Charles szemszöge:
Mikor belépett Melissa a terembe azt hittem mentem lepetézek. Ilyen gyönyörű, hogy lehet valaki.
Szolid, ám annál szebb smink. Gyönyörű haja göndörítve volt és a felső része fel volt fogva egy kontyba. A fátyla földig ért és ebbe a tűlszoknyában úgy nézett ki, mintha nem is lenne valóságos. Túl gyönyörű.
Valaki számolta hányszor mondtam el, hogy gyönyörű? Áhh tuti sokszor, mert az egész lány gyönyörű. Nem ő nő nem lány.
Végig jött egyenesen a fehér szőnyegen kislányokkal, akik előtte fehér és rózsaszín rózsaszirmokat. Na és persze az idősebbik Carlos Sainzzal.
Próbáltam nem feltűnően bámulni a lányt, de egyszerre négyen vették észre. Hát persze, hogy a legjobb barátaim és a barátnőik. Vagyis a húgom és az egyik barátnője. Rám néztek, majd a lányra.
Az egész ceremónia alatt csak egy dolog járt a fejemben. Nekem kellett volna ott állnom nem Verstappennek. Nekem kéne feleségül vennem a legtökéletesebb nőt az egész világon nem neki.
-Ha bárki tud olyan okot, ami miatt ez a két ember nem kötheti össze életét, az most szóljon vagy hallgasson mindörökre.-erre én Charles Marc Hervé Percivel Leclerc egyszerre felpattantam, ami mindenkit meglepett, de leginkább a menyasszonyt.
-Tiltakozom! Van okom arra, hogy ne menjen férjhez Melissa Maxhoz.-mondtam vakmerően holnapot nem ismerve.
-Charles...-mondta nagyon halkan a spanyol istennő.
-Melissa Lauren Sainz.-kezdtem bele életem legnehezebb monológjába.-Kezdjük szerintem a legesleg elejéről. Melissa te vagy az a nő az életemben, akire mindig számíthattam . Te vagy az a nő, aki kivette a pengét a kezemből mikor véget akartam vetni mindennek. De te nem engedted. Te vagy az a nő, akinek a vállán bátran sírhattam nem éreztem magam gyengének. Sose néztél le. Mert szerettél. Én hülye nem vettem észre hamarabb, hogy egy olyan személy van velem, aki kicsit sem hétköznapi. Tudtam mindig is, hogy fontos vagy számomra, de mikor tizedik osztályban lesétáltál arról a kurva lépcsőről akkor jöttem rá, hogy kellesz nekem. Én hülye meg csak vártam és vártam éveken keresztül arra, hogy történjen valami, de nem tettem érte semmit. Hülye fasz voltam, hogy hagytalak elmenni és, hogy hagytalak Christian kezei közé kerülni. Akkor a yachton is nagy hibát követtem el. Valszeg akkor most nem itt ülnénk kedves hölgyeim és uraim. Hanem már a gyerekeink keresztelőjén lennénk.-erre a négyes banda egyszerre felnevetett.-Vagy esetleg a mi esküvőnkön. Nem mellesleg az a titkos francia mondat is neked szól. Nem Charlottenak, nem Raquelnek. Csak neked. Neked áldoztam fel az egész életemet.-egyre jobban közeledtem a jegyespár közelébe. A szerelmem egyre jobban távolodott el a párjától.-Melissa minden porcikádért a csillagokat hoznám le. Szeretlek mindennél jobban, bár nem hiszem, hogy ez sok dolgon változtat.-fejeztem be a monológom, ami meglehetősen érdekesre sikerült.
Ekkor Max szólalt meg. Azt hittem most fognak élve megnyúzni. De végül nem ez lett.
-Charles, Melissa. Titeket Isten teremtett egymásnak.-Max lépett közelebb a lányhoz.-Túl tökéletes vagy számomra Melissa nem érdemellek meg.-erre a három barátnő meg én furán néztem rá a holland pilótára.-Melissa Lauren Sainz sokkal jobban megérdemled Charlest. Ismeritek már minden mozzanatát a másiknak. Nem mellesleg elhidegültünk egymástól egy jó ideje. Lehet túl elhamarkodott volt ez az egész, sőt biztos. Legyetek boldogak egymással!-mosolygott felénk egy fájdalmas mosollyal, majd kisétált a teremből. Egész végig tudhatta..
A négy barátom rám nézett. Hevesen elkezdetek bólogatni. Nem haboztam tovább megfogtam Melissa derekát, magamhoz húztam és megcsókoltam.
Először váratlanul érte, majd egyre inkább jött bele.
Ledobta a fátylat a cipőjét pedig ledobta. A csokrát pedig odahajította a húgomnak. Azt hittem mentem elájulok. A húgom lesz a következő. Megfogta az egyik kezével a kezemet a másikkal pedig a szoknyáját és kifutottunk a teremből.
Azonnal kocsimba pattantunk és mentünk hozzám.
Mikor beléptünk az ajtón egyszerre neki látott magáról lehámozni a textil sokaságot. Én pedig tiszelettudó férfi azonnal a segítségére futottam. Miután mindketten megszabadultunk a felesleges anyagoktól. Mérni kezdtem Melissa testét.
Még mindig ugyanolyan gyönyörű homok óra alakja volt. Kerek feneke és szép keblei. Megbolondulok az egész lányért. Megfogtam feldobtam a vállamra és szobámig meg sem álltam. Leraktam az ágyamra és végig csókolgattam.
Ó kérlek valaki csípjen meg túl tökéletes ez az álom.
-Melissa Lauren Sainz imádlak és a csillagokat lehoznám neked. Én lennék a világon a legboldogabb, ha azt akarod, hogy én legyek a barátod.
-Charles Marc Hervé Percevel Leclerc. Akarlak, de mindenestül!
Valljuk be te se és én se erre a válaszra vártunk, de oké én engedelmeskedtem neki.
Megfogtam a derekát, majd a kezeim elvándoroltak felfedező útra indultak a bugyijába.
Halk nyögdécselések hagyták el a száját, mintha csak tegnap hallottam volna utoljára. Milyen irónikus pont tegnap hallottam.
Tegnap tiltva egymástól ma már csak egymás érintésére és szeretetére várunk.
Kedves Hölgyeim és Uraim így történt, hogy Charles Leclerc, a monacói félisten megszöktette Melissa Sainzot, a spanyol istennőt az esküvőjéről és tették mindketten azt amire már évek óta vártak.
~Vége~
Kedves Olvasóim!
Ez a nap is eljött vége az első könyvemnek. Köszönöm ha elolvastad és remélem tetszett. Nem sokára hozom az epilógust ott megtudhatjátok mi történt a két főhősünkkel a szöktetés után.
Vigyázzatok Magatokra addig is!
Puszi Nektek: Petra<3
Tiktok: petrawriter_
BẠN ĐANG ĐỌC
Két tűz között /BEFEJEZETT/
FanfictionMelissa Sainz majdnem mindennapi életét felforgatja egy munkaajánlat amit elfogadott így a bátyja ellen fog dolgozni ezentúl. Eközben a 25éves lányt két srác szeretné meghódítani. Vajon Melissa ezzel meg tud bírkózni?