06-birthday

880 91 41
                                    

anyong,
guzel bir hafta diliyorum hepinize<3
iyi okumalar!!
-

(jisung'dan)

tarih ayın 13'ünü bulmuştu ve günlerden perşembeydi. gece yarısından sonra doğum günümün bana 22.yaşımı getirecek olmasının heyecanını taşıyordum içimde. henüz sabah saatleriydi ve okula gitmek için bindiğim otobüs kalabalık olduğundan oturacak yer bulamamış, ayakta dururken düşmemek için en yakınımdaki direğe sımsıkı tutunmuştum.

hava biraz bulutluydu, yağmur gelecek gibiydi. kulaklığımdaki müzikle, ayakta durmama rağmen camdan dışarısını seyrediyordum.

bugün okuldan çıkacağım zaman için oldukça heyecanlıydım. ona her zaman ne kadar sinirli olduğumu bir ben bilirdim, ne var ki beni yemeye çıkaracağını söylediği dün akşamdan beri her aklıma geldiğinde içim kıpır kıpır oluyor, ne yaparsam yapayım sırıtmadan edemiyordum.

şu an otobüste camdan dışarısını seyrederken yine dudağımın kenarının kıvrılması gibi.

kulaklığımda çalan şarkı devam ederken heyecanımla düşünmeyi durduramıyordum.

bana kalbini neden kırdığımı sorabilirdin
bana kırıldığını söyleyebilirdin
ama sen sanki ben yokmuşum gibi
yanımdan geçip gittin
ve umursamıyormuş gibi davrandın

dün akşam o yatmaya gittikten sonra odama geçmiş, gece boyu kafamda kombin yapmaya çalışmıştım. sonra dolabıma gidip karar vermeye çalışırken etrafı da bir güzel dağıtmış, ne giyeceğimi kararlaştırdıktan sonra bir de karar verirken etrafa fırlattığım kıyafetleri toplamaya uğraşmıştım. bütün hepsi bittikten sonra gerçekten lisesi aşıklardan bir farkım olmadığını fark etmem uzun sürmemişti. yine de bunun için geç saate kadar uyanık kalsam da en azından aklımda bie şeyler oluşmuştu ve kafam rahattı, okuldan sonra bunu düşünmeme gerek kalmayacaktı.

eve gidince üstümü değiştirir ve hafif bir makyaj yaparım diye düşünmüştüm.

Göz yaşlarını başka bir gün için sakla
Göz yaşlarını başka bir gün için sakla

kulaklığımdaki şarkı son cümleleriyle biterken otobüs de durağa varmıştı.

kampüsün içindeki durakta inip fakülteme doğru yürümeye başladım. üzerimde beyaz bir gömlek, siyah bir hırka vardı, altımda ise siyah kumaş bir pantolon. evden çıkıp converselerimi giymeden önce aklıma gelen şeyle koridordan geri dönüp odama gitmiş, yüzüklerimi ve bilekliğimi de almıştım.

 evden çıkıp converselerimi giymeden önce aklıma gelen şeyle koridordan geri dönüp odama gitmiş, yüzüklerimi ve bilekliğimi de almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bir yandan yürürken diğer yandan da telefonumu çıkarıp saate baktım. dersin başlamasına 20 dakika kadar vardı. sunoo ben otobüsteyken mesaj atmış, seungmin'le binanın önündeki yerde oturduklarını söylemişti. bu nedenle binanın önüne nihayet vardığımda bakışlarım piknik masası şeklinde olan oturma yerlerini taradı.

burguNdy, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin