Ev muhteşem görünüyordu.
Bir bekar evi değil de lansmana özel tanıtım evleri gibiydi daha ziyade. Tek kişinin yaşaması için oldukça geniş ve büyüktü.
Müstakil arazi üzerinde sıra sıra bloklar vardı ve sitenin bahçesi diğer evlerden uzağa konumlanmıştı."Kiracı lazım mı?"diye mırıldandı Aral.
"Parazit filmindekiler gibi takılabilirim ya da."Hakan oğlanın omzundan tutup içeri buyur etmişti.
"Önden buyur."
Aral evden içeri adımladığında Hakan kapıyı örtmüştü.
"Genelde eve uğramıyorum,uyumaya geliyorum."diye yanıtladı Hakan.
"Yani dağınıklığı göz ardı et çünkü temizlikçi kadının gelmesine iki gün var.""Emlak dergilerindeki evlere benziyor."diye mırıldandı Aral.
"Benimki şuan kümes kalır.""Sınavlar başlayana kadar şehrin her yerini sana göstermiş olurum."
Hakan oğlan otursun diye mutfak sandalyesini onun için çektiğinde büyük bir tebessüm ile devam etti.
"Sınavlar başlasa da önemi yok değil mi?""Ortalama önemli."diye mırıldandı Aral dudak büzerek.
"Mezuniyet puanı işime yarayacak.""E tamam,yükseltmek istiyorsan yükseltiriz. Notlar bende o iş kolay."
Hakan'ın mutfağında şişe koleksiyonu vardı ve Aral tek tek şişeleri seyre daldı.
Eskitme ağaç raflarda yıllanmış yüzlerce şişe sayabilirdi.
Çoğu şarap olsa da alt sıralarda farklı içecekler de mevcuttu."Tekel bayi eve taşınmış."diye fısıldadı Aral.
"Siroz ben geliyorum diyor.""Yok,bunlar sadece özel misafirlere ikram."
"Mesela ?"
"Şuana kadar ilk sen olacaksın."diye fısıldadı Hakan bir sır verir gibi.
"Benim olanı paylaşmayı sevmem."Aral alaylı bir gülüşle birlikte gözlerini kıstı.
"Konumuz hala içkiler mi?""Bilmem,olsun mu?"
Hakan alt çekmeceyi aralarken tek kaşını havaya kaldırıp tekrar Aral'ı süzdü.
"Çikolata ,vanilya,limon,vişne....""Puro koleksiyonunda tarçın ve bal vardır diye tahmin ediyorum."
"Yakıcı bir tercih."diye mırıldandı Hakan.
"Yanıcı ve yakıcı şeylere ilgim var."diye yanıtladı Aral.
"Konumuz hala purolar,değil mi?"
"Bilmem."dedi Aral şirince. "Olsun mu?"
Şişe mantarı 'pıt' sesiyle savrulurken Hakan kadehin içine biraz dökmüştü.
"Arjantin şarabı."Aral tek dikişte kadehi bitirdiğine "Meyve suyu?"
Hakan alayla oğlanı süzüp devam etti. Beyaz şaraplardan birini kadehe boşaltırken
"Allure Chardonay."diye mırıldandı. "Buna da meyvesuyu diyemezsin."Aral uzun bir yudumda kadehi diktikten sonra "Müziksiz tadı çıkmıyor bence,biraz daha otantik olabilir."diye yanıtladı.
Hakan oğlanın gözlerine uzun bir bakış yollamış,cebinden çıkardığı telefonu oğlanın önüne koymuştu.
"Şifre yok,seç müziğini bakalım.""Yeni tanıştığın oğlanlar telefonunu verir misin hep böyle ?"diye mırıldandı Aral.
"İstisnalar kaideyi bozmuyor."
Aral kendi listesine bakar gibi olduğu listenin içerisinde sevdiği parçalardan birini açmıştı.
Civil Wars'tan Dance Me To the End Of Love parçasına denk gelince ufak bir tebessüm kondurmuştu. "En sevdiğim içki yanı meze parçasıdır."diye yanıtladı."Ben de severim."
Hakan kadehleri tazelerken Aral yumuşak bir tebessümle onun ellerine doğru uzandı. Hakan kadehi bilerek daha sıkı tutmuş,iri kara gözlerini oğlanın gözlerinden çekmeden uzun bir bakış yollamıştı. Dudaklarını nemlendirmek üzere diliyle hafifçe yaladı ve eğlenen bir edayla mırıldandı.
"Nereye oturmak istersin ? Koltuk ,sandalye..."
Hakan duraksayıp devam etti. "Ya da yatak?"
"Yüzün iyi bir seçenek olurdu."diye fısıldadı Aral gözlerini belerterek.
****Oldcity ağır abi kekolarıyla ortak paydamın köpeköldüren şarabın zevkini hiç bir şaraptan almayacak kadar şarap zevki berbat oluşumdan anladım*****
Yazar anısı vol :
Millet Carrefour'da alkol reyonunda geziniyor işte birbirlerine soruyorlar. "Bu şarap beyaz etle enfes gider, bu şarap peynirle enfestir, bu şarap kırmızı eti çok güzel yumuşatıyor,bunun aroması enfestir..."
Spirit o esnada yer çökmüş elindeki şişelerin alkol oranlarını hesaplıyo.
"Yüzde 15 ne,meyvesuyu mu bu..."
Sonra şişeleri bıraktım ve gidip %50 alkollü Jack Daniels'i sarmaladım.Kadınlar arkamdan "İlber Ortaylı Cahil " bakışı ile baktı ama şarap bence yemek yerken kola niyetine ittirmeye yarayan bira gibi bir içecek. Bira da su fonksiyonu görüyor bence. Bence gerçek içki skalası viski,vodka,rakı,mastika,cin vs kapsıyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Oğlan
RomanceSiteye yeni taşınan çocuk kesinlikle "toptu" ve uğraşacak birilerini arayan semtin ağır abileri afilli bir iddiaya tutuşmuştu. Kesinlikle onun top olduğuna hemfikirlerdi. Geriye kalan tek şey kanıtlamaktı.