Bu Sabah

9 4 0
                                    

şarkı önerisi:paint it black-hidden citizens,rånya

Mum ışığı sonsuz ışık demetleri saçan ama elbet bir gün tükenecek olan.Bir lale gibi biçimli,rüzgarlara rağmen bazen de ezilip geçilmesine rağmen dimdik ayakta durmak adına yaşam mücadelesi veren.Bazen insanın yaşamına son veren bir gülüş ya da gözyaşıdır en çokta içimize doğru akıttıklarımızdır.Yüreğimizdeki Saf duygusuna atıfta bulunduğumuz lale bahçelerini sularız.Ama gözler bazen lalelerin solup gitmesine neden olur.
Hayatda bazı dönemler vardır Sizi iyileştirdiğini düşündüğünüz daha çok yaralayan ama yaraya pansuman yapılmadığı sürece daha da derine inen .Hayata daha sıkı tutunmanız için bir serum takılır ama ihtiyacınız yoktur.Asıl ihtiyacınız olana da ulaşamazsınız bazen sevdiklerinize ulaşamadığınız gibi bir alo uzağınızda olanlara ulaşmak istemediğiniz gibi.Gibiler çok vardır benzetilen şeyler asıllarına ulaştırır.

Şebnemli bir sabaha gözlerimi açmak için zorladım ama bu sabah istedi ruhum.Bu sabaha ayarlamak için zamanı takvimin yapraklarını çevirdim.Çarpılanmış günler.Artık gerçekten de yapayalnızdım.Eskiden ruhen yalnızlık çeken ben şimdilerde nesnellik kazanmış bir yalnızlık içerisinde boğuluyordum.Bana doğru uzatılan eller toprağa doğru uzanıyordu.

"İlaçlarınız"Göz ucuyla bakarak"Ben iyiyim ama ilaçlara ihtiyacım var,Mükemmel gerçekten mükemmel"kapı sertçe kapandı ve çekip gidildi.Yine bu oda da tek başıma kaldım."Ellerim bağlı nasıl içicem ben bunları,Heeeey!" Sonrasında hap kutusunun kapağını döndürdü ve ağzına attı.Belki bedenimi süslemiyecekti ama en azından odanın kireç gibi beyazlığına iyi gelmiş gibiydi."Sağolun bir dahakine beyaz olsunlar"

"Üçüncü perondaki yolcularımızın dikkatine!Viyana'ya olan uçak seferlerimiz iptal edilmiştir sadece bu sabah"Bu sabahlık.

"O sabah ne gördünüz?"adam hatırını sorguya çekerek sabah değildi geceydi her yer karanlıktı.Siz de gördünüz mü?"İlk olarak sabahtı,gece değildi karanlık olmasının bir önemi yok.İki burada soruları ben sorarım ve eksiksiz, tamamlanmış cevaplar vermek zorunda bırakıldınız"Adam kadına bakarak "Yüzünüzü neden saklıyorsunuz?"yüzündeki maskeyi çıkararak yarayı gösterdi,açıklayıcı oluğunu düşünüyorum"Evet devam edelim,anlatın"Bir araba son hız gidiyordu.Hatta hız sınırını geçtiği için ceza yazıldı."Ama cezası sizin tarafından verilmedi,Öyle mi?"Kağıda anlattıklarını not alarak"Bir kız"Hatırlamaya kendini zorlayarak sonra bir an duraksadı"Çok güzel, devam zorlayın hatırlayacaksınız"Maskesini tekrar çıkararak"Buna benzer bir suret miydi"

Kollarımın bağlandığı gibi şimdi de gözlerim bağlı bir şekilde yıldızlara bakıyorum ama bu sefer parlamıyorlar.Bazen hatlar karışır,roller el değiştirir.Yeni işiniz hayırlı olsun Şebnem Özdinç.Tanıştığıma memnun oldum.İşte şu kontratlar imzalanması gereken.Kalemi almayarak dosyayı geri ona uzattım."İmzalar burada"parmağıyla işaretleyerek.Nasıl ama?"Bu sabah imzalandı.O zaman şu dosyayla ilgilenmeye başlayabilirsiniz."Bu sabahtan beri ilgi alanımda,merak etmeyin"yüzüne bakarak."Bu sabah bir suçlu sorguya çekildi,suçunu itiraf etti"

Bir telefon çalıyor."Evi çabuk boşaltın"
O gün dışarının soğukluğuna hiç kimse aldırmadı.Sorulan sorularda hiç düşünülmemişti o yaşta bir çocuk için.Ard arda sıralanan sorular ve beynimin içini yiyen düşünceler.Düşün,düşün,düşün en son boğuluyorum artık hiç de soğuk değil içerisi.Sorguların yerini hıçkırıklarla dolu çığlıklar alıyor ayağını yere sertçe vurarak vazoyu yere fırlatıp atıyor.En son ellerini bal arısı rengi saçına götürüyor ve çekiştirmeye başlıyor dalgalarından eser kalmayıncaya kadar.

Bu sabah yattığı yerden uyandı ve düzleştiriciyi aldı.Saçında gezindirmeye başladı.Saçlarının dalgasını dağıtıncaya dek.Isısını giderek yükseltti.Bal rengi saçlarının parlaklığını yerini kıvılcımlar almaya başladı ve bir koku burnuna serzenişte bulundu o kokuyu davet etti.İyileşme umuduyla yaşayanların barındığı yerde bir siren sesi barınmaya başlıyor.Nabızını çok yakında hissediyor.Çok hızlı bir şekilde koşmaya çalışıyor.Koşarken masaya takılıp sendeledi ve masa alaşağı oldu.Masadan düşen makas, saçlarının ölü tellerine son verdi.Ölü telleri düzleştirmeye devam etti ve elindeki saç tellerine baktı ve bu karmaşaya anlam veremedi.Saçlarını bağlamaya çalıştı ama toka tutmadı.Tokanın lastiği gevşekti yerden aldı.

Dosyaya bakarken saçı gözlerinin önüne düşüyordu.Tokayı yerden alarak saçını arkadan boyun kısmında bağladı sıkıca."Teşekkürler"dosyanın yapraklarını karıştırarak"İnşallah yardımcı olmuştur"Başını sallayarak yüzüne şaşkın bir ifade yerleştirdi"İlk görevinize göre başarılı"üstüne alınmayarak"Ben sadece işimi yapıyorum.Dosyanın kapağını tuttu,kapattı ve"Bu dosya tamam"sorguya alınan suçlu suçunu itiraf etti."Dosyaya daha iyi bakarsanız sevinirim"Gözlerindeki gözlüğü çıkartarak tekrar bakmasını istedi.Sayfaları tekrar tekrar çevirdi ve hızlı çevirerek atladığı boş sayfaya bakakaldı.Gözünü sayfanın yukarısından aşağısına doğru kaydırdı ve altı doldurulmamış bir başlık.

Ailenin üçüncü üyesi Sarah Beyazsoy.

Suçunu itiraf ettirdik.Suçu yok sadece tanık.

İçeriden birilerine seslerini duyurarak."Bu sayfa neden boş bırakıldı.Hükümet bizden net bir cevap bekliyor."Bu sabah derede ıslak ölü bedeni bulundu,boğularak öldürülmüş."

Duvara yaslanmış bir şekilde olanlara kulak misafiri olmak zorunda bırakıldı."Ben olsam bu dosyayı bu kadar hızlı kapatmazdım.Dosyanın kapağını tutarak sertçe geri açtı."Suç dosyasında da farklı bir isimle yer alıyor."

"Bilmişlik taslamayı kes artık.Şu rahatlığına artık bir son ver.On yıl önce o dosya bir çok kez kontrol edildi ve kapandı.Şimdi gelmişsin o dosyayı açacak nitelikte deliller sunuyorsun."

Masaya bıraktı.
Solmuş beyaz lalelerin bulunduğu kırık bir vazo,yıpranmış bir not.Bu sefer kana bulanmış bir vaziyette kırık vazonun yerini alan poşet dosyada.

Bazen beyaz laleler en masum anların tanığı durumuna düşer bazense gibilerin bilinmezliğinde solup gider.



Beyaz LalelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin