Part 15

2.9K 115 2
                                    

Uni...

"ဘယ့်နှယ်ကွာ..ကြက်ကိုများ ခိုးရသလို့!

နေပြည့် သာစည်​အောင့်အဖေအား မချိပြုံးလေးသာပြုံးပြနိုင်တော့သည်..ထင်သည့်အတိုင်းပင် အိမ်ပြန်ရောက်တော့ ကြက်ရှင်က အိမ်ရောက်နေနှင့်ပြီးတိုင်တန်းထားနှင့်ပြီဖြစ်သည်..သာစည်အောင်ကသာ စပ်ဖြီးဖြီးလုပ်နေပေမယ့် နေပြည့်ခမျာ ရှက်တာရော ကြောက်တာရောမို့ ငိုချင်သလို...

"သာစည်​အောင်..မင့်ပယောဂမကင်းဘူးမလား..နေပြည့်ကတော့လုပ်မှာမဟုတ်ဘူး"

"ဟာ..ဘယ့်နှယ်ကွာ အဘရာ သူ့သူကြက်သားစားချင်လို့ ခိုးတာကို..!

"သာစည်အောင်မောင်း မင်းအကြောင်းငါမသိရင်ခက်မယ်..နေပြည့်ပြောစမ်း သူခိုင်းတာမလား!

"အဲ့လိုတော့လဲမဟုတ်ပါဘူး..ကျွန်တော်ကိုက လိုလိုလားလားလုပ်တာပါ.."

နေပြည့် ခေါင်းလေးငုံ့ရင်းပြန်ပြောမိသည်..

"အဘကလဲ ကြက်ကခိုးလိုက်ရတာလဲမဟုတ် ..အပြောကခံရသေး..!

"သာစည်အောင်!

"အဘကလဲ...နေပြည့်က ဘာသိမှာလဲ ပိုင်ရှင်မသိဘူးထင်လို့နေမှာပေါ့..သည့်လောက်အပြစ်မဆိုပါနဲ့!

သာစည်အောင် အမေက အိမ်ထဲမှ ရေနွေးကြမ်းဗန်းကိုကိုင်ကာထွက်လာရင်းပြောသည့်အခါ သာစည်အောင်က ထောက်ခံသယောင် ခေါင်းတငြိမ့်ငြိမ့်... နေပြည့်မှာသာ မနေတတ်မထိုင်တတ်..

"အမေကြီး..မင့်ဘာသိလို့လဲ..ဒါ မင့်သားခိုင်းတာမှန်းသိသာနေတာ!

"အို..ကျုပ်သားက ခိုင်းရင်ခိုင်းတယ်ပြောမှာပေါ့..နေပြည့်..မင့်ကပိုင်ရှင်မရှိဘူးထင်လို့ လုပ်တာ..ဟုတ်တယ်မလား!

နေပြည့်ဘက်ကို ကြည့်ရင်းပြောလာသည်မို့ နေပြည့် ယောင်နနခေါင်းငြိမ့်ပြလိုက်သည်..

"ပြောသားပဲ..ကျုပ်သားက ဒီလိုမျိုးတွေခိုင်းပါ့မလား."

သူ့သားဘက်ကိုကာဆီးနေသော သာစည်အောင့်အမေအား နေပြည့်ဆလံသရပါသည်... သာစည်အောင်က အမေနဲ့တူတာကိုး...
နောင်များ ဒီအိမ်မှာနေရလို့ကတော့ ဒီသားအမိနဲ့တင် ငါပြားလောက်တယ်..စိတ်ထဲမှတွေးရင်း သက်ပြင်းသဲ့သဲ့သာချမိသည်..

ချစ်ယောမြေမှ မောင့်အမောပြေ (ခ်စ္ေယာေျမမွ ေမာင့္အေမာေျပ )Where stories live. Discover now