-18-

131 9 1
                                    

Ma jönnek át a fiúk a megbeszélt pizsiparti szerűségre és elég veszélyes dolgot játszunk, hogy jelenleg ők jönnek hozzám nem fordítva. Bárki megláthatja és baj lehet belőle szóval óvatosan próbáltunk közlekedni. Szét osztottuk a kis csapatot és külön külön érkeztek a srácok. Először a Maknae és Seungmin és Hyunjin. A következő kis társaság Changbin, Han és Felix volt. Az utolsó páros pedig Lee Know és Chan, akinek az érkezése meglepett. Nem hittem volna, hogy eljön mivel most lett volna ideje a barátnőjével lenni miért jött volna ide. Ezt félretéve leültünk mind a nappaliba és eleinte csöndben volt mindenki mert rég beszéltünk és nem tudtuk mit kéne lemondani és mit nem.

- Meséljetek milyen volt az utolsó koncert. – dobtam fel az ötletet mert kezdett kicsit frusztrálni a csend.

- Jó volt igazából hoztuk a formánk és a Staynek is nagyon tetszett vagy is szerintem élvezték. – válaszolt Han a kérdésemre.

- Volt egy kis villantás Jeongintól is és az elnyerte eléggé a közönség tetszését. – mosolygott Lee Know.

- I.N? Te kis sunyi. – nevettem el magam. Erre csak mosolyogva megvonta a vállát a Maknae. Így már kezdtek a történetek előkerülni, hogy sikeresen elindítottam és csak özönlöttek az információk.

Közben átköltöztünk a konyhába, ahol egy páran nassoltak és én Felixszel sütöttem browniet. A történet mesélések nem maradtak abba szóval ott is hallgattam, hogy Yuyunnal elmentek egy moziba, ami nagyon jó volt végig viccelte az egész filmet Yuyun és az nagyon muris volt. Mikor ezt mesélték tekintetem Chanra vándorolt, akinek nem egészen tetszett ez az egész. Arra lettem figyelmes, hogy Minho engem bámul rosszallóan mikor én Chant nézem. Intettem a fejemmel, hogy menjünk arrébb beszélgetni erre bólintott majd elment a szobám fele.

- Ahogy látom Minho keresi a mosdót megyek megmutatom neki aztán visszajövök oké? – mosolyogtam körbe majd letörölve kezem elsiettem az említetthez. Az én szobámat választottuk megfelelő társalgó helynek.

- Mi a baja Channak, hogy a barátnőjéről áradoznak jó így kimondva világos. – bizonytalanodtam el mondatom végére.

- Lehet most összevesztek ezt kéne kihasználni és neked kéne valami jót csinálni, hogy ott hagyja azt a... - mielőtt kimondta volna közbe vágtam.

- Nem szeretném tönkre tenni a kapcsolatuk Chan boldog akkor ez a legjobb. Attól még hogy a csak egy kígyó attól még Chris szereti ez ellen nem tehetek. – mondtam el gondolataim.

- Így persze hogy nem kerülsz hozzá közelebb. – fogta fejét Minho.

- Én szeretnék csak hát, ha van valaki, aki vetélytárs akkor úgy nehezebb rászánnom magam mert így gondolom ő jobb neki. Chan csak is a legjobbat érdemli. – néztem magam elé.

- Még is velünk él. – tett keresztbe maga előtt a karjait.

- Jézusom Minho. – nevettem el magam mondatán melyet egy mosollyal díjazott.

- Minden rendben? Valahogy nem a fürdőben vagytok. – nyitott be Bang Chan.

- Chan? Persze minden rendben csak beszéltünk kicsit. – mosolyogtam rá.

- Hyung mit kutakodsz utánunk nem tök mindegy? Nem fogok rá hajtani megnyugodhatsz. – szólt bunkón Lee Know. Chan csak bólintott egyet majd kiment.

- Kedvesebb is lehettél volna vele. – néztem Minhora.

- Megérdemli. Miatta is veszítettünk el egy jó ideig. – nézett el Lee Know.

- Ahw csak nem hiányoztam? – kuncogtam.

- Na jól van Nami kint találkozunk. – ment ki az ajtón ezzel nevetést csalva ki belőlem. Visszamentünk a többiekhez és folytattuk mindenkivel a traccs partyt.

Véletlen? [Bang Chan FF]Where stories live. Discover now