Of Aman/ Nurgüzel Kestane 🫶🏻
Oy ve yorum unutmayalımm ki daha çok istekle yazabileyim!!!🩵🩵 Bölümlerde okunma ve oy sayısında çok büyük bir fark olursa sınır koyarak devam edeceğim sevgiler ❤️🔥
"İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı"
-Sabahattin Aliİlk görüşte aşka inanır mısın?
İnanmazdım ilk görüşte aşka ta ki, o kelebeği görene kadar.
Kanadı kopmadan önce rast gelemez miydim?
Hayır, kaderdi bu! Ve kaderden tek bir kul bile kaçamazdı. Dua kaderi güzelleştirdi ve kopan kanadın yerine daha rengarenk, canlı ve güçlü bir kanat yeşerdi. 🍂21. Bölüm: Kanadı Kopan Kelebek
Giray Günalp'in ağzından..
Ait olduğumuz Dünya'nın akşam Güneşi'nin içimizi ısıttığı dakikalardı. Babam o gün evden çıkıp bir daha gelmeyecek bir hiçliğe sahip olacaktı.Yok olmak, sanki hiç doğmamış olmak..
Evi paylaştığımız o kasvetli sessizlik babamın bana seslenmesiyle adeta yıkıldı. "Ciray uşağum gel da." Diye seslenince bahçeye bir koşu çıktım. Yirmi dört yaşında üniversitenin son senesindeydim.
"Buyur baba." Diyerek serenderin merdivenine tırmandım.
"Gel da yüzünü görelum," dediğinde dizindeki elini saygıyla öpüp başıma koydum.
"Bak uşağım," dedi tüm ciddiyetini toplamış ve rahat ermiş bir şekilde. "Şimdi ben Layemut'a gideceğim gitmeden önce sana söylemem gereken birkaç önemli şey var."
"Tabi buyur baba dinliyorum seni." Dedim tedirgince parmaklarımı birbirine bastırdım.
"Bana bir şey olursa-"
"Baba ne diyorsun?"
"Dur da sözümü kesmeden dinle. Bana bir şey olursa öncelikle Kamil abine gidip ondan belgeleri alıyorsun ve o belgeleri polise teslim ediyorsun."
"Anlamadım baba ne belgesi? Kim için?" Dedim tedirginliğim biraz daha arttı. Belimi oturduğum tahta sandalyeye yasladım.
"Çok kötü bir insan için sen bana güven. Layemut'u onların başına yıkacağım."
"Baba senin başın belada mı?" Diyerek onun tepkisini inceledim fakat rahatlıktan başka hiçbir tepkisi yoktu.
Fadik yengem konuyu dağıtarak serenderin merdivenlerinin ucunda durdu. "Babacuğum yemek hazır hayde gelin da bu soğukta ne işiniz var serenderde?"
"Hadi baba gidelim." Dediğimde babam yanağıma sevgiyle iki kere vurdu.
"Giray'ım sen git yemeğini ye işim var gelirim birkaç saate." Kafamı salladım onaylarca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Zemare
Teen FictionYetişkin okurlar için uygundur.🎟️ Çocukluk aşkı konuludur 🔖 Ya şimdi ya sonra, o gün edildi intikam yemini. Ben en karanlık gecenin ölümcül etkisiyle sabahlara kadar boğuşurken güneş hala orada doğuyordu. Daha ne kadar bu sabırla kalabilirdim bilm...