Skapova-Uyu
Sıraya başını gömmüş,uyuyor.Kağıttan bir uçak geçiyor başının üstünden.Bir anda silkelenerek sıradan başını kaldırıyor,gözlüğü yamuk bir şekilde.Gözlüğünü düzelterek yanındakine bakıyor.Öğretmenden uyarı alıyorlar."Okuldan kaçmak ne demek"Ailenizi çağırın.Sarah bir an duraksadı.Sarp elini tutarak göz kırptı.
Bir yoldayız.Sokak lambalarının altında elimizde kağıtlar uçuşuyor yere savrulanları tek tek topluyorlar eziyetten çok zevk bizim için.Sarp'ın elinden tutarak yeni müşteriye doğru koşturuyolar.Elinden tuttuğu elini çekerek sendelemesini sağlıyor.Metrobüs karanlığa karışıyor.Kolundaki saate bakıyor 00.00 bütün metrobüs seferleri bitmiş."Gördünmü son metrobüsü de kaçırdık"
Kalabalığın arasında geziniyolar.Sarp adamın şapkasına uzanarak kafasına yerleştiriyor.Takma bıyığını alıp dudağının üstüne yapıştırıyor."excusez-moi madame"elini uzatıp şapkasını çıkararak elini uzattı.
Sandalyeler tüllerle süslü.Yerde biten çiçeçeklerin renkleri arasındaki beyaz laleye uzanıyor."Benim beyaz lalem yanımda zaten,başka bir çiçeğin yaşamına son vermek saçmalık olur"Sarpın elindeki dolu tepsiye bakarak"Teşekkürler"yerdeki beyaz laleyi kopardı.Siparişler hazır.Elinde tabaklarla gelerek elindeki tepsiye yükledi.Kulağına fısıldayarak"İyi bahane bana yutturamazsın"
Yerleri paspaslıyor.Gülerek geliyor"Buralar pırıl pırıl olacak"Paspasın ucuyla dürtüyor.Merdivenin ıslaklığında kayıyor.Bileğinden tutuyor ama gülmesini tutamıyor."Yerleri kurutmayı unutmuşum"
Zaman 00.00 ı gösteriyor.
Bir merdivenin başında oturuyorum.Kovayı alaşağı ediyorum.Kovanın içindeki su başımdan aşağı dökülüyor ama bu sefer sıcak değil soğuk.Soğukluğunda kayboluyorum seni kaybettiğim gibi.Dudaklarımın buzun kuruluğunda.Yeniden kalkmaya çalıştım ama yeniden oturduğum yere çakıldım.Halime ağlama eşliğinde kahkahalar atıyor.Elindeki kuru buzu başına doğru götürüyor.Kuru buzu çekmek için çırpınıyor.Kuru buzun soğukluğunu elinin sıcaklığı örtbas edemiyor.Derisindeki buzu yine derisini yüzerek çıkarmaya çalışıyor ve buzun kuruluğundaki göz yaşları kuruyup gidiyor.Elinde bir bitterli çikolata ısırarak dolabın anahtarının siyahlığı gibi.Bitterli çikolata en sevdiğin.Tatlının içindeki acı ona çok tatlı geliyordu."Bir parça aldı mmh lezzetli,annemin tarifi.Çocukken ben yorgun argın eve geldiğimde bana tatlı bir sürpriz yapar
Erimiş çikolatayı parmaklıyor."Tadı güzelmiş"Elindeki erimiş çikolatayı yanağına sürüyor.Karton poşetteki unu başından aşağı döküyor.Bembeyaz tozlar havaya karışıyor."Yaşlandık,Sarpçım hala ölümsüzüz"Fotoğraf makinesini çıkararak"Gülümse çekiyorum"
Flaş patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
Mystery / ThrillerViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...