry Styles}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu