Gözünü Aç Çocuk-maNga
Bir tezahürattır kopmaya başladı.Tezahürata kulak asmamaya çalışararak kılıçlar hareketlendi ve bir canda bulundu.Ses giderek yükseliyor.Ritim hızlanmaya başlıyor ve kulaklıkta yine ben."İt's gonna be a good life that says by terapist"
Çekiç,örs,üzengide titremeye başladı sonra bedenler ve eller sonsuz bir hükümranlığa sürüklendi.
"İlaçlarınız"Kaşığını metalinde bir buğu ona göz kırpan ben.Metal yönünü çeviriyor aya doğru.Ay gittikçe parlak bir hal alıyor taki turuncu cisimden uzaklaşana kadar.Yakınlaşmak isterken uzaydaki boşluğa dalıyorum.Boşluk çok soğuk ve tedirgin hissediyor.Ellerim üşümeye başlıyor artık ısıtmıyor çok uzaklarda.Maddenin halinden dahi sayılmayan boşluğun hükmü sürerken ki şaşkınlığımı gizlemeye çalışırken nebulaya dönüşüm boşluğun içine düşüp dağılışımdan kaynaklanan bir yıldız ölümünden astronotlar tarafından takip edilemiyor.
Yerde sessizce boşluğa duyurmamak istercesine aya ilk adımlarımı basıyorum.Gazetelerde yer alıyor,ayağa ilk ayak basan kadın tanınmayacak halde ama izleri hala hüküm sürüyor.Tozlar yerden bulutlara karışımını engellemek isterken toz bulutu oluyorum,her şey bir anda elime yüzüme bulaşıyor.Elimi kirletmemek isterken ayaklarım kirleniyor ve topukların tıkırtısını basamaklar kesiyor ve bir arabadayım.
Su damlaları buharlaşıp camda buğu oluşturuyor ve cama daha yakından bakmaya çalışıyorken biri kınından kılıcı su damlalarını savuruyor,yağmurun oluşumuna göz yumuyor.
Yeryüzünde kayboluruz.Yağmurun bize oyununa bak.Bir sona başlangıç oluruz.Soyunuruz bütün kirlerden.Kokun artık yok buralarda sadece gömleğim avuçlarımın içinde.Son kez gitme desebilseydim ya da gömleğinle yetinmek zorunda kalmasaydım.Senin kollarında başlayan sabahlara doyamadım.Keşke bir not bırakmak yerine gözlerimin içine düşerek baksaydın.Son kez beyaz lalem deyip elveda etseydin.Her gece senin kokunu bekledim.Hiç bir açıklama yapmadan,neden Sarp.Birkerecik olsun şu endişelerime hak ver istedim.
Kucağına alıp yukarı doğru kaldırdı.İkisi beraber bir su damlası olarak yere damladılar.Yerde hallerine bakarak boğulurcasına kahkaha attılar."Deli sen ne yaptın bize"
Elini uzattı,yerden kendine doğru çekti elini bırakınca geri yere düştü.Sonra çıplak kolundan tutup onuda suya boğdu.Yerinden kalkıp koşmaya kalkışırken kolundan tutarak bu sefer Sarp köşeye sıkıştırdı."Yakaladım seni"gülmesini tuttu,yanaklarını şişirdi.Onu yavaşça itekleyerek kaçmaya yeltendi,kolundan tutarak"Kaçak benden kurtuluşun yok"daha fazla gözlerinin içine bakamayadı,görevini kaçırdı.Minik burnuna dokundu."Noldu sesin soluğun kesildi."Dudaklarını araladı.Bir şeyler söylemek için çırpınışına tanık olarak dudağına yapıştı.Elini belinden çekip çenesinden yanağında gezdirmeye başladı,en son kulağının arkasındaki sinirleri hissizleştirerek tutkulu bir şekilde bir öpücük armağan etti dudaklarına.Tenlerinin sıcaklığı gökyüzünde birleşmeye başladı.Yeryüzüne indi su damlaları dudaklarında bitti.Kalplerine hapsettiler,beyinden ebediyen kovuldular.İki insan ve bir yabancı.Sarah yutkundu tadını hissederek Sarp'ın dudağını ısırdı,çiğnemeye başladı."Sen ne yaptın bana böyle"ona yaslandı.Geriye doğru sendeleyerek,ellerini göğsünden çekti,kendine gelemeyerek."Bu olanlar yanlış,hiçbiri yaşanmamalıydı."Geri geriye doğru adım aldı.
Bazı yanlışlar daha doğrudur doğrulardan bazı doğruların yanlışlığı gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
Mystery / ThrillerViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...