- Új év, új lehetőségek! – James a csapata előtt állt, akik nem díjazták annyira a beszédét, mint illett volna. – Néhány változtatást fogunk eszközölni.
- Ha ezentúl heti öt edzést akarsz, akkor én most azonnal kilépek – szólt közbe Lottie. Karját ellenségesen összefonta maga előtt.
- Nem, éppen csökkenteni akarnám az edzések számát, de ha erről van szó, lehet szó heti ötről is – meredt rá James, mire Lottie olyan csúnyán nézett rá, amennyire csak tudott.
- Kevesebb edzés? – értetlenkedett Emily.
- Igen. A több az kontraproduktív volt – bólintott James.
- Milyen? – értetlenkedett Samuel, de James nem válaszolt neki, helyette folytatta megkezdett beszédét.
- Új stratégiát fogunk kidolgozni. Most úgyis esik a hó, ne menjünk ki, inkább dugjuk össze a fejünket, és ötleteljünk.
Bejelentését csend fogadta.
- Mi van? – kérdezte, miután előrébb húzta a szemléltetőábrát tartó állványt, és letépte róla a legfelső papírt. A többiek némán bámultak rá, aztán Brian törte meg a csendet.
- Úgy érted, nem megyünk ki röpülni?
- Nem. Hideg van.
- Emlékeztetnélek, hogy a szünet előtt addig hajtottál minket odakint a fagyban, amíg Emily leesett a seprűről – vetette közbe Erica.
James legyintett.
- Az csak a kesztyű miatt volt. Nem én tehetek róla, hogy csúszik – vont vállat nevetgélve. – Ne legyetek már ilyen depisek, inkább találjuk ki, hogyan tovább. Halihó, a Hugrabug ellen fogunk játszani nem sokára! Jöhetnek az ötletek!
- Tőlünk? – értetlenkedett Emily.
- Nem, a sunderlandi jércetenyésztőktől – forgatta a szemét. – Naná, hogy tőletek.
Erica lehuppant az egyik padra.
- Ne értetlenkedj már, hogy értetlenkedünk! Egészen eddig semmi beleszólásunk nem volt semmibe, mert te vagy a kapitány.
James vágott egy grimaszt.
- Ja, persze, egy kiállhatatlan zsarnok vagyok, aki hirtelen jó tündérré változott. Ha túltettétek magatokat rajta, akkor várom a tippeket!
Késő estig maradtak, hogy kidolgozzák a Hugrabug elleni stratégiájukat. Amikor végre végeztek, együtt mentek fel vacsorázni, és immáron a szünidőről beszélgettek. A kötetlen eszmecsere jót tett Jamesnek, elterelődtek a gondolatai a problémákról.
Később aztán ismét felrémlettek benne bizonyos gondok, és nem bírta megállni, hogy vacsora után ne a pincék felé induljon el.
Megvárta Georgina Warringtont. Na ugye, hogy neki volt igaza! Az a lány a kezdetektől fogva nem volt neki szimpatikus. Számító disznó!
A lány egyedül érkezett vissza a nagyteremből – hát persze, hiszen a mardekárosokkal nem ápolt túl jó viszonyt. Zsebre dugott kézzel bandukolt, és meglepettnek tűnt, amikor James elé ugrott egy bemélyedésből.
- Á, Georgette! – mosolygott rá. – Micsoda véletlen, hogy épp összefutottunk! Hát nem nagy öröm ez? Gyere csak! – ragadta meg a karját, és behúzta magával a legközelebbi terembe.
Georgina kirántotta a karját a szorításából, de James addigra már magukra zárta az ajtót.
- Mit akarsz, James? – kérdezte a lány fáradtan.
YOU ARE READING
James Potter és Marblemaw legendái
FanfictionÉpp csak megalakultak a Tekergők, de úgy látszik, a fiúk barátsága nem elég erős, hogy kényes helyzetekben is kitartson. Sirius külön utakon jár, Remus ki sem lát a prefektusi teendőkből, Peter pedig kétségbeesetten vágyakozik az egykor oly erős bar...