26. Bölüm: Aşkın Sarmaşık Hali

639 33 3
                                    

You were good to me/ Jeremy Zucker, Chelsea Cutler 🩶

Başlamadan önce oy atmayı yorum yapmayı unutmayalım..

Keyifli okumalar 🩶🩶

Keyifli okumalar 🩶🩶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

26. Bölüm: Aşkın Sarmaşık Hali
Giray Günalp'in ağzından
Mevsimler geçerken kader bize gülmüyor ve güllerle dolu bir yola götürmüyordu. Yedi yıl bir boğuşmanın içerisinde intikam yemininden emin olup olmadığımı düşünerek geçmişti bunu şimdi çok iyi anlıyordum. Zaman geçerken tüm hislerimizi de takvim yapraklarıyla alıp götürmüştü.

Onu gülümserken gördüğüm her an beni bir bahar akşamına götürüyor ve orada şen kalmamı sağlıyordu.

Yedi yıl bazı şeyleri götürdüğü kadar bazı şeyleri de getirmişti. Yedi yıl onu bana getirmişti. Baharda yaprak dalından düşünce yerine geri gelmezdi ama tomurcuklanan ağaç daha sonra meyve vererek gerçeğin ne olduğunu gösterirdi. O bana bir bahar akşamı gibi gelmişti. Evinin bahçesinde yetiştirdiği bitkilerin arasına kurduğu divanda oturuyordu gülümseyerek ağlıyordu ben onu gülümseyerek ağlarken sevmiştim.

Eli yanağından dökülen yaşlara uzandı ama her şeye rağmen güldü. Gözlerini göğe çevirdi Allah'a dualar etti. Onun ettiği dualar elbet bir gün kabul olacaktı.

Layemut cemiyetinde konuşmaları gizlice dinlemek için her yere dinleme cihazı yerleştirmiş ve tüm planlarını öğrenmiştik. Farkında değildi fakat ben her şeyden haberdardım Ferah'ın anneannesinin yaşadığını, Anton Pavel'in her daim onu korduğunu, Zahter Çandere'nin tüm mal varlığını Ferah'a bıraktığı her şeyi bu sayede öğrenmiştim.

Takip ettiğim yıllar yılları kovalarken altıncı senede bir şeye karar vermiştim. Andela Çandere'ye ulaşacaktım ve her şeyi ona anlatacaktım. Kızını nasıl öldürdüklerini, kızına neler yaptıklarını ve bunca zaman Ferah'a nasıl zulüm ettiklerini söylemeye karar vermiştim.

O gün verdiğim en güç karardı. Doğruluğundan bile emin değildim.

Andela Çandere'nin Ferah'tan haberi olduğu konusunda yüzde yüz emindim bunca zaman sessiz kalmasına da anlam veremiyordum doğrusu. Andela Çandere'nin lüks restoranda Anton Pavel'le buluşacağını öğrenmiş ve onları çıkışta yakalamaya karar vermiştim. Lüks restoranun kapıları aralandığında koruma ordusu etrafa yayılmıştı.

"Andela Çandere!"

"Sen de kimsin delikanlı?" Diye seslendi Anton Pavel. "Bu nasıl bir cesarettir ki bunca silahlı korumaya rağmen bize seslenebiliyorsun?" Korumalara eliyle işaret edip hepsinin dağılmasını sağladı.

"Ferah Reha hakkında konuşmak istiyorum Andela Hanımla."

Andela Çandere bir süre şaşkınlıkla bana baktı. Daha sonra Anton Pavel'in koluna dokunarak kafasını onaylarca salladı. "Gel bakalım delikanlı konuşcaağız."

İntikam ZemareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin