20.

154 3 0
                                    

Kim
Grinnekend lopen we de trap af. Ik zie mijn moeder zitten met een kop thee in haar hand. Haar ogen worden groot als ze Harry ziet. "Jij bent Harry, toch?" Vraagt ze en glimlacht. "Ja klopt.'' Zegt Harry en loopt naar haar toe. "Leuk je te ontmoeten." Zegt mijn moeder en geeft hem een hand. "Ik ben Elle trouwens." Zegt mijn moeder. "Harry." Zegt hij.

Harry neemt mijn tas mee naar de auto. "Dag mam." Zeg ik en omhels haar. "Dag schat, veel plezier op school morgen." Zegt ze en geeft me een kus. "Ja dat zal wel goed komen." Zeg ik en rol met mijn ogen. Ik draai me om en loop naar de auto toe van Harry, waar Harry staat te wachten. We zeggen nog een keer mijn moeder gedag en rijden weg. Ik zucht als mijn moeder uit het zicht is. Harry legt zijn warme hand op mijn been en glimlacht. Een klein zwak glimlachje verschijnt op mijn mond. Ik hoop dat ik snel mijn moeder weer zie. Ik haat het om haar hier achter te laten.

"Heb je geen vader?" Vraagt Harry voorzichtig. Ik wist dat deze vraag ooit zou komen. "Hij zit in de gevangenis." Zeg ik zacht. "Hoezo?" Vraagt Harry verbaast. "Hij word verdacht van moord en drugsdealen. Maar hij is onschuldig." Zeg ik en voel mijn ogen prikken. "He babe, niet huilen, het komt goed." Zegt Harry. Ik knik mijn hoofd. Ik hoop het.

Als we ons patatje op hebben rijden we naar het cafè waar ik afgesproken heb met Jade. Ik ben benieuwd wat Jade van Harry vind, en ook andersom. Ze zijn totaal verschillend.

We parkeren de auto en stappen uit. Hand in hand lopen we er naar toe. "Je gaat niet te veel drinken, morgen heb je school hè!" Zegt Harry streng. "Ja ik weet het." Zeg ik en rol met mijn ogen. Harry grinnekt en geeft me een kus.

We lopen naar binnen, het is druk ookal is het zondag. Plotseling word ik aangevallen vanaf de zijkant. Ik kijk om en zie Jade aan me nek hangen. "Jade laat los." Lach ik. Jade grinnekt en laat me los. "Zo dus die knappe gozer is jouw Harry uhm?'' Vraagt ze grijnzend als ze Harry naast me ziet staan. "Ja." Zeg ik trots. Ik kijk naar Harry die geen houding weet te geven. "Ik ben Jade." Zegt ze vrolijk en steekt haar hand uit. "Harry." Zegt Harry kauwend op zijn kauwgum en geeft haar een hand. Een trilling van jaloezie gaat door me heen. Ze geeft hem alleen een hand kim. Zegt een stemmetje in mijn hoofd.

We gaan zitten aan de bar en bestellen een biertje. Het verbaast me dat Harry ook een biertje besteld. Ik zit tussen Jade en Harry in en ik voel Harry's hand op mijn been. Wat zo damn goed voelt.

"Ik ga even naar de wc." Zegt hij en rent weg. ''Wat is er met hem aan de hand?" Vraagt Jade verbaast. "Te veel gezopen denk ik." Lach ik. "Jullie zijn zo leuk samen!" Zegt Jade blij. "Dankje!" Zeg ik blij. "Heb je het al gedaan met hem?" Grijnst ze. "Vandaag voor het eerst." Grijns ik. "En hoe was het?" "Zoveel beter dan met Louis." Grinnek ik. "Dus geen seks meer met Louis?" Vraagt ze en wiebeld met haar wenkbrauwen. "Nope." Lach ik.

"Hey Kimmie." Hoor ik iemand zeggen en voel iemand in mijn zij prikken. Als ik me omdraai zie ik Luke staan, èèn van mijn beste vriend. "Luke!" Zeg ik blij en omhels hem. "Ik heb je gemist." Zegt hij en kust me op mijn mond. Mijn ogen worden groot en ik duw hem weg. Hij kijkt me raar aan. "Wat is er met jou aan de hand?" Vraagt hij verbaasd. Ik was het helemaal vergeten wat er tussen mij en Luke speelde..

"We kunnen dit niet meer doen." Zeg ik en kijk naar de grond. "Hoezo niet?" Vraagt hij verbaast. "Ik heb een relatie.'' Zeg ik. "Dit meen je niet.. of wel?" Hij kijkt me raar aan. "Ik meen het.." zeg ik zacht. "Oh." Zegt hij en stopt zijn handen in zijn zakken. "Sorry." Zegt hij zacht. "Maakt niet uit, je kon het ook niet weten." Lach ik.

Harry
Ik sta op en loop de wc uit naar de wastafels toe. Ik spoel een paar keer mijn mond met koud water en pak een kauwgum uit mijn zak. Ik had maar 2 biertjes op en hing nu al kotsend boven de toilet.

Ik loop de wc's uit en loop terug naar Kim toe. Naast Kim zit een jongen. "Gaat het?" Vraagt Kim bezorgt. Ik knik ja en went mijn blik af naar de jongen naast haar. "Dit is Luke, een vriend van me." Zegt Kim en wijst naar de jongen naast haar. "Hoi." Zeg ik en geef hem een hand. "Hoi." Zegt hij. Ik mag hem nu al niet.

Na nog heel eventjes gezeten te hebben gaan we weg. "Dag Kimmie." Zegt hij en omhelst Kim en geeft een klopje op der kont. Het liefst wil ik hem weg duwen. Ik bijt kwaad op de binnenkant van mijn wang. "Dag Kim." Zegt Jade. "Doeg." Zegt ze.
Jade komt naar me toe en omhelst me. "Dag Harry, zorg goed voor der." Zegt ze zacht. "Zal ik doen." Beloof ik haar. Ik pak Kim's hand vast en we lopen weg het cafè uit. Ze is duidelijk aangeschoten, ze lacht overal om.

Kim
"Ik moet nog oppassen dat Jade je niet afpakt." Lach ik en geef hem een duwtje. We stappen de auto in en rijden weg. "Ja Jade is zeker een lekker wijf." Grijnst hij. "Harry." Zeg ik streng. "Grapje." Zegt hij en knijpt zijn wenkbrauwen samen. "Geen leuk grapje." Lach ik. "Kim, je hebt te veel gezopen." Lacht Harry en knikt met zijn hoofd. "Niet waar." Zeg ik. Harry kijkt me vol ongeloof aan. "Jij bent de gene die kotsend bij de wc stond hoor." Lach ik. "Dat is dus een reden waarom ik niet drink." Lacht hij.

"Anyway, wat vond je van Luke? Hij zoende me-" Ik sla snel mijn hand voor me mond. Shit. "Wat?!" Plotseling trapt hij de rem in en kijkt me kwaad aan. "Je hebt met hem gezoend?" Zegt hij en spant zijn kaak aan. "Nee zo is het niet.." zeg ik snel. "Hoe dan wel?" Zegt hij nog boos. "Hij wist niet dat ik een relatie heb." Leg ik uit. "Dus dan laat je het maar toe?" Vraagt hij. "Harry verdomme, ik duwde hem weg!" Zeg ik kwaad. Harry geeft weer gas en we rijden weg Harry kijkt voor zich uit de weg op. "Luke en ik waren nogal close vroeger." Leg ik uit. "Hoe bedoel je close?" Vraagt hij. "Ik gaf hem wel is een blowjob enzo." Zeg ik en speel met mijn armbandje. "Vind je hem leuk?" Vraagt hij. "Godverdomme Harry, waar slaat dit op?! Ik hou van jou, alleen van jou. Snap dat dan." Snaauw ik.

Na een tijdje stilte voel ik zijn hand op mijn bovenbeen. "Je vertrouwd me niet hè?" Vraag ik en voel mijn ogen prikken. "Jawel! Maar ik ben gewoon snel jaloers. Het spijt me dat ik zo boos werd." Zegt hij en wrijft met zijn hand over mijn been.

"Hoe kan ik het goed maken?" Vraagt hij. Ik kijk naar Harry die begint te grijzen en knikt naar beneden. "O my god Harry, nee je bent auto aan het rijden." Lach ik. "Dan zoeken we toch een parkeerplaats op." Grijnst hij. "Ik moet morgen weer vroeg op school zijn hoor." Grinnek ik.

Harry slaat af en we rijden een parkeerplaats op. "Nee Harry, dit kan echt niet." Lach ik. Daar staan we dan. Middle in the nowhere. "O nee?" Grijnst hij en buigt zich naar me toe en legt zijn hand op mijn wang. Onze lippen smelten weer samen. Met zijn andere hand maakt hij me broek los en verdwijnt met zijn hand in mijn slipje. Ik breng mijn heupen iets omhoog. "Je.. hebt.. zulke.. lange.. vingers.." kreun ik.

Mijn benen beginnen te trillen en ik laat me terug vallen op de stoel. "En was het goed?" Vraagt Harry grijnzend. Ik knik ja. Ik ben nog steeds aan het op adem komen van net.

"Heb je een condoom mee?" Vraagt hij en maakt zijn riem los. "Zozo meneertje Styles heeft er zin in." Grijns ik. Ik wurm me tussen de stoelen heen en kom op de achterbank terecht. Ik hang over de achterbank heen en haal het pakketje uit mijn tas. Ik draai me weer om en ik schrik even als ik Harry zie zitten naast me op de achterbank. "Gaan we het hier doen?" Vraag ik verbaast. "Ja waarom niet?" Grijnst hij. Ik rol met mijn ogen gooi het pakketje naar hem toe.

Ik trek mijn shirt uit en gooi het weg en ik ga op Harry's schoot zitten. Ik knoop Harry's zwarte blouse los. "Je moet je blouse niet tot aan je keel knopen, dat is niet sexy." Grijns ik en doe zijn blouse uit. Zijn lichaam is zo mooi. Met mijn hand ga ik over zijn gladde lichaam heen.

-----------
Sorry dat het weer zo lang duurde maar ik heb het echt heel druk met school ! :(

Gevangen {Harry Styles}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu