Bölümü yazalı birkaç gün oldu ama atıp atmama kararını vermek benim için zordu... buraya yazıyorum, bu bölümü değiştirebilirim. Sizleri seviyorum.
🌿
İzmir'in ağlamalı, bizim eğlenmeli kız gecemiz tüm hızıyla devam ediyordu. Minel, Ege'ye aşık olduğu zamanı anlatıp içini ferahlatmaya çalışıyordu ve bu daha komikti. Kim ikizinin aşk hayatını dinlemekle ferahlardı ki? Deniz'in kardeşim olması ve İzmir'e yanık olması cabasıydı."Baksana, bu kadar korkmana hiç gerek yok. Deniz'in sana karşı hisleri hakkında bir bilgin var mı?"
"Abla var ama yine de... Bilmiyorum. Size anlatamıyorum ama çok derin bir şey aramızdaki. Bir gün konuşuruz ama o gün bugün değil." İzmir'in yanağına bir öpücük kondurdum ve dizlerime yatırdığım Derin'i sevmeye geri döndüm. İstediği zaman anlattığında seve seve dinlerdim.
Aklıma Yavuz geldiğinde sırıttım. "Derin Yavuz amcasını özlemiş olabilir mi? Arayayım da gelip sevsin ya." Gonca elime vurdu hemen. "Döverim seni. Bey delisi oldu başımıza."
"İçim kıpır kıpır. Yarın sabah bayrama uyanacak çocuk gibiyim." Derin'in ellerini tutup yanaklarıma koydum. "Çok haklıyım değil mi teyzecim? Hım? Sende çok seviyorsun değil mi? Yerim o gülen ağzını senin."
"Ne? Güldü mü?" Gonca ve kızlar hemen kalkıp arkama geçti ve ben de Derin'e konuşmaya devam ettim.
"Annesinin balı mıymış bu kız? Babasının da prensesi miymiş?" Sesimi çocuklaştırdığımda dudakları yana kaydı. Gonca'ya baktığımda gözleri dolu dolu videoya çekiyordu. Telefonu elinden alıp Derin'i alması için işaret verdim ve onları videoya çektim. Bunun Selim abiye gideceğini biliyordum ve onun için ne kadar mutlu olsa da buruk bir andı. Videoyu kapattığımda Gonca yatmak istediğini ve bugün çok yorulduğunu söyleyince ona hemen odasını gösterdim. Sessizce ağlayacaktı bunu hepimiz biliyorduk.
Saat geç bir vakti vurduğunda kalkıp masayı toparladık. Çok güzel bir akşamdı ve ben böyle akşamların hastasıydım. Okey oynarken yapılan makara hiçbir şeyde yoktu. Bu gece de Allah'a bana böyle arkadaşlar verdiği için şükredecektim. Kızlar da yatmaya gidince bir köşeye bıraktığım telefonumu elime aldım. Sosyal medya hesaplarımdan gelen bildirimleri silip mesajlara girdim. Tabii ilk Yavuz'un mesajına.
Yavuz: Balım ne yapıyorsun?
Defne: Balın kim Yavuz?
Yavuz: hdkgajghajkghagl sensin, senden başka balım yok
Defne: 💖💘💘💘💕💞💓💗💗💓💓💞💕💝💘💖🩷🤍💖💘💞💓💗💓💞💕💝💖
Defne: Yatış moduna geçtim sen ne yapıyorsun hayatım
Yavuz: Ben de az sonra geçeceğim ama üşeniyorum çok
Yavuz: Duşa girmem lazım çocuklarla dövüş yaptık bahçede terledim ve her yerim toprak çimen oldu
Defne: SEN DALGA MI GEÇİYORSUN
Yavuz: Yok yavrum ne dalgası atarım videosunu
Defne: Hemen kalkıp duşa gir çimen çok kaşındırır
Defne: Ben diğerlerine yapacağımı biliyorum ama
Yavuz: Bir şey deme çocuklara Smack Down izliyorduk ben dedim deneyelim mi diye
Defne: Neden hiç kendini düşünmüyorsun Yavuz
Yavuz: İyi de bir şeyim yok ki güzelim turp gibiyim
Defne: İyi öyleysen
Yavuz: Öpeyim seni de iyi olduğuma inan
Defne: Hı salak hı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFNE
ChickLitDefne ile Asaf Yavuz'un hikayesine hoş geldiniz. "Taşın çiçeklenmeye tenezzül etmesinin vaktidir artık." İçinizi darlatmayacak, sakin şeyler istiyorsanız Defne'ye bakın derim.🥺🫰🏻