Kim
"Ik ga alvast naar binnen." Zegt Ashton. Ik knik. "Harry, wat doe je hier?" Sis ik. "Kim, het is een misverstand. Je moet naar me luisteren." Smeekt hij. "Naar jou luisteren? Waarom zou ik?!" Snauw ik en loop weg. "Kim." Zegt Harry en pakt mijn arm vast. Met smekende ogen kijkt hij me aan. "Rot op." Zeg ik en trek me los.Ik ren weg en tranen stromen over mijn wangen. Ik loop de trap op naar de wc's. Misschien had ik wel naar hem moeten luisteren. Misschien had hij wel een goede reden? Ik schud mijn hoofd. Ik hoef zijn smoesjes niet te horen.
Ik veeg mijn uitgelopen mascara weg en loop de wc's weer uit. Ik zucht diep voordat ik de klas in loop. Ik ben te laat. "Zo en waar komt mevrouwtje kim vandaan?" Vraagt de docent en kijkt me streng aan. Ik kijk de klas in en zie iedereen naar mij kijken. "Ik was naar de wc." Zeg ik zacht. "Goed dan, ga maar zitten." Zegt de docent en ik neem plaats.
De bel gaat, eindelijk is het pauze. Ik ga zitten en neem een hap van mijn lunch, maar ik heb totaal geen trek.
"Wat moest Harry hier?" Vraagt Ashton verbaast. "Hij zei dat het een misverstand was en dat ik naar hem moet luisteren. Ik ben zo in de war, ik weet niet wat ik moet doen." Zucht ik en laat mijn hoofd steunen op mijn hand. "Geef hem wat tijd." Zegt Ashton en slaat zijn arm om me heen. Ik knik.
Ik gooi mijn schooltas neer in de gang als ik thuis kom. Ashton heeft me net nadat de les afgelopen is naar huis gebracht.
Ik loop naar boven naar mijn kamer toe. Niemand is thuis behalve ik. Ik laat me naar achteren vallen op ons tweepersoonsbed. Vanavond lig ik weer samen met Harry in 1 bed, wat een feest. Ik zucht, ik wou dat Harry en ik gewoon vrienden waren en nooit verliefd op elkaar werden, dan was alles veel beter geweest. Ik ga overeind zitten als mijn telefoon gaat.
"Hey Ashton." Zeg ik vrolijk en neem op. "Hey.." Zegt hij zacht. "Is er iets?" Vraag ik snel. "Harry was hier net en hij heeft me in elkaar geslagen, ik wil je waarschuwen voor hem." Zegt hij. Hij klinkt bang. "Wat?! Hoe durft hij! Ik ben niet bang voor hem, ik sla hem zo in elkaar." Zeg ik woest. "Kim, alsjeblieft, blijf bij hem vandaan." Zegt hij. "Ik kom naar je toe." Zeg ik en hang op.
Woest sla ik de foto van mij en Harry van mijn nachtkastje af. Het lijstje komt neer op de grond en de glas scherven liggen over de grond verspreid.
Ik bel aan bij Ashtons huis. Ik wacht tot de deur open gaat. Hij houdt een bebloede tissue tegen zijn neus aan, en heeft een blauw oog. Mijn mond valt open. Ik kan het niet geloven dat Harry dat gedaan heeft. "Heeft Harry dat gedaan?" Vraag ik verbaast en loop naar binnen. Hij knikt. "Waarom?" Vraag ik verbaast. "Weet ik niet, ik stapte mijn auto uit en ineens kwam hij op mij aflopen en sloeg met zijn vuist in mijn gezicht." Hij slikt en kijkt naar beneden. "Het spijt me zo dat Harry dit heeft gedaan." Zeg ik zacht. "Hè jij kan er niks aan doen." Zegt Ashton en omhelst me.
Nadat ik nog een tijdje met Ashton heb gepraat besluit ik om naar huis te gaan. "Bel me als Harry hier weer is, oke?" Vraag ik aan Ashton. "Zal ik doen. Doe voorzichtig." Zegt Ashton. "Ik ben niet bang voor hem hoor." Zeg ik dapper. "Kim, hij is gevaarlijk." Zegt Ashton en wijst naar zijn oog. Ik knik.
Terwijl ik naar huis loop denk ik na over wat Ashton zei. Zal Harry mij echt wat aan doen? Ik begrijp niet dat hij Ashton in elkaar heeft geslagen, Ashton is gewoon een vriend en dat weet Harry. Hij bepaald niet met wie ik bevriend ben.
Ik open de deur en loop naar binnen toe. "Hey Kim." Zegt Anne vrolijk. "Hey." Zeg ik. "Als je Harry zoekt, hij is boven." Glimlacht ze. "Oke." Zeg ik en loop naar boven. Eigenlijk zoek ik hem niet maar ik wil hem confronteren met wat hij bij Ashton heeft gedaan.
Ik open de slaapkamerdeur en loop naar binnen toe. Ik zie dat Harry de glas scherven aan het opruimen is. Hij kijkt even op maar zegt niets.
"Wat deed jij bij Ashton?" Vraag ik en leun tegen het bureau aan. "Ashton?" Vraagt hij verbaast. "Ja bij Ashton, doe nou niet alsof je niks weet." Snauw ik. "Waar heb je het over?" Harry staat op, ik rol met mijn ogen. "Je hebt hem een bloedneus en een blauw oog geslagen." Zeg ik. "Ik?!" Harry kijkt me vragend aan. "Ja jij. Waarom deed je dat?" Ik sla mijn armen over elkaar. "Ik heb hem niet in elkaar geslagen, ik weet niet eens waar die gast woont." Zegt Harry. "Onee? Hoe komt hij anders aan een bloedneus en een blauw oog?" Zeg ik kwaad. "Weet ik veel!" Zegt Harry kwaad. "Wat is de reden dat je hem hebt geslagen?" Vraag ik gefrustreerd. "Wat is de reden dat je hem gelooft?" Vraagt Harry gefrustreerd. "Nou ik heb toch zijn oog en neus gezien." Snauw ik. "Oh dus dan heb ik het gedaan?" Zegt hij en heft zijn stem en verlaat met grote passen de slaapkamer. "Ja loop maar weer weg." Roep ik hem na.
Anne komt aan lopen met het avond eten. Ik neem plaats aan de tafel. "Harry kom je ook eten?" Vraagt Anne aan Harry die nog op de bank zit. "Ik eet op de bank." Zegt Harry. "Harry, het is toch gezellig om-" Anne wordt onderbroken door Harry. "Ik zei dat ik op de bank eet." Snauwt Harry. Anne zegt niks maar kijkt beledigend naar haar bord.
De volgende dag is het normale dag zoals altijd. Saaie lessen, en de docenten zijn irritant zoals altijd. Maarja school moet maar.. ik heb echt geen idee wat ik later wil gaan worden. En om eerlijk te zijn zie ik ook geen toekomst voor me. Hoe zal mijn leven er later uitzien? Kinderen en getrouwd? Of mijn hele leven alleen blijven en wachten tot eindelijk mijn leven voorbij is. En als ik ga trouwen, met wie dan? Met Harry? Harry en ik zijn water en vuur op dit moment, en misschien gaat dat wel nooit meer over. Of wel? Ik krijg buikpijn als ik eraan denk. en weer schieten mijn gedachtes naar de vraag waarom. Waarom doet hij zo tegen me? Wat heb ik eigenlijk fout gedaan?
Ashton heeft mij net na schooltijd naar huis gebracht. We zijn eerst nog even naar het park geweest en daarna hebben we nog een ijsje gehaald.
Ik loop met moeite naar boven, ik heb kramp in mijn benen. Ik open mijn slaapkamerdeur en mijn mond valt open.
------------
Sorry ik was op vakantie en ik dacht dat ik daar wifi had, maar dat was niet zo hehe.
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...