{Love you goodbye-one direction} dit is ook nog een vervolg op het vorige hoofdstuk, maar dat heb ik het in 2e gedeelt omdat anders het vorige hoofdstuk wel heel erg lang werd xD
_____________________
Kim
Ik haal mijn lippen van de zijne af. Er zit maar een paar centimeter tussen. "Dit moeten we niet doen." Besluit ik. Hoe fijn het ook voelt, dit moeten we gewoon niet doen. Harry knikt dat hij het begrijpt. Ik wil iets zeggen maar er komt geen woord uit. Even is het stil. "Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden zijn, maar niet dit meer." Zeg ik en slik. "Ik snap het." Knikt Harry en kijkt weg. Hij is gekwetst, ik voel me er bijna schuldig voor."Harry, weet je wel hoeveel pijn je me wel niet heb gedaan?" Mijn stem trilt. "Kim, ik hou van je!" Zegt hij gefrustreerd. "Niet." Zeg ik zacht. "Kim, ik hou verdomme van je." Ik kijk hem vragend aan. "Hoe dan? Het is nog geen dag uit met die slet van je, en je houd nu al van me?" Zeg ik kwaad. Hij schud hevig zijn hoofd. "Ik wou dat ik je het al kon vertellen." Mompelt hij. "Wat vertellen? Waar heb je het over? Dit is dus de reden waarom ik het uitmaakte omdat je dingen voor me achterhoudt." Zeg ik kwaad. Ik sta op en loop weg. Snel veeg ik mijn tranen weg. Waar moet ik ingodsnaam heen? Ik heb geen idee waar de caravan is.
"Kim, ik wil geen ruzie." Hoor ik Harry achter me zeggen en komt naast me lopen. "Rot op." Mompel ik. "We lopen samen terug naar de caravan, ik laat je niet alleen in het donker lopen." Zegt Harry. Ik zeg niks en kijk naar de grond. Ik voel me veilig bij die gedachte.
The scientist - Coldplay
Een koude bries geeft een rilling over mijn lichaam heen. "Heb je het koud?" Vraagt hij. "Een beetje." Zeg ik en veeg snel nog een traan weg. "Kom." Zegt hij en opent zijn armen. Voorzichtig leg ik mijn hoofd tegen hem aan. Zijn warme lichaam verwarmd mijn lichaam. Ik laat de tranen over mijn wangen gaan. Hoe kan de persoon die mij pijn heeft gedaan, mij nu troost? En waarom voelt het toch zo goed? "Ik zal je nooit meer pijn doen, ik beloof het je. Ik hou verdomme van je Kim, alleen van jou. Ik wil dat je dat weet, ik weet dat je boos bent en dat je me het niet wil vergeven, maar ik zal je binnenkort alles vertellen." Zijn stem trilt. Mijn hart gaat sneller kloppen als hij zegt dat hij van me houd. "Waarom nu niet?" Snik ik. "Ik wil niet dat je er betrokken bij raakt." Zegt Harry en geeft een kus op mijn voorhoofd. Ik knik, maar ik heb geen idee waar hij het over heeft.
"Hier zijn jullie." Hoor ik Robin opgelucht zeggen. Ik kijk op en zie Robin staan. Harry en ik laten elkaar los. "We konden de caravan niet meer vinden." Legt Harry uit. "Kom maar mee." Zegt Robin en we volgen hem.Al snel komen we aan bij de caravan. Zo ver was het dus niet. Harry en ik waren het verkeerde pad ingelopen. "Gelukkig, jullie zijn er." Zegt Anne opgelucht als ze de caravan uit komt lopen.
Nadat we tandengepoetst hebben, lopen Harry en ik naar buiten toe naar onze tent. "Slaap lekker." Zegt Harry zacht. "Jij ook." Zeg ik terug en open mijn tent. Ik doe mijn slippers uit voordat ik mijn tent in ga. Ik rits de tent dicht en open mijn dekbed. Het is luchtbed voelt ijskoud aan waardoor ik overal kippenvel krijg. Boven mij is een klein doorzichtig luikje zodat je de sterren kan zien. Gelukkig is het helder en zie ik een paar sterren.
Ik heb gezoent met Harry, is het eerste wat in mijn gedachte komt. Het voelde zo fijn. Eindelijk weer zijn zachte lippen tegen de mijne aan.
De volgende dag word ik wakker. Ik heb het vannacht echt ijskoud gehad. Ik heb mijn dikke vest en sokken aangedaan maar alsnog had ik het echt koud. Ik doe mijn tent rits open en doe mijn slippers aan. Ongemakkelijk kruip ik mijn tent uit. Waarom zijn tenten altijd zo laag?
Ik zie dat Anne en Robin aan het ontbijten zijn aan de buiten tafel. "Goeiemorgen." Zeggen Anne en Robin vrolijk. "Goeiemorgen." Zeg ik terug en wrijf in mijn ogen. "Lekker geslapen?" Vraagt Anne. Ik knik ja, eigenlijk heb ik geen oog dicht gedaan vannacht maarja. Ik loop de caravan binnen en ik ga zitten aan binnentafel. Ik ben zo moe dat ik mijn hoofd laat steunen op mijn handen. Niet veel later komt Harry de caravan inlopen. "Hey." Zegt hij en loopt naar de keuken toe, die tegenover de tafel is. "Hey." Zeg ik terug. "Heb je al gegeten?" Vraagt Harry. Ik schud nee met mijn hoofd. "Wil je ook een pistosletje?" Vraagt hij. "Een wat?" Vraag ik. Ik ben er totaal niet bij. Als ik mijn hoofd niet laat steunen op mijn handen dan stort ik in elkaar. "Een pistoletje." Zegt Harry en tilt een zak op met pistoletjes. "Oh ja doe maar." Zeg ik. Ik staar naar Harry zijn blote rug. Hij draagt alleen een soort zwart voetbalbroekje, wat net boven zijn knieën zit en wijd is.
Hij schuift een bordje voor mijn neus met een pistoletje erop. "Dankje." Zeg ik. Met èèn hand pak ik het pistoletje op en met mijn andere hand ondersteun ik nog steeds mijn hoofd. "Heb je niet zo lekker geslapen?" Vraagt Harry en komt naast me zitten. "Ik heb helemaal niet geslapen, hooguit een uur." Zucht ik en neem een hap. Sirieus, èèn hap zetten in een hard pistoletje is al te veel moeite. "Had je het koud?" Ik knik. "Jij niet dan?" Vraag ik verbaast. Hij schud nee. "Heb je zo geslapen?" Vraag ik verbaast en knik naar zijn blote boven lichaam. Hij knikt en grinnekt. "Jij bent gek." Zeg ik en neem nog een hap.
Harry en Ik besluiten om samen naar het zwembad te gaan omdat het nu al bloedheet is, terwijl het pas 12:00 s' ochtends is. Anne en Robin zijn net weggegaan om boodschappen te gaan doen, in het dorp wat hier verderop is.
Plotseling gaat Harry's mobiel. "Ga jij maar alvast, ik kom er zo aan." Zegt Harry en pakt zijn mobiel. Ik knik en pak mijn badhanddoek van het rek af. Ik zucht en loop naar het zwembad toe. Zou het weer Lottie zijn? Ik word er kwaad en machteloos van als ik aan haar denk.
Ik kom aan bij het zwembad en zie dat er niemand is. Ik vraag me af of het zwembad wel open is. Het zal wel. "Het zwembad is open hoor." Ik draai me om en zie de badmeester staan. "Oke." Zeg ik en loop naar een bedje toe. "Ik zag dat je aan het huilen was gister en ik vroeg me af of het weer goed met je gaat." Ik knik. "Zo erg was het niet." Grinnek ik. "Is hij je vriend?" Vraagt hij voorzichtig. "Nee." Zeg ik zacht. "Het is mijn broer." Voeg ik eraan toe. Ik kan moeilijk zeggen dat ik met mijn ex mee op vakantie ben gegaan. Hij knikt. "Heb je wel een vriend?" Vraagt hij aarzelend. "Nee." Ik glimlach en schud mijn hoofd. "Ik ben trouwens Calum." Zegt hij en steekt zijn hand uit. "Kim." Zeg ik vriendelijk. In de verte zie ik Harry aankomen lopen. Hij kijkt niet blij. "Zou je het leuk vinden om met mij vannavond wat te gaan drinken bij de bar?" Vraagt hij. Ik kijk naar Harry die naast hem komt staan. "Ze gaat nergens heen vannavond, en al helemaal niet met jou." Mengt Harry zich in het gesprek. Harry kijkt me strak aan. "Waarom niet?" Vraagt hij. Zijn stem klinkt zwaar. "Omdat ze van mij is, en je blijft met je tekkels van haar af." Snauwt Harry en komt dicht tegen over hem staan. Niet doen Harry, niet doen, herhaal ik in mijn hoofd. Ik heb geen zin in een vechtpartij. Harry kijkt hem dreigend aan. "Ze is niet van jou, je bent haar fucking broer." Snauwt hij terug. "Ze is verdomme van mij." Hij spant zijn kaak aan. En balt zijn vuist. "Harry." Sis ik. Maar het is al te laat. Hij heeft Calum geslagen. Calum legt zijn hand op zijn gezicht. Hij kijkt kwaad naar Harry. Hij laat het er niet bij zitten en slaat terug. Ze belanden in een gevecht. Ik heb geen idee wat ik moet doen. "Harry, kappen!" Schreeuw ik maar het heeft geen enkele zin.
-----------------
Ayeee
Sorry dat het wat langer duurde x
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...