Kim
Als ik wakker word, rek ik me uit. Een grote gaap verlaat mijn mond. "Volgens mij heb jij wel lekker geslapen?" Ik draai me om en zie Harry naast me liggen. Ik knik. "Zeker weten." Zeg ik en glimlach.Eindelijk weet ik wat Harry voor me achterhield. Niet alleen Harry maar alle mensen uit mijn omgeving. En of ik Harry kan vergeven wat hij me heeft aangedaan? Ja. Dat kan ik. Hij moest wel. Hij wou het ook niet en ik geloof hem. Want nu is het klaar. Nu is al dat gezeur voorbij. Nu kunnen we samen zijn zonder dat we bang hoeven te zijn dat andere ons uit elkaar halen. Natuurlijk was ik verbaasd, boos en totaal in de war toen hij het vertelde, maar hij vertelde de waarheid dat zag ik aan hem. Op een gegeven moment werd hij zelfs ontroostbaar omdat hij me zo veel leed en pijn me had aangedaan. Toen wist ik het. Hij houd echt van me, alleen van mij.
"Het is voorbij mam." Zegt Harry als we onze tent uitlopen. Anne komt net met een mand met brood naar buiten gelopen voor het ontbijt. Even lijkt ze het niet te weten. "Wat is voorbij?" Anne kijkt verbaasd en zet het gevulde broodmandje op tafel neer. Dan dringt het tot haar door. "Ja! Eindelijk, is hij opgepakt?!" Vraagt Anne opgewekt. Harry knikt. Van blijdschap en opluchting rolt er een traan over haar wang. "Goed gedaan!" Zegt ze en omhelst Harry. "Eindelijk is die nachtmerrie voorbij en ook voor jou Kim, het spijt me zo." Zegt Anne en begint te snikken als ze me omhelst. "Het is goed." Zeg ik en krijg een brok in mijn keel. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat het allemaal één groot toneelstuk was en dat zelfs Anne er van wist. Ik kan het haar ook niet kwalijk nemen dat ze het voor me achterhield. Ik kennende zou het plan misschien wel verpest hebben. Wat ik deels ook al heb gedaan, want het ging niet altijd even van harte. Het verhaal is zo: Harry kreeg de kans om Louis eindelijk eens goed op zijn plaats te zetten. Maar daarvoor moest hij Louis zijn vertrouwen winnen en dichter bij Louis komen. Hoe? Via Lottie. Door een relatie met Lottie te beginnen en te lijken of hij mij aan de kant zette, wat hij verdomd goed deed, moest het wel echt zijn voor Louis. Harry vond het vreselijk maar het moest wel, anders zou Louis het doorkrijgen en was het plan mislukt.
Harry was niet alleen. Hij was samen met Zayn en Ashton. Zayn moest mij afleiden van Harry en mij beschermen. Vandaar dat hij me toen van school op kwam halen en me thuis afzette.
Flashback
"Kom, ik breng je naar huis." Zegt Zayn. Ik kijk hem verward aan. "Hoe weet je dat ik naar huis moet?" Vraag ik verbaast. "Doet er niet toe, ik breng je naar huis oke?" Ik schud mijn hoofd. Wat als hij mij naar Louis brengt? Louis zal me vermoorden als hij hoort dat ik heb gevochten met Lottie. "Ik weet dat je me niet vertrouwd, maar ik zweer het dat ik je thuis breng." Zegt hij. Hij pakt een extra helm en geeft het aan mij. "Oke, goed dan." Zeg ik en pak de helm aan.
Einde flashback
Tot op een gegeven moment het echt te gevaarlijk werd, omdat Louis me wilde verkrachten, zei Zayn dat het beter was om elkaar niet meer te zien. Tja die keer dat Zayn mij sloeg was gewoon spanning. Hoe langer het duurde allemaal hoe meer spanning ze kregen. Ashton lette op mij tijdens schooltijd. Hij kreeg zowel van Louis als van Harry opdrachten. Van Harry moest hij om mij letten op school en mij uit de buurt van Lottie houden voor mijn eigen bestwil. Van Louis moest hij foto's ophangen van mij en Harry die zoende zodat de hele school dacht dat ik met mijn eigen broer een relatie had, daarnaast was hij ook toevallig de gene die een foto had gemaakt van Lottie en Harry die op een bank zaten te zoenen en was hij toevallig ook op dat feestje. Natuurlijk had Harry hem niet in elkaar geslagen maar was het Louis omdat Ashton te soft tegen mij was.
En nu eindelijk is het zover. Louis is opgepakt voor drugsdealen, drugsbezit, mishandeling, poging tot verkrachting en wapenbezit. Er is genoeg bewijs geleverd dus gaat hij nu de bak in. Alleen voor poging tot verkrachting moet ik voor getuigen tijdens de rechtszaak. En hoe ze die kans kregen? Zayn zijn vader werkt bij de politie en hij had allang door wat Louis allemaal aan het doen was. Maar had te weinig bewijs om hem op te pakken. Dus toen heeft Zayn Harry opgebeld en zijn ze undercover gegaan om eindelijk van Louis af te zijn.
Als we aan tafel zitten snijd ik mijn broodje open. Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Ik weet dat ik dit allemaal achter me kan laten maar toch knaagt er iets aan me. Toch bang dat er weer iets in de weg komt te staan.
—————————
Sorry ben echt al 4 jaar bezig met dit boek ofzo 😂 ik heb echt al jaren niet meer echt geschreven maar ik heb nog steeds het hele idee voor dit boek in mijn hoofd dus wil hem zeker nog afschrijven. En let op er komt in dit boek nog een cliffhanger voor 😬 er komt nog meer!!
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...