Max szemszöge:
Mikor belépett hozzám nem haboztam azonnal megcsókoltam. Meggondolatlan húzás volt? Igen az volt, de megérte. Melissa ajkain egy enyhén színezett ajakápoló volt, ami cseresznyés ízű. Elváltunk egy pillanatra, majd így szóltam.
-Jó íze van a szádnak, Édesem.
-Tényleg Maxim? Tetszik akkor kóstolgasd még egy kicsit.
Nem sokára újra rávetettem magam a lányra, de valaki kopogott. Nagy dúlva-fúlva indultam el az öltözőm ajtajáig. Charles volt az. Bazdmeg ennek mindenhol ott kell lennie?
Barátnője van szálljon le Melissáról másnem én rúgom fel.
-Mit akarsz itt Leclerc? Nincs jobb dolgod, mint hogy az életembe belekotnyeleskedj? Élvezed? Csak, mert az én szempontomból nagyon úgy tűnik. De ha neked az jó, hogy bűntetnek hát legyen csináld azt.-közelebb léptem hozzá és egy enyhén pszichopata mosolyt villantottam felé.- Még egy húzás és a karrierednek lőttek...
Ekkor az előttem álló monacói srác megfagyottan állt. Ő csinálta a tegnapi balhét. Tagadni se merje. Sok bizonyítékom van rá. Erre a beszélgetésünkre Melissa is odajött mögém. Egyszerre megölelt és nem szólt semmit. Charles magához tért a sokkos állapotból, majd behúzott nekem egyet. Nagy bajom nem lett épp, hogy csak eltalált. Hála égnek a reflexeim nagyon jók. Vagyis nem az égnek, hanem az éveknek meg a rutinnak. A lány viszont nem hátrált még akkor sem mikor arrébb löktem. Inkább csak kettőnk közé állt. Charles megütötte a lányt, aki egyszerre elterült a földön. Ránéztem Leclercre vérszomjas szemmel és neki akartam futni, de Christian már helyettem megtette. Vagyis éppséggel ő elhúzta a srácot és egyszerre a főnöke elé húrcolta. Jól tette. Ezután rögtön Melissa felé fordultam. Ájult állapotban volt. Apró kis heg sérülés van az arcán, amit az a fasz gyűrűje hagyott ott. Felvettem az ölembe és leraktam a heverőmre. Kétszer volt ájult az utóbbi egy hónapban mindkétszer Leclerc miatt. Egyszer lelki egyszer pedig fizikai bántalmazás miatt. Mint múltkor most is ott ültem addig ameddig fel nem kelt. Felhívtam Carlost, aki Charlinenal együtt három percen belül az öltözömben volt. Carlost utóljára akkor láttam ennyire idegesen, amikor Charles össze törte a szívét a húgának. Járkált fel, s alá a szobában. A lány legjobb barátnője ott ült mellette az ágy szélén és egy hideg vízes kendőt rakott a homlokára. A lány egy másfél óra múlva kelni kezdett. Gyönyörű barna szemei most is, mint mindig mindent elárult. Próbált megszólalni, de még nem volt neki elég ereje. Ezért elkezdte a körülötte lévő embereket pásztázni. Először rám pillantott. Ejtett egy kedves mosolyt és tovább nézett a bátyjára. Carlos nem tudta magát tűrtőztetni ezért egyszerre odament a húgához és megölelte. Irigyeltem ilyen szempontból mindig Carlost, mert van egy húga akivel bármit megtudnak beszélni és önfeledten jó a kapcsolatuk.
-Srácok, ugye mondjátok, hogy ez csak egy álom volt?-nézett ránk félénken a lány.-Charles nem tenne ilyent... Vagy még is?
Carlos torkán nagy gombóc akadt meg. Majd így szólt.
-Melissa...Charles most rendőrségen van...
Látszott ekkor a lány arcán a félelem. Mert azt hiszi minden miatta van. Hát rosszul hiszi, mert nem így van az élet hozta így. Charles is elég hülye volt, hogy akkor az nap este nem kereste meg a lányt.
-Carlos ugye most csak viccelsz? Mert ha igen akkor elfelejtettem nevetni.-nevetett fel kínosan mikor rá nézett a mellette ülő lányra csendben maradt. Mindkét lány megsemmisülve ült a kanapén.-Kérlek valaki vigyen vissza a hotelbe! Nem szeretnék így vezetni...
Szó nélkül rá néztem Carlosra, aki csak bólintott egyet és intett egy kicsit a kezével, hogy vigyem vissza a húgát. Ültünk volna be az autójába, de valaki utánunk kiáltott.
Carlos szemszöge:
Mikor Max hívott azt hittem Charleshoz megyek és megfujtom a hülye gyereket. Ideges voltam, mert megint kárt csinált a húgomba úgy, hogy elvileg megígérte nekem bármi is történik a húgommal megvédi és szeretni fogja. Nálam most telt be a pohár eddig Maxban nem bíztam. Most Charlesben nem bízom.
Charlinenal egyszerre mentünk ahogy tudtunk. Mikor beléptünk a srác öltözője ajtaján a lány ájultan feküdt a kanapén. Max fogta a kezét is simogatta az arcát. Én megtorpantam a barátnőm egyszerre ment a legjobb barátnőjéhez. Mivel orvos ezért könnyen megállapította, hogy nagy baja nincs csak pont úgy esett, hogy az eszméletét elveszítse. Rakott a homlokára egy vizes törülközőt. Egy idő után ébredezni kezdett. Egyből Maxra nézett. Látszott köztük a szikra egymásnak vannak teremtve, de a munkából adódóan nem lenne a legjobb megoldás, bár ezt pont én mondom. Majd ők ezt lerendezik egymás között. Ezután rám nézett. Nem tudtam magam visszafogni egyszerre odamentem hozzá és megöleltem. Pasi szaga volt elég rendesen. Igaza volt Antonionak ma reggel. Egy sráccal töltötte az éjszakát. Nem feltűnően ránéztem Maxra amit szerintem még ő se vett észre, hogy megnézzem a száját. Ugyan olyan pirosas színe volt, mint Melissának. Összeállt a kép.
Azta mehetnék nyomozónak szerintem ha Sherlock most élne munkanélküli lenne mellettem.
Miután elváltunk megszólalt a húgom.
-Srácok, ugye mondjátok, hogy ez csak egy álom volt? Charles nem tenne ilyent... Vagy mégis?
Arcán csupa szomorúság, hisz ha szeretsz egy srácot nem tudod egy könnyen elfelejteni. Viszont én is egy nagyot nyeltem. Megmertem szólalni elég nehézkesen.
-Melissa... Charles most a rendőrségen van...
Láttam a húgom szemében a megsemmisülést véltem felfedezni. Meg is értem én is nagyot csalódtam Charlesben. Sőt megbocsájtani se nagyon szeretnék neki.
-Carlos ugye most csak viccelsz? Mert ha igen akkor elfelejtettem nevetni...-nevetett fel a húgom kínosan. De amikor látta rajtam, hogy full igaz amit mondtam csendben maradt.-Kérlek valaki vigyen haza! Nem szeretnék így vezetni...
Max rám nézett, hogy visszaviheti-e a hotelbe. Bólintottam és intettem egyet. Elég hamar el is mentek. Mi is mentünk ki az öltözőből. Ekkor Arthurral találtuk magunkat szemben. Meglepődtünk mindketten Charlinenal, de inkább az öccsén látszott a meglepettség.
-Ti meg mit kerestetek Max Verstappen öltözőjében?
-Arthur te mit keresel itt a Red bullnál? Nem szabadna itt lenned. Nekünk most ez egy kivételes alkalom volt. A bátyánk miatt Melissa megint elájult.
A monacói srácon mégnagyobb meglepettség, mint eddig. Csak bámult bambán.
-És most merre van?
-Most viszi vissza Max a hotel.-mondtam neki mire végeztem a mondatommal már csak hűlt helye volt a leendő sógoromnak. Valszeg utánuk ment valamiért. Valamire rájött? Vagy mi történhetett. Érdekes egy teremtés annyi biztos. Egymásra néztünk Charlinenal és ő szólalt meg először.
-Tuti fejre ejtették a szülőszobán. Csak nekem nem mondták el.-forgatta meg a szemét, mire én felnevettem egy kicsit hangosan.
Tiktok: petrawriter_
ESTÁS LEYENDO
Két tűz között /BEFEJEZETT/
FanficMelissa Sainz majdnem mindennapi életét felforgatja egy munkaajánlat amit elfogadott így a bátyja ellen fog dolgozni ezentúl. Eközben a 25éves lányt két srác szeretné meghódítani. Vajon Melissa ezzel meg tud bírkózni?