Kim
"Hey Kimmie, lang niet gezien." Zegt Louis en grijnst. "Wat heeft dit te betekenen?" Vraag ik aan Zayn. "Hij komt gewoon even op bezoek, dat is alles." Zegt Zayn. "Kom." Zegt Zayn en steekt zijn arm uit. Ik loop naar hem toe en kom naast hem staan. "Wil je ook wat proberen?" Vraagt Zayn en knikt naar de spuiten en pillen die op het kleine tafeltje liggen. Ik schud hevig mijn hoofd. "Ik hoef die troep niet." Snauw ik. "Durf je niet?" Vraagt Louis uitdagend. "Ik durf het heus wel hoor." Snauw ik. "Laat maar zien dan." Grijnst Louis. Ik ga tussen Louis en Zayn zitten op de bank.Ik pak een spuit, en breng het naar mijn arm toe. Shit wat doe ik? Om eerlijk te zijn durf ik het niet. Ik hoef die shit niet.
Ik slik en voel zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd komen. Ik prik de spuit in mijn arm en ik druk het spul naar binnen. "Zie je wel dat ik het durf." Zeg ik en gooi de lege spuit terug op het tafeltje.
"Goedzo." Zegt Louis zacht in mijn oor. "Mag ik nu weer gaan slapen?" Snauw ik en sta op. "Niet zo snel." Zegt Louis en pakt mijn hand vast. "Het feestje is nog niet afgelopen." Zegt hij. De manier waarop hij praat laat me rillen. Ik ga terug zitten op de bank. "Wat wil je?" Vraag ik. Hij kijkt naar Zayn en begint te grijnzen. "Oh Kimmie toch, wat zou het toch leuk zijn om het nog is over te doen." Grijnst hij. "Rot op. Ik hoef jou niet." Zeg ik en sta op. Zayn pakt mijn hand vast. "Zayn, wat doe je?" Vraag ik paniekerig. "Louis zei iets tegen je." Zegt Zayn en kijkt naar Louis. Louis knikt grijnzend zijn hoofd. "Gaan jullie elkaar maar neuken." Snauw ik. Louis staat op en komt tegen over me staan. Zayn laat me los. "Zayn doe verdomme iets." Roep ik in paniek. Mijn ademhaling versnelt, ik stap naar achteren als Louis steeds dichterbij komt. "Sorry Kim." Zegt hij en blijft zitten. Ik voel mijn ogen prikken. "Wat willen jullie?" Vraag ik. "Oh, niks bijzonders." Zegt Louis en maakt de knoop van mijn badjas los. "Rot. op." Sis ik. Ik maak de badjas weer vast. "Zayn." Zegt Louis en geeft een teken dat hij moet komen. "Help me even, Kimmie wilt niet luisteren." Zegt Louis, zijn stem klinkt lager dan normaal. Zayn komt naar me toe lopen en houd me van achteren vast, met mijn armen op mijn rug. Louis maakt de badjas hardhandig los. Ik probeer tegen te stribbelen maar het lukt niet. Zayn houd me stevig vast. Ik ben totaal verlamd. Met zijn hand glijd over mijn lichaam. "Stop." Smeek ik hem. Tranen gaan over mijn wangen heen. "Zayn waarom help je me niet?" Vraag ik snikkend. Hij geeft geen antwoord. Plotseling gaat de bel. "Shit, daar zul je hem hebben." Zegt Zayn. "Breng haar naar boven, nu." Beveelt Louis hem. Zayn laat me los en we lopen de trap op naar boven toe.
"Waarom doe je dit?" Vraag ik huilend aan Zayn als we in de slaapkamer zijn. "Sorry Kim." Is het enigste wat hij kan zeggen en verlaat de kamer. Shakend pak ik mijn kleding van de grond en ik kleed me snel om. Ik moet hier weg, zo snel mogelijk.
Ik pak mijn telefoon en ren zo snel als ik kan de trap af. Ik werp snel een blik naar de huiskamer. Er zitten 3 personen op de bank. Louis, zayn en nog èèn.. hij lijkt op Harry. Ik open de voordeur en ren weg. "Ga erachter aan!" Hoor ik Louis roepen.
Louis
Zayn springt van de bank af en rukt zijn jas van de kapstok en laat de deur achter zich dichtvallen. "Was dat Kim?" Vraagt hij, zijn ogen staan groot. "Nee." Zeg ik. Zayn moest verdomme bij haar blijven. "Wie dan?" Vraagt hij. "Weet ik veel." Snauw ik en druk mijn sigaret uit. "Dat spul werkt voor geen meter, was dat van jou?" Vraag ik. "Nee, van Zayn." Zegt hij."Ik moet gaan." Zegt hij en staat op. "Waar naar toe?" Vragend kijk ik hem aan. "Naar een.. klant." Zegt hij en verlaat de huiskamer. "Nu nog?" Vraag ik. Hij knikt. "Je doet maar." Snauw ik en hij verlaat het huis.
Niet veel later komt Zayn terug. "En?" Vraag ik. "Ik heb haar niet kunnen vinden." Zegt Zayn. "Godverdomme!" Vloek ik. "Dat klote spul van jou werkt niet." Zeg ik en gooi het van het tafeltje af. "Heb je ermee zitten kloten?" Schreeuw ik. "Het was niet van mij!" Schreeuwt hij terug. "Dus het was wel van hem." Mompel ik.
Kim
Met trillende vingers pak ik de huissleutel uit mijn zak. Ik tril zo erg dat ik mijn sleutel laat vallen. Ik raap het snel op en open de voordeur. Ik loop naar binnen en sluit snel de deur achter me. Ik doe mijn schoenen en jas uit en daarna loop ik de trap op naar boven en loop mijn kamer in. Ik kleed me om. Ik voel me vies, zo vies, maar het is al veelste laat om nog te gaan douchen. Wel haal ik snel mijn make up eraf.Ik ga in bed leggen, ik ben klaar wakker. Ik denk terug aan de eerste keer dat ik Louis zag.
*flashback*"Wie is louis?" Ik kijk Harry vragend aan. "Die kleine met die tattoos. Je moet uit zijn buurt blijven." Zegt hij en knikt naar een knappe jongen met bruin haar, die net iets groter is dan mij. "Hoezo?" "Hij is gevaarlijk." Zegt hij sirieus. "Ik ben niet bang voor hem hoor." Zeg ik en haal mijn schouders op. "Gewoon uit zijn buurt blijven oke?" Zegt hij.
*einde flashback*Ik had verdomme moeten luisteren naar Harry. Hij had gelijk, Louis is echt gevaarlijk, hij had me bijna verkracht. Ik slik als ik aan Harry denk. Was Harry hier maar. Ik probeer de jongen voor me te halen die in de huiskamer zat. Zou dat echt Harry zijn geweest? Wat als hij samen werkt met hun? Louis is tenslotte wel de broer van zijn vriendin.
De volgende dag word ik wakker gemaakt. "Hey Kim, ik dacht dat je bij Zayn bleef slapen?" Vraagt Anne lief. "Nee, ik heb ruzie met hem." Zeg ik en ga recht opzitten. "Doe maar rustig aan, school had gebeld en je hebt de eerste 2 uur vrij." Glimlacht ze. Gelukkig. "Oke." Zeg ik en glimlach zwak.
Ik droog me af als ik klaar ben met douchen en loop naar beneden toe. Anne en Robin zijn al naar hun werk. De deurbel gaat, ik kijk eerst door het raam om te kijken wie het is. Als ik zie dat het Ashton is open ik de deur. "Hey, ben je klaar?" Vraagt hij. Ik knik. Ik pak mijn tas en jas en loop met Ashton naar zijn auto toe.
"Gaat het wel? Je kijkt zo somber." Hij kijkt me bezorgd aan. "Ja het gaat wel, ik heb gewoon een beetje slecht geslapen." Zeg ik. "Oh oke." Zegt hij. "Als er iets is dan kan je het me altijd vertellen." Voegt hij er aan toe. Ik knik.
We stappen uit als we bij school zijn. We zitten in de les, het is zo saai dat ik bijna in slaap val. Ik pak mijn schrift en kras er wat in.
Eindelijk is het pauze. Ik loop richting de kantine om Ashton te zoeken. "Was het leuk gisteravond?" Hoor ik een meisjes stem zeggen. Ik draai me om en ik zie Lottie grijnzend staan. Ik kijk haar kwaad aan. Ik voel me zo boos worden. Die kop van haar staat me zo niet aan. "Wat wil je?" Ik span mijn kaak aan. "Oh niets hoor, ik heb toch al alles wat ik wil, Harry bijvoorbeeld." Zegt ze en begint te lachen met twee andere sletten van haar. "Het boeit me geen ene fuck meer." Zeg ik kwaad. "Blijkbaar wel." Lacht ze. Ik kan er niet meer tegen. Ik storm op haar af en begin aan haar haren te trekken. "Vuile slet dat je bent." Schreeuw ik. We belanden in een gevecht. Het boeit me niet dat ze me pijn doet, ze heeft me al genoeg pijn gedaan. Nu is het haar beurt dat ze pijn krijgt. Mij part mep ik haar helemaal dood.
"Wat heeft dit te betekenen?!" Hoor ik iemand roepen en trekt ons uit elkaar. De directeur. "Ik maak haar dood!" Schreeuw ik. "Hou je bek toch, vuile slet, Harry is nu van mij!" Schreeuwt ze terug. "Nog èèn woord over Harry, en ik maak je echt kapot!" Dreig ik. "Zo kan ie wel weer!" Schreeuwt de directeur. Iedereen staat als een kring om ons heen, het is stil, niemand durft iets te zeggen of geluid te maken. Ik zie Ashton er tussen staan, hij kijkt me geschrokken aan. Harry. Harry is er ook. Hij kijkt me boos en geschrokken aan. Ik word mee getrokken door een docent.
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
Fiksi PenggemarIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...