Η γωνία της μάγισσας

176 52 9
                                    

Οι δρόμοι τους χώρισαν μετά τη συμφωνία που έκαναν. Ο Ράιντερ θα επέστρεφε στο Λονδίνο για να μιλήσει με τους ανώτερούς του για τα νέα ευρήματα και η Λούνα με τον Έλιο θα πήγαιναν να βρουν τη γυναίκα που είχε ξυπνήσει τις μνήμες του Μπλέικ. Η Μισέλ, στο Παρίσι, είχε αναλάβει μια δύσκολη αποστολή που μπορεί να της κόστιζε τη ζωή, αλλά δέχτηκε να την κάνει, με μεγάλη ευχαρίστηση αφότου της εξήγησαν τι ακριβώς παιζόταν και πως θα έσωζαν τον κόσμο από το Τάγμα του Ήλιου. Της εξήγησαν, όμως, πως και το Τάγμα του Φεγγαριού δεν θα υπήρχε πια και η Μισέλ φάνηκε να ανακουφίζεται γιατί απελευθερωνόταν πραγματικά από μια φυλακή που την είχαν βάλει πριν καιρό. Γιατί ακόμα κι αν έφευγες από τα τάγματα... στην πραγματικότητα δεν έφευγες ποτέ...

Η δουλειά της ήταν να βρει μέλη του Ήλιου και να τα ανακρίνει για πληροφορίες. Αν έπαιρναν είδηση πως τους παρακολουθούσε ή πως αναζητούσε το Λα Λούνα, πιθανότατα να τη σκότωναν αλλά εκείνη δεν έδειξε να νοιάζεται και τόσο και υποσχέθηκε σύντομα να είχε νέα. Ο Έλιο δεν έκρυψε το γεγονός πως ανησυχούσε για εκείνη και η Λούνα ευχήθηκε να μην την είχαν βάλει σε τέτοιο κίνδυνο, αλλά η Μισέλ θα το έκανε ακόμα κι αν της το απαγόρευαν. Για λίγο καιρό θα έπρεπε να εξαφανιστούν ώστε να μην βάλουν τα δικά τους άτομα σε μεγαλύτερο κίνδυνο, γι' αυτό αποφάσισαν να καλέσουν τους δικούς τους ανθρώπους για μια τελευταία φορά, μέχρι να τελειώσει αυτή η ιστορία. Ο Έλιο κάλεσε πρώτα τον παππού του, που ακόμα κρατούσε στο σκοτάδι, κι εκείνος χάρηκε όταν έμαθε πως ήταν με τη Λούνα και έκανα βόλτες στην Ευρώπη. Έτσι του είπαν κι εκείνος φάνηκε να το πιστεύει. Η αδερφή του είχε χειροτερέψει και δεν έφευγε από το πλευρό της, αλλά όσο δεν γνώριζε πως η αλήθεια είχε βγει στο φως, τόσο το καλύτερο.

Το επόμενο τηλεφώνημά του ήταν στην συνεργάτιδά του. Η Σαρλότ απάντησε λαχανιασμένη, ξαφνιάζοντάς τον.

«Είμαι στο εργαστήριο, πως είσαι; Που βρίσκεσαι;» θέλησε να μάθει η κοπέλα.

«Εδιμβούργο, καλά είμαστε, περνάμε υπέροχα», είπε ψέματα, και η Λούνα συγκράτησε το γέλιο της. «Ελπίζω να είναι όλα καλά εκεί. Βρήκες βοήθεια για το εργαστήριο;»

«Ναι, ναι μην ανησυχείς, όλα πάνε καλά. Όπως ακριβώς τα είχα υπολογίσει. Κάνε εσύ τα ταξιδάκια σου και μη σε νοιάζει για τίποτα», γέλασε η κοπέλα. «Σε αφήνω τώρα, πρέπει να κάνω μερικά τηλεφωνήματα και στείλω καμιά εικοσαριά πακέτα».

«Θα τα πούμε σύντομα, ελπίζω. Καλή συνέχεια, Σαρλότ».

«Καλή συνέχεια», τραγούδησε η κοπέλα και τερμάτισε την κλήση απότομα.

Το Τάγμα του ΦεγγαριούHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin