Keyifli okumalar, bol yorumlar, oylar inşallah📿
🌿
"Abla biz çıkıyoruz, bir şeyler falan alır akşama yemek yaparız. Sen takıl istediğinde gelirsin."
"Tamam hayatım ben Gonca gelince gelirim onunla, paranız var mı?"
"Var var hadi görüşürüz." deyip çıktılar. Minel ile İzmir'in çıkış saati geldiği için onlara planımdan bahsettiğimden dolayı bana geçeceklerdi. Aslında böylesi iyi olmuştu. Aklımda ne ikram edebilirim diye düşünüyordum.
"Pardon bakar mısınız? Sese döndüğümde diğer çalışanlar da sipariş aldığı için ben gittim. "Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk. Biz iki et çökertme iki de kola alabilir miyiz?"
"Tabii." deyip döndüm ve bilgisayara masayı, siparişi girdikten sonra çıkan fişi çiviye sapladım. Ardından direkt mutfağa geçtim. Aksi gibi restoran birden kalabalıklaşmıştı. Patatesleri kızartıp derin makarna tabağına yerleştirdim. Üzerine etleri koyup yoğurt gezdirdim ve çöp şiş kürdana geçirdiğim domatesi ortasına sapladım. En sevdiğim yemeklerden biriydi ama ben daha çok tavuk seviyordum. Tezgahta ittirip zile bastım ve tamamdı.
Saat 8 olduğunda pertim çıkmış gibi hissediyordum. Gonca arayıp kapıda olduğunu söyleyince anca saati görmüştüm. "Arkadaşlar benden bu kadar. Bu akşam misafirim var yoksa biliyorsunuz beraber kapatıyoruz. Mazur görün olur mu?"
Salih hepsinin adına, "Estağfurullah abla biliyoruz biz seni. Dükkan bizde rahatta kal sen." dedi ve işine geri döndü. Gülümseyip odaya geçtim. Önlüğümü çıkarıp koltuğa bıraktım. Çantamı alıp bir şey unuttum mu diye bakarken en önemli şeyi gözden kaçırdığımı gördüm. Tamamen yorgunluğumdan dolayıydı. Çiçeğim. Hemen masamdan alıp sarıldım ve dükkandan çıktım. Gonca kadın yüksek model bir arabada beni bekliyordu. Koştur koştur yanına bindim. Range Rover da güzel oluyormuş. Askerler ne kadar maaş alıyordu?
"Hoş geldin hayatım. Ay bu çiçekler de ne?" deyip sarıldı. "Hoş buldumm- Teyzeciiimmmm!" sarılmayı bırakıp sorusunu cevaplamadan ortadaki boşluktan çocuk koltuğunda yatan Derin'e uzandım. Elim ile iki yanağını sıkıp dudaklarını büzdüm. "Aşşkımm, eve gidelim de seni bir döve döve seveyim ben."
"Eve gidelim de anlatmaktan vakit bulabilirsen seversin. Çek ellerini kızımın üstünden olan biteni anlatana kadar sana yok çocuk. Pis kadın." Koltuğa tekrar oturup güldüm. "Çok keyifliyim Gonca gülüm. Bu günü ne kadar bekledim bilemezsin. Evde çayımız bile demlenmiş bizi bekliyorlar."
O da gülüşüme eşlik etti. "Farkındayım keyfinin. Ayrıca çocuklar nerede biz böyle geliyoruz ama Deniz senin yanına gelmişti."
"Onlar bizden de önce plan yapmışlar. Biliyordu sizinle kız gecesi yapmak istediğimi, Ege'ye demiş o akşam da biz senle takılalım diye. Canavarlar ya." Cümlemi bitirdiğimde telefonumun mesaj sesi yükseldi. Baktığımda yeni gelenin haricinde başka bir sürü mesaj vardı. Biri Yavuz'undu ama diğerleri o şahane gruptandı...
Sizin hiç Tinky, Minky, Kukuli ve Cugili adına sahip grubunuz var mıydı? Benim var ve bunu açan kişi Ege'den başkası değil. Bu grubu açtıktan sonra hepimizin telefonlarını alıp birbirimizi grup başlığı gibi kaydetmişti. Tinky İzmir, Minky Minel, Kukuli ben ve Cugili oydu. Çok saçmaydı ama bu ondan keyif alıp kahkahalarla yapmıştı.
Cugili: Ya kızlar siz bir şeyler pişirdiyseniz bize de verir misiniz? Ben gelir alırım söz.
Tinky: Zıkkım yiyesice boşuna mı kafede çalışıyorsun gir de mutfağa yapsana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFNE
ChickLitDefne ile Asaf Yavuz'un hikayesine hoş geldiniz. "Taşın çiçeklenmeye tenezzül etmesinin vaktidir artık." İçinizi darlatmayacak, sakin şeyler istiyorsanız Defne'ye bakın derim.🥺🫰🏻