-Tudod Picim én nagyon büszke vagyok rád, hogy így kiálltál magadért.-nyomott egy puszit a nyakamra, amibe szokása szerint belecsókolt, így a hideg is kirázott.
-Tudod Max ezeket a kis picsákat csak elengedem. De ezt muszáj volt a fejéhez vágnom jól esett. És tudod, hogy csak akkor szívom ezt a fost-mutattam a kezemben lévő gyilkosra.-mikor ideges vagyok, de most nagyon az lettem. Nagyok az igényeim? Igen bazdmeg, mert nem akarom, hogy a gyerekeim mást is anyának hívjanak ne csak engem. Igen bazdmeg, mert nem akarom, hogy a gyerekeim egyik héten nálam legyenek a másik héten meg apjuknál. Vagy abban sem vagyok biztos, hogy nekem való-e gyerek.-ekkor már elnyomtam a cigim csikkét pedig beraktam a hamutálba. Igen van mindig nálunk hátha valaki rágyújtana. Igen én kihasználom az alkalmat. Indultam volna be mikor Max megfogta a kezem és magához húzott.
-Melissa most tényleg figyelj ide. Nálad jobb anyuka nem létezne. Tökéletesen bánsz a kicsikkel és tökéletesen tudsz vígasztalni, segíteni és nem utólsó sorban piszok jól nézel ki és ha neked nem lesznek szép gyerekeid akkor senkinek. Ezt jegyezd meg. Ja és ha lányod, ha fiad lesz tuti mindkettővel meg fogod tudni találni az összhangot, mert értesz te mindenhez basszus te egy álom nő vagy és, aki hagyott téged elmenni és nem is küzdött érted az baszodjon meg.-könny szökkent a szemembe és megöleltem a szemben álló barátomat.
Szeretem Maxot most már bizonyosult bennem. Azt akarom, hogy az életem részese legyen a síromig.
Szépen visszabattyogtunk az ebédlő asztalhoz, ahol még mindig ült a kis csapat... meg a kis picsa.
Anyum egyszerre kérdőre vont tehát látta.
-Először is ki tudott róla?- ekkor Max és Charline félve felemelték a kezüket.-Tehát összejátszottatok.
-Baszki és nekem nem is adtál?-vont kérdőre a bátyám. Anya oldalba vágta. Megköszörülte a torkát és komolyabb hangnemre váltott.-Ez egy nagyon komoly húzás volt Hugi.-mondta miközben játszotta a felelősség teljes apuka szerepet és bólogatott mellé egész végig.
-Először is Carlos te maradj csendben.-mordultam rá a bátyámra.-Másodszor is nem vagyok gyerek azt csinálok, amit akarok az életemmel.-ekkor azonban nem valamelyik családtagom szólalt meg.
-Azt viszont én nem engedem.-állt fel az asztaltól Charles.
Túl jól ismer. Többször volt már az, hogy kivette a kezemből a pengét. Köszönhetek neki nagyon sok mindent az életbe. Most lehet már nem mondanám
Mindenki furán nézett rá. Közöttük én is.
-Te minek állsz ki emellett a kis kurva mellett?-kérdezte Rachel, mint kiderült így hívják a csajt.....
-Te hallod nem bennem marad meg cipő. Ja és ha így beszélsz rólam vagy akárkiről, akit én szeretek neked ebben a házban semmi keresni valód nincs. Öt perced van összeszedni a cuccaidat vagy ha nem kiváglak innen.-nem viccelek a csaj kivárta azt az öt percet.-Na gyere ide.-megfogtam a cuccát és kiraktam a kapu elé.-Mehetsz utána te is.-mutattam a kapu irányába.
Ki is tessékeltem a házból és mire visszamentem Charles ott állt szomorúan előttem.
-Utána akarsz menni neked is segítsek?-kérdeztem tőle gúnyosan. Nem tudom miért voltam ilyen, de nem tudtam nem bunkó lenni.
-Nem akarok köszi!-mondta félénken a srác és felment a szobájába. Vagyis a vendégszoba egyikébe, de mindegy.
Én lehuppantam a kanapéra, ahol éppen a barátnőm ült sokkosan.
-Baszki én tudtam, hogy nagy a pofád, de hogy ennyire?-fordult felém az előbb említett monacói csajszi.
-Volt kitől örökölnöm. IGAZ ANYA?-ordítottam el magam mire csak egy halk aha jött válasznak.
-Mindig is irigyeltelek ilyen téren engem mindig valamelyik bátyám vagy éppen az öcsém védett meg vagy te.-nevette el magát a lány. Azonban nem volt őszinte a mosolya. Daisy odarakta a buksiját Charline combjára és nyüszögött egyet.
-Jajj Daisy olyan aranyos vagy nem tudom Maxnak honnan van ilyen jó érzéke a választáshoz.-fogta meg a fejét és elkezdte jobbra meg balra dönteni. A kutyus csak nézett rá, de még úgyhogy a szemei is csillogtak.
Nem akartam azt a pillanatot elrontani, de muszáj volt vele beszélnem. Ő a legjobb barátnőm és ha nincs jó kedvébe addig faggatom, amíg nem tudok segíteni a problémán.
-Úgy érzem nincs minden rendben Charlesszal, mármint egészség ügyileg. Tegnap is mondta, hogy szédül és vért köhögött fel. Cigizni tuti nem cigizik, mert azt mindenkin egyszerre észre veszem. Más nem elküldöm minden létező orvoshoz, hogy megnézzék mi a baja. Persze én is megvizsgálom, de akkor is.- egy kis hatás szünet, mert közelebb hajolt hozzám.-Szerintem valaki mérgezi, de nehogy elmondd valakinek, főleg ne Carlosnak, de anyának se.
Amit mondott Charline teljesen megdöbbentett. Egy kicsit elmerengtem a dolgokba mikor a barátom karjai zavartak meg.
-Szívem nem akarsz egy kicsit ledőlni pihenni?-nézett rám nagy szemekkel.
-Na gyere Kicsim.-álltam fel.-Cha ezt még megbeszéljük.
Majd elindultunk felfelé. Daisy pedig jött utánunk. Szegényem még nagyon pici így fel kellett vinnem a lépcsőn. Beszaladt a helyére és egyszerre el is aludt. Mi Maxszal egy kicsit még beszélgettünk, majd Max is bealudt. Én viszont nem éreztem magam jól így kimentem a fürdőbe.
Tiktok: petrawriter_
KAMU SEDANG MEMBACA
Két tűz között /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarMelissa Sainz majdnem mindennapi életét felforgatja egy munkaajánlat amit elfogadott így a bátyja ellen fog dolgozni ezentúl. Eközben a 25éves lányt két srác szeretné meghódítani. Vajon Melissa ezzel meg tud bírkózni?