26.rész

69 5 1
                                    

Peridot POV:

"Komolyan az ember nyugodtan már nem is böngészhet."

Zsörtölődtem miközben az ölembe lévő Pepsi fejét simogattam ahogy zártam be sorjában a felugró reklámablakokat a laptopomon. Már vagy egy hét is eltelt a születésnapozás óta és mondhatni elégé eseménytelenül folytatódtak a mindennapok. Mondhatni elég boldog is lettem amikor kitudódott hogy Aqvamarin valami féle betegséget kapott el szóval egy hamar nem fog a suliban megjelenni ezért nem kellett amiatt aggódnom hogy megint össze tűzésbe kerüljek vele.
Egy újabb oldalra kattintottam ahol hírtelen megint feldobot egy csomó reklámot de azonban az egyiken megakadt a tekintettem mielőtt még végleg bezártam volna.

"Ez meg micsoda..."

A hirdetésben egy versenyszerű project volt feltűntetve ahol egy bizonyos funkciójú robotot kell beprogramozni egy feladat elvégzéséhez. Egyszerű és lényegre törő volt a leírás majd amin a legjobban megakadt a nevem az igazából a cég neve és a nyeremény volt.

"De hiszen ez a cég...hmmm."

Morfondíroztam el a tényen hogy ha sikerül felkeltenem egy nevesebb robotikával foglalkozó cégnek a figyelmét a munkámmal akkor talán már az egyetem előtt is képes lennék kapcsolatokat kiépíteni. Na meg aztán a nyeremény. Nem kis nyeremény lett meghírdetve az első helyen ami egy magam fajta gimnazistának elégé kecsegtettő lehetőség lehet esetleges bevétel forrásnak. Néhány kattintás után már meg is találtam a regisztrációs oldalt.

"Egy próbát megér."

Ezzel a kijelentéssel neki is fogtam az oldal kitöltéséhez bele merülve a gondolataimba mégis hogyan kivitelezzem majd ezt a robotot olyan szintet ami tényleg felkeltse a figyelmeket. Nyúltam a bögrémért az asztalnál és hosszasan kortyoltam egyet a már lassan kihülő teámból. Az ablakomon kinézve az udvar már havas volt a héten beigért havazás miatt azonban még csak december eleje volt mondhatni még csak az elejét tapostuk a havas szezonnak.

Pepsi komótosan felült az ölemből hogy kis fejét az asztalra tegye úgy téve mint ha igazán érdekelni mégis mit matattatok a laptopomon. Percek múltán végezve a regisztrációval elégedetten csuktam le végül a készüléket majd a karomba kava a szőrmókot vettődtem az ágyamba. A puha pokróc és ágynemű között még megtalálható volt egy plüss kutya amit már ezer éve kaptam anyumtól amikor kicsi voltam és egy halovány kék pulcsi amin a 'lazulj a hullámokkal' felirat állt.

Pepsit elengedve a ruhaanyagot magamhoz húztam és mélyen magamba szívtam az illatát. Igaz péntek este felé járhatott az idő már de hiányzott nekem. A pulcsijából édeskés illat áradt egy csepnyi frisseséggel mint ha tényleg kint állnék a parton most. Legszivesebben most hozzá bújtam volna de amióta meg volt a hivatalos első randik mint ha egy kicsit beértek volna minket a teendők. Lapisnak ezen a héten például több napot is be kellett mennie a menhelyre mert a hirtelen hó miatt egy csomó állatot találtak a kihülés szélén és elkellett a segítség.

Én meg hát azóta... van néhány megrendelésem hogy megjavítsak egy két robotot vagy háztartási eszközt amiért némi zsebpénz féleséget kapok de a legtöbb idő Pepsivel és Pumpkinnal töltöttem otthon. A hidegek miatt elégé kevésszer tértem be a kicsibüvegházamba a kertbe de próbáltam a hőmérsékletet is elégé stabilan tartani hogy ne fagyjanak el a növényeim.
Már éppen uralkodott volna el rajtam az álmosság amikor meghallottam a beparkoló autó hangját és Pumpkin ugatását lentről. Anyum is mostanság elég sokáig el van már megint.

Foghatnám arra hogy hiszen most több baleset történhet hiszen elcsúsznak az emberek meg egyebek de valahogy mégis be tudtam látni magamnak hogy egyszerűen csak jobban érdekli a munkája. Elhagyva a komfortos ágyat a lábaimat beledugtam a papucsomba hogy lecsoszogjak az emeletről anyumhoz.

Váratlanba botolvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora