şarkı önerisi:rengarenk acılar-berkay altunyay
Bir çocuk var çiçeklerle donatılmış entarisinde gayet mutlu bahçede koşturuyor yanında da bir çocuk ama o sessiz bir köşede duruyor.Köşenin sessiz büyüsünü fırça kılının tuvaldeki ileriye geriye yuvarlanışı bozuyor.
yokmuşçasına.Önlüğü rengarenk boyalarla kirletilmiş hayal gücünü döktüğü bir resim tuvali ve onun o çocuk dünyası gayet renkli duruyor ama elindeki fırça siyah boyaya batırıp çıkarılmış.Rengarenk boyalarla kirletilmiş hayal dünyasını beyaz rengiyle arındıran bir lale.Koşarak yanına seğiriyor.Elini geçirerek boynunu tamamlayan dalgasını bozarak omzuna düşen saçlarını yandaki omzuna konuk ediyor.Kovulduğu yerden misafirperver bir omuzda yer ediniyor.Bir anlık çocuk ona bakakalıyor.Elindeki fırçayı alıp koşarak şelalenin billurluğunda arındırıyor ve beyaz bir boya çalıyor hayal dünyasına.Çocuğun yüreğinin saflığının buluştuğu bir ev yaratıyor.Evin uzun büyük demirliklerden oluşmuş kilitli bir kapısı var.Demirliklerin ardından eve bakıyor.Bir çocuk eve girmek için çırpınıyor.O an kordonu kaldırıyor.Çocuk artık beyaz lale bahçesindeki yerini kaybedip evde yerini buluyor.
"Evime izinsiz girmenize izin verdim."
"Görünmek istemedim bir leke gibi, renklerimle beyazlığınızda göründüm.Her bir hayal dünyası yan yana sıralanmış bir hayat işleniyor, düğümleniyor ve belki de yeni hayatlar bekleniyor özgürce boya tüplerinden sıçratıldığı.Herkesin hayal gücünün buluştuğu bir yerdeyim.Herkes halinden memnun gibi.Hayatlarından fırçalar kayıyor gidiyor bir beyaz tuvale ya da beyaz bir kağıda.Bazıları renkli,bazıları renklerin içindeki renksizliğe müdavim olmuş renklere kinini gizlemeye çalışırken.Geometrik şekillerin çizgisinde somut bir ilerleyişe sahip.Bazıları renklerin götürdüğü bir serbestliğe tutsak.Kalemin karalığıyla yetinmenin mutluluk kaynağı olduğu.Boyanın yağlı yapısının verdiği zeminde bir çocuk parkındaki kaydıraktan çığlıklar içinde kayıp giderken ama bu sefer mutluluktan.Görmek istediği uzaktaki başka diyarlara yolculuk ederken anı defterine çizdiği,doğadaki şaheseri taklit etmeye çalışırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
Mystery / ThrillerViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...