15 |Csalódás|

675 27 1
                                    

Max szemszöge:
Gondoltam egyet és elmentem Melissához. Mikor a szobája elé az ajtó félig nyitva volt, de azért kopogtam. Nem kaptam választ ezért bementem. Charles állt nekem háttal. Meglepődtem egy picit mit ne mondjak. Melissa egyszerre észre vett.A lány, amikor elfutott a monacói szép fiú elől ez a cselekedete, annyira meglepett, hogy nem bírtam se köpni, se nyelni...
Elfutott az elől a srác elől akibe már 10 éve bele van esve? És pont hozzám?
-Leclerc te mit keresel itt?-néztem rá ölni kívánó szemmel.
-Verstappen nekem te ne mondd meg mit csináljak oké?- közelebb jött hozzám a szemben álló fiú, de én arrébb állítottam a lányt, aki még mindig ölelt nehogy baja essen. Közben megszólalt.
-Fiúk ne veszekedjetek...-néztünk egyszerre a monacóival a mellettünk álló spanyol hölgyre.-Nem voltam elég érthető? Charles kifele a szobámból.-kiviharzott a szobából a Ferraris pilóta.
-Melissa, nagyon erős vagy és sikerülni fog ezt az egészet átvészelni.-ekkor meg akart puszilni, de én véletlen belefordultam. Gyorsan elkapta a fejét és kétségbe esett.
-Jajj, nagyon bocsánat nem akartam nagyo-nem hagytam, hogy befejezze, mert megcsókoltam.
-Shhhh...semmi baj. Folytatni kell!
Hosszas csókolózásba keztünk. Csak úgy égtek a kalóriák, amikor megszólalt.
-Max ezt nekünk nem szabad. Mi munkatársak vagyunk. Ezért ki is rúghatanak mindkettőnket.-nem érdekelt annyira a mondandója ezért tovább folytattam a heves csók csatát.
-Melissa, ami itt történik az itt is fog maradni.-és csókoltam bele a nyakába egy szenvedélyeset. Hát egy kicsit elszaladt velünk a ló.
-Max nem szabaaaad! Komolyan azt fogják rólam híresztelni, hogy egy kurva vagyok. Bár meg is érteném őket.
Szóltam közbe Melissa mondani valójába.
-Édes, nézz a szemembe.-húztam közelebb, mert ekkor már az ágyon feküdtünk.-Nem tudtam,hogy ez neked kellemetlen lesz nem szerettem volna és így visszagondolva jó hülyeséget csináltunk. Köztünk marad ez az egész?-néztem rá bociszemmel.
-Igen Max. De azt be kell vallani nagyon jól csókolsz.-nyomott egy puszit a számra. Most ez a nő őrjíteni akar vagy nem tudom.-Folytathatnánk ha neked esetleg megoldható...-nézett rám megőrítő gesztenye barna szemeivel.
Nem tudtam neki ellent mondani csak csókoltam és csókoltam. Az nap este nála éjszakáztam, de félre értés ne essék nem történt semmi nem család barát tartalom a csókon kívűl. Reggel előbb keltem fel, mint ő a mellkasomon felüdt és egyenletesen vette a levegőt. Elővettem, hogy megnézzem a telefonom és egy nem várt üzenetet kaptam. Hornertől. Azt írta Leclercet felvette éjjel a kamera, hogy rongálta a kocsim és, hogy jó lenne ha be mennénk Melissával.
Fel is keltettem fájó szívvel úgy, hogy nyomtam egy puszit a feje búbjára.
-Jó reggelt Picim! Kelj fel be kéne menni a paddockba történt éjjel egy kis kellemetlenség...-erre nem szólt semmit csak rám nézett és megpuszilta az arcom, majd a bőröndjéhez menetelt előkotort magának egy csinos lenge rucit. Mivel meleg volt igaz ilyenkor augusztus végén már hideg van itt Zandvoortba, de most virított a nap.
-Jó reggelt Maxi! Mégis mi féle kellemetlenség?- szólalt meg egy jó 10 perccel az után, hogy felkelt. Úgy látszik ő se egy könnyű eset reggelente.
-Ugye már végeztél a fogmosással csak, mert nem akarom, hogy félre nyelj...-ekkor kidugta a fejét a fürdő ajtón és furán nézett rám.
-Igen már végeztem, de miért is pontosan?
-Hát ömm Charles... rongált tegnap este...
-Hogy tessék? Ugye ez csak valami vicc. Biztos, hogy ő az?
-Nem tudunk még semmit. Ezért megyünk a paddockba.-mentem odahozzám és megcsókoltam.
Max szemszöge:
Mikor Max közölte velem köpni-nyelni nem tudtam. Szeretem Maxot és Charlest is és nem tudnék közöttük dönteni. De mikor Max megcsókolt minden baj jóra fordult. Nem foglalkoztunk semmivel és senkivel csak én és ő. Pont ugyanaz a mondat amit Charles mondott nekem az nap este a yachton. De most nem érdekelt Charles, mert ha ez igaz amit tett akkor csalódtam benne elég nagyot. Lefelé mentünk Maxszal én mentem elől, mert jobbnak éreztem. Útközben a halban találkoztunk Antonioval, akit két puszival üdvözöltem. Elkezdett szagolgatni és megszólalt.
-Mi van Nagy lány miért van pasi szagod?
Ez az egész elég kínos volt, hiszen ült egy pár ember ott körülöttünk például a bátyám, a legjobb barátnőm és Charles... aki összetörve ült a székben.
-Bácsikám nem érek rá itt cseverészni. Kavalkád van a paddockban neked is kéne jönni...-néztem rá komolyan és nem kellett semmit se szólnom elbúcsúzott az unokaöccsétől és a társaság többi tagjától.
-Na mi történt? Mi a baj a paddockban?-egy gombóc félúton megakadt a torkomon.
-Max kocsiját tönkre vágták... elvileg egy Ferraris pilóta...- erre rám nézett a tipikus Sainz nézéssel- Charles... Charles Leclerc volt az.
Ekkor egy nagyot csalódott. Rám nézett ám ekkor már csalódással teli szemmel.
-Charles? Charles tette tönkre? Nekem meg a szemembe hazudott?
Tiktok: petrawriter_

Két tűz között /BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon