İyi okumalar...
"Park Jimin?" Topuklarının üzerinde döndü, arkasından seslenen kıza baktı meraklı gözleri. Onu tanıyordu, daha önce birçok kez ekrandan ve bir kez de bizzat görmüştü yüzünü. Kız bakışlarını onda baştan ayağa gezdirdi. Tehdit altında hissetmeden duramamıştı Jimin.
"Evet?" dedi temkinli bir yüzle. İki adım atıp ona yaklaştı diğeri.
"Nasıl hissettiriyor?" Başını biraz yana yatırdı ve sordu Jimin.
"Anlamadım?" Kız alaycı bir gülüşle karşılık verdi. Aynı anlamı taşıyan cümleyi bu sefer biraz daha süsleyerek kurmuştu.
"Bütün bu üne sahip olmak nasıl hissettiriyor?"
Jimin refleksten mi bilinmez çevresine baktı. Sanki ün denen şeyi görebilecekmiş gibi hissetmişti. Üstelik ünlü falan değildi ki. Onu sokakta çeviren biri olmamıştı, kimse fotoğraf çekinmek istememişti, parmağıyla onu gösteren tek bir kişiyi bile yakalamamıştı okulda dahi. Ünlü olunca bunlar gerçekleşmez miydi? Yanağının içini ısırırken kıza bomboş gözlerle bakmayı sürdürdü.
"Buna ben yanıt veremem. Size iyi günler." Gidecekti ancak bu sefer kolu kavrandığında derin bir iç çekmişti. Sabırlı biri değildi, böyle imalı bir şekilde ve amacı belli olan soruyu dinlemesi bile karşısındaki için bir artı sayılırdı. Oysa kız bunu anlayabilecek biri gibi durmuyordu.
"Ama nasıl olur? Taehyung'u benden çalıp da ünlü olmak için kullanan sen değil misin?" Güldü. Kızın beklediği tepki kesinlikle bir patlamaydı. Hiç olmazsa ters bir yanıt bekliyordu. Şimdi karşısında gülen ve başını iki yana sallayan çocuk onu epey afallatmıştı. "Nesi komik bunun? Sana sevgilimi çaldığını söylüyorum ve sen gülüyor musun?"
"Şakalara gülerim, yapacak bir şey yok." Kolunu nazikçe kurtardı. "Şimdi izninizle, gitmem gerek. İyi günler." Ondan uzağa üç adım atmıştı ki arkasında delirdiği her halinden belli kız bir anda bağırdı.
"Onu kullanmana izin vermeyeceğim! Duydun mu beni? Onun üzerinden ünlü olmayı hak etmiyorsun!"
Jimin'in kendisinden bile yapmasını beklediği şey yeniden ona dönüp ağzının payını vermek ve asıl ünlü olmaya çalışanın kendisi olduğunu söylemekti. Zira Taehyung kızla ayrıldığını duyurduğundan beri kız sürekli onun hakkında konuşmayı, Jimin ortaya çıktığında ise ayrılma sebeplerinin o olduğunu sosyal medyanın her yerine yazmayı bırakmamıştı. Ona nefret kusan insanların tek derdi cinsiyetti, oysa kızın yazdığı yorumlar bambaşka bir doğrultuda ilerliyor ve kimsenin desteğini almasa da can sıkıcı bir şekilde sürekli önlerine geliyordu.
Jimin'in Taehyung'u ayarttığını iddia etmişti. Onları Taehyung'un kızla ilişkisi varken bir barda tanışıp yatmakla suçlamıştı, ki barda tanıştıkları doğru olsa da Jimin ona adını söylemekten ötesini yapmamıştı. Ayrıca onunla ilişkisi varken bir şey yaşamayacağını, ilişkisini bitirmesinin sebebi olmayacağını defalarca kez açıklamıştı. Taehyung'un ilişkilerini bitirmeyi daha önce de teklif ettiğine hiç değinmeden çok iyi giden ilişkilerinin Jimin yüzünden bittiği yalanını internete yaymaya çalışmıştı kız.
Oysa Taehyung bunu Jimin'e etraflıca anlatmamıştı. Onunla tanışmadan aylar önce kıza yaptığı ayrılma teklifi, bir ağlama krizi ve kendine zarar verme tehdidi yüzünden geri tepmişti. Düşünceli olmasının ceremesini böyle çekeceğini bilse onunla Jimin'le tanışmadan çok daha önce yollarını ayırırdı. Jimin onun için sadece bir tetik olmuştu. Üstelik kızın gelen bazı reklam tekliflerini de ondan sakladığını öğrenmiş, içinde bulundukları durum duygusal olarak süremeyen bir ilişkiden zedelenen işbirliklerine dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Half of My Soul ~ Vmin
FanficÜniversite öğrencisi olan Jimin, bir akşam televizyonda birini görür. Başta asla hoşlanmadığı adam hakkında garip tesadüflere rastladıkça hayatında ilk defa ruhunun diğer yarısını bulduğunu düşünmeden edemez. Ancak kader onun sevgisini sınamakta old...