Eskrim

8 4 0
                                    

şarkı önerisi:911-ellise

Gizem!Arkasından yürüyor.Elini sırtına doğru götürüyor elinde bir kılıç ucu sırtında bitiyor.Parmak ucunda süzülüyor.Kaygan zeminde beraber kayıyor.Sonra kılıcı yere doğru savruluyor."İyi oyun"Kılıcı boğazına götürerek"Düşman rolü"büyük bir kapı sonsuz bir sessizliğe mahkum oldu.Kırmızı ışık ışınları çizgisel hareketler oluşturuyor.Sistemi altüst eden bir alarm sesi.

Ümitler gökyüzünde uçar,bir dala tutunur ve en son yeryüzünde kuraklığa neden olur.

Demir parmaklıklar yok olmaya başladı.Yok olmasına sebebiyet veren bir ruh yok oldu o gece.Tam yanımızda tekerlek sesleri hissettik.Tekerlekler yolda çizgiler bıraktı.Arabaya yetişmek için tüm benliğiyle uçtular bu sefer gökyüzünde değil yeryüzünde.

Parmakları mavi kutunun üzerindeki boşluğa gitti ve bir basınç uyguladı.Ses yok olmak zorunda kaldı.Dijital rakamlar kayboldu.Eli bu sefer tuşa gitti.

Telefon çalıyor.Annem bakıyor.Telefondaki ses evi boşaltın hemen diyor.Tanımadığım yabancı insanlar eve giriş yapıyor.Beyaz Laleleri çiğneyip geçiyorlar."Hey sen oradaki turşu kafa,Lalelerin beyazlığını kirletme çabuk terk et evimi"Onlar hala devam ediyor dinlemeyerek.En son odama doğru yol alıyolar.Arkalarından koştum.Demiştim ya yavaş adım alırım ama odaları geçişim ışık hızı.Odayı melankolik bir müzik esir almaya başladı.Odanın kapısı ardına kadar sertçe kapandı.Rüzgar esir almaya başladı perdeyi.Ben tuşlara basmaya devam ediyorum ve kapı açıldı.

Yüzünde tatlı bir tebbessüm almaya koyuldu.Tebessümün oluşturduğu kırışıkların mutluluğuna sebebebiyetti.Yaşamının son 24 saatinin olduğunu bilse de böyle güler miydi?Herhalde gülerdi.Kapının kenarında bana doğru gözlerini götürüyor.Kapıdaki Open yazısını ters yüz ediyor.Size doğru olan kapılar açıkken başkaları için kapalıdır ve kapalı kapıları sizden başkası açmadığı sürece girmelerine izin yoktur.
"Evime izinsiz girmenize izin verdim"

Erimiş çikolatayı parmaklıyor."Tadı güzelmiş"Elindeki erimiş çikolatayı yanağına sürüyor.Karton poşetteki unu başından aşağı döküyor.Bembeyaz tozlar havaya karışıyor."Yaşlandık,Sarpçım hala ölümsüzüz"Fotoğraf makinesini çıkararak"Gülümse çekiyorum"

Flaş patladı.

Fırının kapağını ısıyı muhafız etmeyen eldivenle açıyoruz ama ellerimiz ısıyı hissediyor.Fırının fanı işe koyuluyor.Sıcak hava dörtbiryanlarını sarıyor.Eli fırın tepsisinden yanağına doğru uzanıyor.Eliyle yanağından elini itekliyor ve sertçe bir tokat atıyor.O gün atılan tokatlar gerçekliğin yüzüne çarpmasıydı.Koşarak çok sıcak oldu biraz daha ısıyı arttıralım.Ocağın tuşlarını çeviriyor çıt çıt sesi yükselen sesler.Alevler yükseliyor.Perde de bitiyor.Perde de ısı daha çok yükseliyor En son sertçe yüzüne doğru perdeyi çekiyor.Perde bitti.Alevin içine doğru bakıyor.Hani renkler nerde,o renkler hepsi nereye kaçıştı görmek istiyorum ama yoklar.Neden bu alev kırmızı bir hal aldı sonrasında küllerin siyahlığında kayboldu.

Çok önceden ateşinin söndüğü anlaşılan bir şömine en kuytu köşedeydi.Kim bilir kaç gece hangi kalpleri ısıtmaya devam etmişti de sonunda bir bir yakılan odunlar küllenmişti.

Bir film yer almaya başlıyor ekranda.Siyah-beyaz şeritler halinde kalplerine doğru izledi.Telefon çalıyor ve aramayı reddediyor."Aşkım bu gece aşkımıza özel olsun"Sarp yanağına doğru elini götürüyor ve değdiriyor.Ekranda bir alev yer almaya başlıyor.Şöminenin odaya yaydığı ısı yükseliyor ve en son dudaklarında bitiyor.

Beynini kemiren düşünceler başrolde yer alıyor."Bu gece 00.00'da yer alıcaz"Alarm çalıyor eliyle sertçe kapatıyor.Alarm yere düşüyor.Yatakta dans etmeye başlıyor.Daha fazla çıplak tenine sokulmaya başlıyor.Yatağın içinde bu sefer acı içinde kıvrılıyor.

Zarfın içindeki kağıdı kıvırıyor ve fırlatıp atıyor.

Beyaz LalelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin