-Te hogy kerülsz ide? Mikor jöttél? -lépett elém.
-Azt hiszem tegnap jöttünk. Maga hogy hogy itt van? -kérdeztem.
-Egyik rokonom itt dolgozik és idehívott segíteni. De veled mi történt? -váltott át aggódóvá.
-Csak egy kicsit legyengült a szervezetem. -nyugtattam meg, aztán elkezdtünk egy random irányba sétálni, lassan.
-Aha.... és mit fogsz ezután csinálni? -kérdezte.
-Fogalmam sincs. Valahogy nincs A tervem, nemhogy B. -sóhajtottam fel. -Maga mihez fog kezdeni?
-Először is... Most már nem kell magáznod. Most már csak simán Alex. -nevette el magát a semmin. -Amúgy meg egy hét múlva küldenek a fővárosi repülőtérre egy járatot, ami kivisz mindenkit Londonba, és kapunk egy kis pénzt, mivel tudják, hogy milyen helyzetben vagyunk. Szóval abból fedezhetjük a megélhetésünket, ameddig munkára nem tálalunk. -bombázott meg információival.
-Ön... vagy is te honnan tudsz ennyi mindent? -kerekedtek ki a szemeim.
-Megvannak a kapcsolataim. -kacsintott rám.
-És mindenkinek ki kell utaznia? -kíváncsiskodtam.
-Igen. Ingyenes az út, szóval megéri. Meg gondolom angolul is tudsz. -érvelt.
-Igen. Ezek szerint nincs más választásunk. A közép sulit meg majd ott kell befejezni? -belegondolni is rossz.
-Sajnos igen. De hidd el.... Minden rosszban van valami jó is. -vidított fel.
Vagy is csak akart.. Nagyjából sikerült neki.
-Igen. Ez így van. -helyeseltem.
Ekkor nyílt pont az az ajtó, ami mellett elakartam menni.
Újabb szívroham...-Jesszusatyám.... -kaptam a szívemhez.
-Dézi? -hallottam meg a nagyon ismerős hangot.
Deja vu...
-Jungkook... tényleg te vagy az. -jelentettem ki, és annyira megörültem, hogy újra láthattam, hogy belerohantam az ölelésébe, amit persze egy aranyos nevetéssel és egy szoros öleléssel díjazott.
-Nagyon hiányoztál... -búgta a fülembe. -De vigyázz a lábamra. -figyelmeztetett.
-Oh... bocsánat. Nagyon fáj? -engedtem el.
-Nem, most már, hála neked. Mi történt veled? Nagyon megijesztettél akkor.
-Csak legyengült a szervezetem és kialudtam magam. -mosolyogtam.
Ebben a pillanatban csak ő létezett, és én. Néha a pillanatnak is lehet élni, nem? Főleg most, amikor Kook olyan jóképű. A minimalis fény miatt csak úgy csillognak a szemei.
-Jó, hogy jobban vagy. -ölelt át újra.
-Te is hiányoztál. -válaszoltam neki.
-Khm... Khm... -hallottuk meg a harmadik személy hangját.
-Ja... igen... ő itt Alex, a volt tesi tanárom. -mutattam be Kooknak zavartan, mivel teljesen kiment a fejemből, hogy amúgy Alex is itt van.
-Én meg Dézi barátja vagyok, Jungkook. -jelentette ki, és jól kezet ráztak.
Áh... értem... szóval, mivel egyszer vagy kétszer a barátomnak neveztem Jungkookot, hivatalosan is az lett? Na ezt majd még tisztázzuk.
-Örülök, hogy találkoztunk. -mondta Ákos.
Most ezek tényleg örülnek, hogy találkoztak, vagy nem? Ha szemmel lehetne ölni, akkor áshattam volna már 2 sírt is, de egyiket se magamnak.
-Merre indultál eredetileg? -oldtam egy kicsit a feszültséget.
YOU ARE READING
𝐍𝐞𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬 | 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 |
FanfictionSosem gondoltam volna, hogy ott ahol élek, egy kis országban, pontosan azon a helyen fogok találkozni egy olyan ázsiai félistennel, aki ráadásul beszéli a nyelvemet. Amikor megismertem Jeon Jungkookot, gyűlöltem őt teljes szívemből. Igazából nem is...