-Felix'in ağzından-
Tam anlamıyla kriz geçiriyordum. Bu kız nereden çıkmıştı? Gerçekten çok güzeldi, Hyunjin'in ilgisinin ona kaymasından korkuyordum.
ÜSTÜNE KOŞARAK HYUNJIN'IN KOLLARINA ATLAYINCA SİNİRLERİM İYİCE ALT ÜST OLMUŞTU.
Ve Hyunjin hiçbir şey yapmıyordu, ona hafifçe sarılıyordu. Han bana "Bir şey yok bir şey yok sakin ol..." dercesine bakıyordu.
Kızın annesi başını bize çevirdi.
"Aileniz büyümüş Bayan Hwang!""Ahaha evet! Felix ve Han, Hyunjin'le Seungmin'in liseden arkadaşları. Jungwon da Niki ile birlikte."
Bangchan arabadan bavulları indirirken Seungmin de ona yardımcı oldu. Sevgilim sonunda kızın kollarını itti, tam rahat bir nefes alacaktım ki...
"En çok seni özledim!" ^^
Kız bunu söylerken Hyunjin hiçbir şey demeden gülümsedi ve içeri girdi. Sinirden şok olmuş bir şekilde boşluğa bakıyordum.
Leeknow beni arka köşeye çekti.
"Şimdi, öncelikle sakin ol Felix.""NASIL SAKİN OLMAMI BEKLİYORSUN?!"
Han gelip ağzımı kapattı ve fısıldadı. "Bağırmasana be! Onlar da vampir, bizi duyabilirler."
Leeknow Han'a dönerek "Hayır, sadece Chaeyeon vampir. Diğerleri hâlâ insan." dedi.
Sinirden dudağımı ısırırken Leeknow bana döndü ve "Lütfen kendine hakim ol. Bangchan'ın en hassas noktası bu aile. Wonyoung'a takılma, o daha Niki ile yaşıt. Hyunjin onu kardeşi gibi görüyor." dedi.
Bu cümleler beni rahatlatmıyordu. "Ama Wonyoung onu abisi olarak görmüyor."
Leeknow bununla sessizleşti, Han ile içeri girdiler. Ben de birkaç dakika soluklandıktan sonra peşlerinden gittim.
Kapıyı kapatıp önüme döndüğümde Hyunjin ve Wonyoung dip dibe oturmuştu. Kız ona heyecanla bir şeyler anlatıyordu.
Bangchan ile Chaeyeon yukarıdan indi. "Hyung, biz nasıl uyuyacağız?"
Hyunjin'in babası bir süre düşündü. "Hakikaten, kafam karıştı."
Leeknow kolunu Han'ın omzuna attı. "Biz benim evime geçeriz. Buradaki odamda iki kişi kalabilir."
Bay ve Bayan Jung teşekkür edip "Öyleyse biz senin odanda kalalım!" dediler.
Chaeyeon da Bangchan'ın yanında kalacaktı. Niki de Jungwon ile kendi odasında kalacaktı.
Kalan dörtlü bizdik: Seungmin, Hyunjin, Wonyoung ve ben.
Kendimi fazlalık gibi hissediyordum, eve gitmeye karar vermiştim. Seungmin ile Hyunjin bir odada kalsa Wonyoung da bir odada kalabilir diye düşünüyordum ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bite me | Hyunlix
أدب الهواةİntihara meyilli Felix, kaçamak yaptığı boş binaların birinde garip bir kavgaya rastlar. Kendini aniden olayın merkezinde bulunca tarafların insan olmadığını fark eder... Bir vampir hikayesi ♥️ ❗️Smut içermektedir❗️ 🥇#skz 🥇yongbok 🥇#chanbin 🥈#h...