Kim
Ik sluit de badkamerdeur achter me en kleed me uit. Het is echt een mega kleine badkamer. Er is ongeveer 20 cm tussen de deur en de douche. Ook zit er geen slot op, maar wel dat je kan aangeven of hij bezet of niet bezet is.Ik stap de douchecabine in en draai aan de twee kranen. Warm en koud. Eerst doe ik de warme kraan aan maar algauw word het heet, heel heet. De douchecabine is te klein om het water te ontwijken. "Fuck." Vloek ik en draai snel aan de koude kraan. Nu komt er ijskoud water uit terwijl de warme kraan ook nog open staat. Een gefrustreerde kreun verlaat mijn mond. "Kut ding." Zeg ik geïrriteerd. ik draai nog een paar keer aan kranen en eindelijk lijkt hij op de goede tempratuur te zijn, maar dat veranderd al snel. Zonder dat ik aan de kraan zit, komt er weer een klein straaltje ijskoud water uit. "Harry, gebruik je warm water?" Roep ik. "Nee, hoezo?" Roept hij terug. "Ik heb ijskoud water!" Ik hoor voetstappen deze kant opkomen en de badkamerdeur word geopent. Harry loopt nonchalant de badkamer in. "Harry, ik ben naakt." Snauw ik en draai mijn rug naar hem toe. "Ik heb je al vaker naakt gezien hoor." Zegt hij en begint aan de kranen te draaien. "Je moet deze iets meer aan draaien." Legt hij uit. "Ik weet heus wel hoe een kraan werkt hoor." Snauw ik. Toch werkt het wat hij deed en is het nu een aangename constante temperatuur.
Als ik klaar ben met douchen, droog ik me af. Nee fuck, ik heb geen kleren en ondergoed meegenomen, nu dit weer. Ik kan moeilijk met alleen een handdoek om me heen naar mijn tent toe rennen. Ik open de badkamerdeur en steek mijn hoofd naar buiten. "Harry, kan je ondergoed en kleren voor me pakken?" Vraag ik aarzelend aan Harry als ik hem zie zitten aan de tafel. Hij knikt en staat op. "Liggen je kleren en ondergoed in de tent?" Vraagt hij. "Ja in mijn tas, in mijn tent." Zeg ik.
Het duurt niet lang of Harry is al terug. "Dankje." Zeg ik en pak mijn kleding aan en sluit de deur. Ik pak mijn ondergoed. Hij heeft een knal rode string met kant en een bijpassende bh gepakt. Sirieus? Ik grinnek even en trek het aan. Voor kleding heeft hij een donkergrijs rokje uitgekozen met daarboven op een zwart hempje.
"Staat je goed." Zegt Harry grijnzend als ik de badkamer uit kom lopen. "Dankje." Glimlach ik. "Heb ik het goed uitgekozen?" Vraagt hij. "Ja hoor." Grinnek ik. Het rokje is strak en komt net iets boven mijn knieën, het zwarte hempje sluit mooi aan boven het rokje.
Ik loop naar mijn tent toe en kam mijn haar. Ik kijk naar mijn tas en zie dat mijn kleren overhoop liggen. Hij is duidelijk opzoek geweest naar de beste outfit. Ik rol mijn ogen en grinnek.
Als ik Anne en Robin hoor aankomen, stap ik uit mijn tent. "Hey Kim, wat zie je er leuk uit!" Zegt Anne. "Dankje." Zeg ik en werp mijn blik naar Harry toe die naar buiten komt lopen.
Anne en Robin vertelde dat er vanavond wat te doen is bij de bar. Anne en Robin zouden het leuk vinden als wij er ook vannavond heen zouden gaan.
Ik pak mijn make up en spiegeltje en ga binnen aan de tafel zitten. Ik pak mijn mascara en doe een klein laagje op mijn wimpers. Daarna haal ik mijn kam nog een paar keer door mijn haar heen en dan ben ik klaar.
Robin en Anne lopen voor ons hand in hand en Harry en ik lopen naast elkaar. Er word geen woord gesproken tussen mij en Harry. Er is een ongemakkelijke stilte. Gelukkig is het niet zo ver en zijn we er al snel. We nemen plaats aan een tafel en bestellen wat drinken. Harry zit naast me. Harry en ik nemen een cola en Anne en Robin nemen een wijntje. Anne zei dat er mensen zouden optreden om 9 uur en het is nu kwart voor 9 dus het begint bijna. Ik weet niet waarom, maar ik ben zenuwachtig.
Er komen twee personen het kleine podium oplopen, het is een meisje van ongeveer mijn leeftijd en een jongen van ongeveer Harry's leeftijd. Ze beginnen met zingen.
Na een paar liedjes te hebben gezongen, roepen ze iedereen op om een danspartner uit te zoeken. Harry en ik zijn de enigste die blijven zitten. "Kom, jullie moeten ook!" Zegt Anne vrolijk als ze beginnen te zingen. Het is hetzelfde liedje die ik in de auto hoorde. Aarzelend kijk ik naar Harry. "Oke dan." Zegt Harry aarzelend en staat op. "Kim.." Grijnst hij maar heeft een onzekere blik in zijn ogen. "Is goed." Onderbreek ik hem en sta op. Hij pakt mijn hand en we lopen naar voren toe. Ik kijk naar Harry en glimlach.
{Love you goodbye - One Direction}
"Kim, ik- het spijt me, ik hou van je, echt." "Harry, we hebben het er later wel over." Onderbreek ik hem en glimlach. Ik wil genieten van dit moment en alles om mij heen vergeten. Hij glimlacht terug, maar zijn blik is onrustig. Ik leg mijn hoofd tegen zijn sleutelbeen aan en kijk in zijn ogen. Hij geeft een kus op mijn voorhoofd en ik voel me warm worden van binnen. "Ik hou ook van jou." Zeg ik zacht.Harry en ik besluiten ook terug naar de tent te gaan als het half 11 is. Ik ben echt doodmoe. Anne en Robin waren al een half uur eerder weg gegaan omdat ze ook heel erg moe zijn, maar Harry en ik besloten om nog even te blijven.
We verlaten de bar en lopen naar de caravan terug. De paden waar we oplopen worden verlicht door de paaltjes die naast de paden staan. "Weet jij nog welk pad we straks in moeten?" Vraagt Harry en kijkt rond. Ik schud mijn hoofd. "Ik heb geen idee." Grinnek ik. We lopen door en we komen bij een stalen hek uit, het einde van de camping. "Oke, hier is het dus niet." Grinnek ik en ga zitten op een bankje van een picknicktafel. Harry lacht en komt naast me zitten. Er valt een stilte. "Ik mis je." Zegt Harry, zijn stem trilt. Ik kijk naar Harry en kijk naar zijn waterige groene ogen. "Ik jou ook." Zeg ik zacht. Harry komt met zijn gezicht naar me toe. Ik voel zijn warme ademhaling in mijn gezicht. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Mijn hart klopt in mijn keel en ondanks dat het koud is, voel ik mijn lichaam warm worden.
-----------
YES EINDELIJKKK
JE LEEST
Gevangen {Harry Styles}
FanfictionIk hoor voetstappen van de trap afkomen en er komt een jongen binnen lopen. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een zwart t-shirt, en hij heeft ook een paar tattoo's op zijn arm, wat hem sexy staat. Zijn haar is donker bruin met krullen. En hij he...