Aš turėjau žinoti. Kaip anksčiau nesupratau? Juk tai buvo Airina, jai visada gimdavo pačios nenormaliausios idėjos, todėl ja ir nepasitikėjau, kai reikdavo priimti sprendimus. Ir visgi naiviai vyliausi, kad prie nepažįstamų ji susiturės. Kur tau.
Iš pradžių filmas buvo kaip ir nieko. Detektyvas. Airina nemelavo, siužetas sudomino, tad šį kartą įsitraukę buvome visi. O tada tai prasidėjo. Nešvankybės. Daug nuogo kūno ir sekso scenų. Jaučiau kaip šį kartą nukaito ne tik ausų galiukai, bet visas kūnas. Man buvo ne tik gėda, bet dar ir drovėjausi tokį filmą žiūrėti prie vaikinų, tad darėsi karšta. Kitiems mačiau taip pat buvo nemalonu. Monika žiūrėjo po televizoriumi, Simas kraipėsi, nerado sau vietos ant sofos. Tėja žiūrėjo į ekraną pakeltais antakiais. Buvo pratusi prie draugės keistenybių, tačiau vis tiek negalėjo atsistebėti, kad ši tikrai parinko erotinį filmą. Juk aktoriai be drabužių imitavo meilės aktą. Ką sau galvojai?! norėjosi surikti Airinai.
- O filmas tikrai įtraukiantis, – atremdamas galvą į atlošą Simas žiūrėjo tiesiai į ekraną, – pats nesugalvočiau parinkti, – dėbtelėjo šnairomis į Airiną. Ši it velniukas slapta šypsojosi, akimis buvo įsisiurbusi į nuogus, susipynusius aktorių kūnus. Iš kur ji semiasi drąsos taip atvirai žiūrėti? Aš, kai tik prasidėjo visos tos nuogos dalys, dėbsojau bet kur, tik ne į televizorių. Keisčiausia buvo tai, kad pėdkelnių siūlė ėmė keistai mausti ten, kur neturėtų, tad sukryžiavusi kojas ir nukaitusi laukiau, kol šitas pragaras pasibaigs.
Kadangi jau seniai tikrinau, ką veikia Dovydas, nusprendžiau į jį atsargiai pasižiūrėti. Jo vienintelės reakcijos nemačiau. Ar jį filmas veikė taip pat kaip Simą? Žvilgtelėjau į jį ir mūsų akys susidūrė. Jis sėdėjo atsitraukęs nuo Monikos, ranka parėmęs smakrą į sofos ranktūrį. Mano širdis pasileido šuoliais, girdėjau ausyse šniokščiant kraują. Jis pamatęs, kad jį užtikau mane stebint, iškart nugręžė akis į ekraną. Tačiau po sekundės vėl pasižiūrėjo.
Nenutuokiau kaip man į tai reaguoti. Pasivėdinau ranka veidą, vis žvilgčiojau į Dovydą, kuris dabar vėl apsimetė, kad žiūri filmą. Jo kakta buvo nežymiai suraukta, buvo susirūpinęs ar kaži dėl ko nepatenkintas. Dėl ko? Kad užtikau jį mane stebintį? Kodėl jis taip elgėsi? Iš pradžių su manimi nesisveikina, visas porą valandų ignoruoja, o tada šitai? Pykau ant jo, kad žaidė su mano jausmais. Bet dar labiau pykau ant savęs už tai, kokias emocijas Dovydas man iššaukdavo. Trintis nuo pėdkelnių suintensyvėjo ar tiesiog jų prisilietimas mane audrino, tad kojas nebe tik laikiau suglaustas, bet judinau į šonus, norėdama atsikratyti to jausmo.
Galiausiai atsistojau. Man reikėjo oro. Reikėjo nusiraminti ir užmigdyti biologinius poreikius. Visi sužiuro į mane.
- Noriu atsigerti. Virtuvė, kiek prisimenu, tenai? – pasitiksinau rodydama Simui kryptį. Jis linktelėjo ir vėl nusisuko į ekraną, aktorius maigė aktorės krūtis, kurgi jis nežiūrės.
- Tuoj jis ją pabučiuos, – išgirdau Airiną šnabždant Simui, buvo palinkusi jam prie peties. Jo veidas tvykstelėjo raudoniu ir jis neramiai pasimuistė. Visai kaip aš. Rankas laikė kelnėse, tad svarsčau, ar jo nekamuoja ta pati problema kaip manęs. Tiesą sakant, nenorėjau apie tai galvoti, buvo šlykstu.
Kadangi visiems buvo nė motais, kur išeinu, paskubomis pasišalinau į virtuvę. Pravėriau šaldytuvo dureles ir priėjau arčiau įrenginio vidaus, iš kur sklido šaltis. Skruostai ėmė dilgsėti. Atsidusau jausdama, kad kūnas virpa. Ypač keliai. Nesupratau, kas man darėsi. Niekada tokia nesu buvusi. Nutuokiau apie tam tikrus kūno poreikius, bet manęs jie niekada nekamavo. Niekada. Esu ne kartą su merginomis žiūrėjusi filmų, su intymiomios vietomis, tačiau niekuomet nepatyriau tokio susijaudinimo kaip šiandien.
- Bandai atsivėsinti? – krūptelėjau nuo balso už nugaros. Atsisukusi pamačiau Dovydą. Norėjau skradžiai žemę prasmegti, kokį velnią jis čia veikė? Man reikėjo pabūti vienai, toliau nuo jo, nuo jo stebinčio žvilgsnio.
YOU ARE READING
Migla rudenį
Teen FictionMiglė jaučiasi tokia paprasta, kad kai klasėje pasirodo naujokas ji nesitiki, kada nors atkreipti jo dėmesį, tad laikosi atokiai. Paskutiniai metai mokykloje, o tada... Gyvenimas. Tiktai koks? Kas jos gali laukti, jeigu dabartis niūresnė už pajuodus...