şarkı önerisi:ready for war-neoni,unsecret
Yavaş yavaş adım alıyorum ama odalar arasındaki geçişim ışık hızı.Bir an bir siren sesi koridoru dolduruyor.Dııııııın!
Biri çarpıyor bana elbiseme temasını aniden kesiyor.Gözlerimi yepyeni bir hayata açmaya çalışıyorum.Bembeyaz bir tuval yumuşak ve esnek fırça darbeleriyle renklenmeye başlamıştı.Tabloyu yumuşak el hareketleriyle evirip çeviriyordu her seferinde farklı bir açıdan bakmaya çalıştı ama en sonunda tabloyu eski yerine yerleştirdi ve bir daha baktı,görmeye çalıştı.Ustaca çizilmiş figürler,kesik fırça darbeleri,renklerin birbirinin içinde kaybolup gidişini... Artık renklerin kasveti yoktu onun yerini canlı renkler almaya başladı.
Gözlerini renklerin cümbüşünden ayırıp bulunduğu odanın kargaşasını incelemeye başladı.Tüyleri dökülmüş bir yastık ve ince kumaşının bir bölümü yırtık nevresimle örtülü bir yatak,sedef kakmalı bir çekmece,sert ve keskin çehresinin yansımasına sahip platin çerçeveli bir ayna,kırmızı şarapla ıslanmış ahşap parkeye saçılmış inci boncukları.Nanaaananananaaa!
Piyanonun başındayım.Ellerim tuşlarda bir ileri bir geri hareket ediyor.Gözler ise benden karanlığa doğru ilerliyor.Piyanonun sesini bastıran bir Dııııııııııın! sesi.Mavi-kırmızı ışık demetleri Bütün renklerin yerini alan sadece mavi ve kırmızı ışıklar mor renk oluşumunu beklerken saatin pilleri çıkarıp atılmış ama geri takamamış,piller kayıp,mavi ve kırmızıyı tercih etmiş.Kan yansıtıyor.
Yapayalnızım ıssız bir sokakta yürüyorum.gözyaşları ve cam kırıkları tüm bunlara rağmen ruhu bedenini terk etmek istercesine koştu.Bütün benliğiyle bütün hıncıyla yere sert basan adımlarla,sonunu düşünmek istemeyerek... sonrasında bir bir batmaya başladı cam kırıkları yalın ayaklarına,durmak mı durmak bilmeyen yine aynı sertlikle adımlarını attı.
Ayaklarındaki cam kırıklarını söküp atmak istedi ama çoktan derinlere indi.
Hem artık kanatmıyordu,yarayı kapatma çabası içerisinde de değildi.Bir süre sonra bedeninin uzuvundaki acıyı hissetmedi giderek uyuştu.Acı ve keder bu tür duyguların bir anlamı ya da önemi var mıydı?Pek sanmam.İnsan alışmak zorunda kalırdı ya da içinde bulunduğu ev buna izin verirdi.
Bir el nefesimi kesiyor ve gözlerimi kapatıyor.
"Sayın seyirciler,10 yıl önce bu tarihlerde bir kaza yaşandı Viyana'da.Bu kazada bir aile yer aldı.Aile üyelerinden bazılarının cesetleri hala bulunamadı.Sarah Beyazsoy adındaki hastamız Viyana şehir hastanesinde yatmaktadır.Acil 0 Rh(-) ve beyaz laleler.Malesefki bu şehirde çok az bulunan çiçekler evlerindeki bahçesinde.Yer sakinlerine iletilebilirse sevinir...Bir ses cümlesini keserek" Haddinizden fazla özele inmezseniz sevinirim isim yeterli olacaktır,soyadını kana bulamanıza gerek yok.Acil lafına da ihtiyaç olduğunu zannetmiyorum.O güçlü kızdır.Annesinin kızıdır,tüm acılara katlanır ama ölmemek için çırpınır."
Sözler hükümsüz.
Sözlerin hükmüne sizin karar vermeniz ne kadar doğru.
Eleanor hanım yukarıdan çağrılıyorsunuz.Yukarı sakin adımlarla çıkıyor.Karşısında küçük bir çocuk emir yağdırıyor.Saklan gerçeklerden,kaç gerçeklerden,ailenden.Yıllar önce beni de sakladığın gibi,Uçurtmanın kırılmasına da sebebiyet verdiğin gibi.
Kenarda siyah bir siluet duruyor.Elindeki tuval onun o çocuk hayal dünyasını yansıtıyor.Renklerin cümbüşü hayranlık uyandıracak cinsten elindeki simsiyah boyaya batırıp çıkarılmış fırçaya rağmen.Fırçayı bir kez kırmızıya batırıyor ve gökyüzüne doğru fırçasını kaldırıyor ve bir uçurtma çizmeye başlıyor.Bir beşgen çiziliyor.Ağaca tırmanmaya başlıyor.Sert dokuya sahip olan meşede oyuklar açılmış.Kocaman bir oyuğa oturuyor.Oyuğun içi kapkaranlık ama eli bir oyuncak arabaya takılıyor.Eline alıp oynamaya başlıyor.Düt düt!sonra kontrol kaybediliyor.Dııııııın!ve araba alabora.Arabayı sapasağlam yerine bırakıyor ve koşarak kaçıyor.Çıkarken meşenin ovuğuna takılıyor.Elindeki çit kırılıyor.Elindeki yapıştırıcının kapağını açmaya çalışıyor ama bir türlü açamıyor,annesine veriyor."Annecim açarmısın?"Annesi kolayca kapağını açıp ona uzatıyor.Ama çoktan yapıştırıcı üzerinde kurumuş.Annesi çiti gösteriyor "zaten sağlam".Çocuk inatla göstermeye devam ediyor.Bu çit kırık görmüyormusun.Elindeki çiti alıp orta kısmını dizinin eklem kısmına getirip kırıyor ve
Bir çat sesi, geri geriye giden adımlar. Vazo yere düşüp kırılıyor
İçerideki sesler derin bir ölüme terk edildi.
Hey!Kim var orada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
Mystery / ThrillerViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...