- Akkor... még mindig biztos vagy benne?
James kissé bizonytalanul kérdezte, vele szemben Remus határozottan bólintott.
- Igen. Megpróbáltuk, nem működött.
A többi Tekergő figyelte, ahogyan a fiú elhagyja a szobájukat. Ezért tanultak animágiát évekig.
Ám a szeptemberi holdtölte olyan rosszul alakult, hogy James megértette Remust, amiért nem akarta, hogy megsimétlődjön a dolog.
Csönd telepedett rájuk. Feszült csönd.
- Hát, én akkor megyek - jelentette be Sirius néhány perc némaság után, és ő is távozott.
- Nos, Féregfark, ez nem a mi napunk - sóhajtott James. - De még lehet az. Van kedved játszani valamit?
Lementek a klubhelyiségbe, és Peter kérésére sakkozásba kezdtek. James nem kifejezetten rajongott a sakkért, de Peter kedvéért szívesen játszott.
Már levett két fehér bábut, amikor Sirius visszatért - Georgina társaságában. James agya lefagyott.
Sirius egy mardekárost hozott a Griffendél klubhelyiségébe!
- Normális vagy?! - akadt ki.
- Neked is szia - mosolygott Georgina, és leült James mellé. - Ú, Peter, a bástyád ütheti a huszárját.
Peter szeme felcsillant, James pedig forrt a dühtől.
- Ezt mégis hogy képzelted? - kérdezte Siriust.
- Úgy, hogy nem vagy a főnököm. Csak mert te nem tennél valamit, attól én még megtehetem. És én úgy döntöttem, hogy a délutánt a barátnőmmel akarom tölteni.
- Olyan büszke vagyok rád, amikor ilyen önálló döntéseket hozol - paskolta meg Georgina Sirius térdét.
Jamesnek most nem volt hangulata ehhez.
- Na jó, én mentem fürdeni. - Felállt, és elindult, de, azért még odaszólt Siriusnak. - Lehetőleg ne vidd fel a szobánkba, de ha nagyon muszáj, akkor is tartsd távol a cuccaimtól.
- Kit érdekelnek a cuccaid? - kiáltott utána Sirius, de James már csak tompán hallotta. Kiugrott a portrélyukon, és elindult a folyosón. A prefektusi fürdő felé tartott. Szüksége volt egy lazító fürdőzésre
- Habparti - mondta ki a jelszót, mire feltárult előtte a márványfürdő. A gyertyákkal teli, kellemes, melegfényű csillár alatti medence hívogatóan nyúlt a helyiség közepén. James a pálcája egy intésével megnyitott pár aranyszínű, ékkövekkel díszített csapot, és megkerülte a medencét, hogy a fürdőlepedők közelében vetkőzzön le. Rádobta a ruháit a sarokban álló törülközőkupac tetejére, és az ugródeszkáról beugrott az időközben megtelt medencébe. Mivel a pálcáját kint hagyta, körbeúszott, és kézzel zárta el a csapokat.
Aztán csak élvezte a meleg víz ölelését, a színes, csiklandozó habot, és a röpdöső buborékokat. Néhányat kipukkasztott az ujjával, közben pedig hagyta cikázni a gondolatait. Remus egyedül tölti az éjszakát. Miattuk. Ha Siriusszal képesek lettek volna egy kis együttműködésre, akkor Remus látta volna, mennyivel jobbak így a holdtölték. De Siriusszal valami megváltozott, és James még csak meg sem tudta fogalmazni, mi történik köztük. Szerette volna Georginára fogni, de semmi köze nem volt az első vitájuknak a lányhoz. A másodiknak sem. Georgina már csak akkor került képbe, amikor James nem tudott mással előhozakodni. Meg most. De tényleg, mintha Sirius direkt azért hozta volna fel, hogy bosszantsa őt. Vagy csak túl sokat lát bele?
YOU ARE READING
James Potter és Marblemaw legendái
FanfictionÉpp csak megalakultak a Tekergők, de úgy látszik, a fiúk barátsága nem elég erős, hogy kényes helyzetekben is kitartson. Sirius külön utakon jár, Remus ki sem lát a prefektusi teendőkből, Peter pedig kétségbeesetten vágyakozik az egykor oly erős bar...