Peridot POV:
Valami puha és nedves végig ment az arcomon. És még egyszer és még egyszer amíg nem egy vakkantásra kipattantak a szemeim és Pumpkin aranyos puffók kis feje nézett vissza rám.
"Te kis csibész! Mit keresel fent az ágyon?" Fogtam két kezem közé buksiját és megvakargattam amit újonnan még egy vakkantással díjazott. Tekintettem az éjjeli szekrényemen lévő digitális órára csúszott ami még csak 6.12 mutatott ezzel is bizonyítva hogy rengeteg időm van még elkészülni az iskolába.
"Na, lefele Pumpkin! Hagyd a gazdit készülődni." Okos kutya révén szépen leballagott a kis rámpáján és kiment a résnyire kinyitott ajtón. Biztos anya nyithatta ki mielőtt elment volna dolgozni, gondoltam.
Lehúztam magamról a takarót és az ágy szélére ültem ahol kényelmes távolságból elérhettem a műlábamat amit szépen ráérősen felhelyeztem a jobb lábamra. Amint végeztem ezzel végre fel állhatam egy picit nyújtózkodni.
Felkaptam a szekrényemen pihenő szemüvegemet mielőtt vakon vágtam volna neki a fürdőszobám rejtelmeibe. A sötétben végig tapogattam a csempét amíg meg nem találtam a villanykapcsolót és meg nem világította a kis fürdőszobámat.
Oda vánszorogtam a mosdóhoz ahol belenézve a tükörbe tökéletesen szétaludt hajamat csodálhattam meg ami mindenfele állt. Megnyitottam a csapot és levettem a szemüvegemet egy pillanat erejére amíg megmostam az arcomat a nyál támadás után amit Pumpkintől kaptam az előbb.
Megtöröltem az arcomat a mellette levő törölközőbe és amíg egyik kezemmel vissza raktam a szemüvegemet a másikkal a fogkefémet halásztam ki a tartójából.Bágyadt tekintettel néztem tükörképemet ahogyan fogamat mostam. Az űrlényes trikóm felcsúszott egy kicsit az oldalamon amikor elkezdtem vakarózni. Befejezve a fogmosást egyenesen a szekrényemhez mentem hogy kivegyek egy Panic! At the disco-s fekete pólót egy sötét zöld flanel inggel amihez egy bő fekete farmer nadrágot választottam ki.
Felöltözve az ingnek a gallérját kezdtem el igazgatni miközben vissza tértem a fürdőbe megfésülni a moderálatlan hajamat. Kifésülve néhány gubancot a hajzselébe nyúlva a szokásos háromszög alakúra állítottam be a hajamat hát ha dob egy kicsit amúgy is kis mi voltomon.
Távozva a fürdőből lekapcsoltam a villanyt és felkaptam az asztalom mellett levő neonzöld űrlényes táskámat amin elkezdtek csörögni a különböző kitűzők. Vissza pillantottam a digitális órámra ami már 6.36 mutatott. Ezzel is azt bizonyítva hogy ideje lenne levánszorognom az emeletről meghódítani a konyha színterén reggelit készíteni magamnak.
Halk recsegések jelezték hogy jövök lefele a lépcsőn mert Pumpkin már a kis farkát csóválva várta hogy végre leérjek. Apró kis mancsaival táncolt előttem az előszobában ahol letettem a táskámat addig amíg nem értünk be a konyhába. Elő vettem két szelet toast kenyeret és bele raktam a kenyér pirítóba. Utána amíg sültek lehajoltam és kinyitottam azt a szekrényt ahol Pumpkin kaja konzerveit tartottuk elvettem egyet és pultra raktam majd a tálkáját megkeresve azt is mellé helyeztem.
A fiókból kikotortam egy kést és egy kanalat az utóbbit a konzerv mellé raktam míg a kést egy idő közbe egy másik szekrényből kivett tányérral egyetembe leraktam az étkezőasztalra. Pumpkin már egyhelyben toporgott miközben várta a reggeliét ültében. Kibontottam hát a konzervjét és a kanállal kikotortam a fémtáljába. Gyors kidobtam a konzervet a kanalat pedig a mosogató szélére helyeztem.
"Fekszik." Pumkin szépet lefeküdt és továbbra is figyelve engem míg bele nem helyeztem a tartójába a fém tálat." Marad." Távolabb mentem egy kicsit miközben a pirítóból is megugrottak a kenyerek.
STAI LEGGENDO
Váratlanba botolva
Storie d'amorePeridot Parker egy igazán átlagos lánynak számít. Átlagos barátok. Átlagos unalom az órákon és átlagosnak mondható élet. Azonban mikor utolsó évében egy új osztálytárs minden átlagosságot is elűzte. Sikerül a lánynak felvenni a tempót a másiknak a k...