~2 maanden later~
Kim
Harry en ik zijn nog steeds gelukkig samen. Van Louis heb ik gelukkig geen last meer van.Ik geef Harry een kus en stap uit de auto. "Dag babe." Zegt hij. "Doei." Glimlach ik en doe de auto deur dicht. Ik loop over het plein door naar de ingang van school.
Ik loop richting de kantine om te kijken op het prikbord of er nog iets hangt voor roosterwijzegingen. Er staan wel meer dan 20 kinderen voor het bord. Ik besluit om later te gaan kijken.
Ik loop naar het lokaal toe waar ik les heb. Het lijkt wel of iedereen me aankijkt als ik langs loop. Normaal zien ze me nooit staan. Ik loop het lokaal in en zie dat de docent er nog niet is. Een groepje meiden kijken me aan en beginnen te lachen. Ik kijk weg en negeer het.
Ik ga naast Ashton zitten. "Hey." "Hey." "Iedereen praat erover." Zegt Ashton zacht. "Waarover?" Vraag ik verbaast. "Overal hangen foto's dat jij met Harry zoent. Iedereen denkt dat je een relatie hebt met je broer." Zegt hij. "Wat?!" Ik kan mijn oren niet geloven. Net opdat moment komt de docent binnen lopen en beginnen we met de les.
"Hier." Fluisterd Ashton en drukt een vervrommeld papiertje in mijn hand. Ik vouw voorzichtig het papiertje uit en zie inderdaad een foto van mij en Harry, zoenend. Waarom doet iemand dit?!
Harry
Ik kom thuis en plof op de bank neer. Gelukkig heb ik vandaag een dagje vrij. "Harry, kunnen we even praten?" Ik kijk op en zie dat mijn moeder plaats neemt op de bank die tegenover mij staat. "Uh ja tuurlijk." Zeg ik. "Robin en ik hebben besloten om te gaan trouwen." Zegt ze en klemt zenuwachtig haar handen in elkaar. Er valt een stilte. Het lijkt wel of ik een stomp in mijn buik krijg. "Wat? Trouwen?" Geschrokken en verward kijk ik haar aan. "Ja Harry." Zegt ze en bijt op der lip. Ik sta op en verlaat met grote passen de huiskamer. "Harry!" Roept ze. "Nee mam laat me." Snaauw ik en gooi de deur hard achter me dicht.Ik start mijn auto en rij weg. Waarheen? Geen idee, maar iedergeval weg van hier. Het woord blijft maar door mijn hoofd spoken.
Kim
Het lijkt wel eeuwen te duren voordat eindelijk de laatste schoolbel gaat. Met lood in mijn schoenen loop ik door de gang naar buiten. Gelukkig zie ik de auto van Harry al staan. "Hey babe." Zegt hij en een zwakke glimlach verschijnt zijn lippen. "Hey." Zeg ik niet al te vrolijk. Ik weet niet waarom, maar het lijkt of er spanning is tussen ons.Ik ga aan mijn bureau zitten en pak mijn boeken voor me. Ik zucht en begin de opdrachten te maken. Mijn gedachtes plaatsen zich automatisch bij vanmiddag. Ik wil er achter komen wie dat heeft gedaan, en waarom? En wat is er met Harry?
Na een paar pogingen te hebben gedaan om mijn huiswerk te maken geef ik het op. Uit frustratie scheur ik het papier uit mijn schrift en maak er een prop van en gooi het weg.
"Eten!" Roept Anne naar boven. "Oke." Roep ik terug en loop naar beneden. Ik ga naast Harry aan tafel zitten.
Tijdens het eten is het dood stil en mijn gedachtes zwerven naar vanmiddag. "Kim, ik vind dat jij het ook moet weten." Zegt Anne. "Robin en ik hebben besloten om te gaan trouwen." Zegt ze en kijkt naar Robin die knikt. "Ik dacht dat jullie al getrouwd waren?" Vraag ik verbaast. "Heeft Harry het nog niet verteld?" Vraagt ze verbaast. Ik kijk vragend naar Harry die zijn kaken op elkaar klemt en boos naar zijn lege bord staart. "Harry?" Vraag ik verbaast. Hij staat op en loopt kwaad naar de gang, en trekt zijn jas van de kapstop af. Ik bedenk me geen moment en ren hem achterna, het huis uit. Het komt met bakken uit de lucht maar dat maakt me niet uit.
"Harry!" Roep ik. "Rot op!" Roept Harry terug die al een stuk voor me loopt. Ik voel het water al door mijn sokken heen gaan. Ik versnel mijn passen en kom al dichterbij Harry. "Harry stop." Zeg ik en leg mijn hand op zijn schouder. Hij mompelt iets en draait zijn schouder weg. "Ben je nou boos op mij? Ik zou de gene moeten zijn die boos is omdat jij niet eerlijk tegen mij bent geweest.'' Zeg ik boos. Hij zucht en hij gaat zitten op een bankje van een bushalte. Ik ga naast hem zitten. "Het spijt me. Je hebt gelijk ik moest eerlijk tegen je zijn." Zegt Harry. "Het is oke." Zeg ik zacht.
"Robin is niet mijn echte vader." Zegt Harry. "Waarom had je dat nooit tegen me gezegt?" Vraag ik verbaast. "Weet niet.'' Zucht Harry. Ik leg mijn hand op zijn schouder. "Toen ik 15 was gingen mijn ouders scheiden omdat mijn moeder verliefd werd op Robin. Gemma en ik gingen bij mijn vader wonen. Ik was depressief, ik begon te drinken en te roken. Op een avond was ik weer aan het roken. Ik viel in slaap en toen viel verdomme die klote sigaret op de grond. Het was mijn schuld." Zegt hij kwaad. Mijn mond valt open van verbazing. "En toen?" Vraag ik voorzichtig. "Gemma bleef achter.. mijn vader kon niet meer in onze kamer komen door het vuur.. ik heb haar in de steek gelaten." Zegt hij kwaad en schud met zijn hoofd. "Mijn vader werd afgevoerd naar het ziekenhuis met ernstige brandwonden. Ik werd naar mijn moeder gebracht. De volgende dag gingen we naar het ziekenhuis om mijn vader op te zoeken. Het bed was leeg. Niemand weet waar hij is gebleven." "Wat erg." Zeg ik medelevend en omhels hem.
"Zullen we terug gaan? Ik heb het koud." Ik voel kippenvel over mijn hele lichaam gaan. Harry trekt zijn jas uit en legt het over mijn schouders heen. "Dankje." Zeg ik bibberent. Harry glimlacht, en geeft me een kusje tegen mijn koude natte voorhoofd.
We staan op en lopen uit het bushokje, het is nog steeds keihard aan het regenen. De straat is inmiddels al een stromende rivier geworden.
"Kim?" Zegt hij en Harry stopt. "Ja?" Vraag ik. "Zullen we netzoals in een film doen? Zoenend in de regen midden in een verlaten straat?" Grijnst Harry. Ik begin te lachen. "Romantisch hoor." Grijns ik.
Ik voel zijn warme lippen op mijne, een warm gevoel gaat door me heen.
*volgende dag.*
Harry
Ik pak mijn sleutels en maak de voordeur open. Het heeft me goed gedaan om Kim het te vertellen over wat er die avond gebeurde. Ook vertelde ze me over haar zusje, die ook overleden is.Ik heb net Kim afgezet bij school. Ik trek mijn jas uit en hang het op. "Hey lieverd." Zegt mijn moeder die in de keuken staat. "Hoi." Zeg ik kortaf.
"Harry, ik weet dat het moeilijk voor je is." Zegt ze en pakt mijn handen vast. "Maar ik ben gelukkig met hem.'' Gaat ze verder. "En daarom moet je nu nog met hem gaan trouwen?" Vraag ik verbaast. "Ik wil zijn vrouw zijn niet zijn vriendin." Zegt ze. Ik zucht. "Het spijt me." Zucht ze. "Het is oke mam." Zeg ik en omhels haar. "Wanneer gaan jullie.. trouwen?" Het woord klinkt raar uit mijn mond, we hebben er nooit over gepraat.
Ik loop naar mijn kamer om me om te kleden voor mijn werk. Als ik dat gedaan heb, zeg ik mijn moeder gedag en stap in mijn auto.
Ik parkeer mijn auto en stap uit. Terwijl ik mijn sleutel in mijn jaszak stop, loop ik naar de bakkerij toe. "Hey Harry." Ik draai me om en zie Lottie naar me toe lopen. "Wat doe jij hier?" Vraag ik zacht en loop door. "Ik werk hier." Zegt ze. "Wat? Sinds wanneer?" Vraag ik en blijf staan.
"Sinds vandaag." Zegt ze en glimlacht. Ik frons mijn wenkbrauwen. "Ben je gestopt met school?" Vraag ik als ik me herinder dat ze bij Kim op school zit. "Ik ben elke dinsdag vrij, dus ik vond dit wel een leuke bijbaan." Zegt ze en knipoogt. "Kon je geen andere baan zoeken?" Snaauw ik. "Ik wil gewoon bij je zijn.." Zegt ze en haalt haar schouders op. "Heb je het al Kim verteld?" "Wat?" "Nou van vorige keer.. je weet wel." Grijnst ze. "Nee." Zeg ik en haal mijn hand door mijn haren heen.
"Ik was dronken." Zeg ik kortaf. "Dat was je niet." Grijnst ze. "Het was fout van me." Geef ik toe. "Dus je gaat het haar niet vertellen?" "Nee." Zeg ik en loop door.
---------------------
Waaat?
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...