şarkı önerisi:toxic-2weı
Görev Başarılı Bayım.Elindeki Tabanca yukardayken bir anda göğsüne doğru doğrulttu.Eli yüreğine uzandı.Kanlar içinde yüzmesini izin vericekmisin.Parmağını dudağına götürerek Sözler Hükümsüz.Gözlerini ona kenetleyerek tetiğe doğru parmaklarını ilerletmeye başladı.Silah el değiştirdi.Roller el değişti.Elini kendi kalbine götürerek hissettin mi?
Araba pas geçti ama birdahakine net konuşamayız.Durumun ciddiyetinin farkında mısın?
Masaya bırakılmış bir mektup.Mert elini uzattı,zarfın içine doğru gözlerini seğirerek bakmaya çalıştı.Elini elinin üzerine bastırarak mektubun açılmasına izin vermedi.Mektubu incelemene izin veremem o gün kaçtığın gibi.
Telefonlar susmuyor.Ben en son hattı kırıp fırlatmak zorunda kalıyorum ama aldığım her yeni hatta benzeri numaralar arama geçmişimde yer alıyor.
Boğuk bir ses tanınmasını istenmeyen.
"Kurtuldunuz ama sadece bir süreliğine"
"Neden ya da Nelerden"
Telefon kulubesindeki telefon kablosunu yerleştirmeyi beceremiyorum ve aşağı doğru zıplayan bir tele bağlı.Teller sıkıca bağlı açılmaması için bu ansiklopedinin.Yolcular çoktan yerlerini almış ben odalar arası geçiş yapıyorum boş bir yer bulmaya çalışıyorum ama buraya ait değilim,ait de hissettirilme çabası da yok.Hem artık kaybetmeye kıyamadıklarım listesine ekli bir numara yok.
Numaraları tuşluyorum.Rehberimde kayıtlı değil silinmiş ama ezberimde kazınmış,kazımış.
Soğuk ve soğuk.Kemiklerimin diriliğini hissediyorum elimi bir toprağa götürüyorum.Götürdüğüm yer gitmek istediğim yer.Yağmurla yeterince ıslanmış toprağın birde benim tarafımdan su içmek istediklerini düşünüyorum.Mezarının her yanında solmuş beyaz laleler.Göz yaşını silerek evinin bahçesinden getirdiği beyaz laleyi mezarının başına bırakıyor.Bu sefer de gözyaşlarıyla boğuyor.Yüzmeyi severdin ta ki son yüzüşüne kadar.Sevdiklerini severdin ama sevememekten hep korktun.Karşısında bir kız bal renginde dalgalı saçları eliyle işaret ederek asıl sen korktun.Yapamadıklarının pişmanlığını çekmek,yaptıklarının pişmanlığını çekmekten daha ağırdır.
Yürümeye devam ediyorum yine yapayalnız.Yerde bir ceset çırpınıyor ama o gece olmuyor,yapamıyorum.
Ellerim kollarım bağlanıyor.Ona can olmak çok istiyorum ama bana böyle bir şans tanınma fikri bile düşünülmüyor.Düşünülecek bir zaman yok.O gece çığlıklarım sessiz sadece ruha uzanabiliyor sadece ona.O beni duyabiliyor bir an nefes alır gibi oluyor.Hıçkırıklarla karışık bir yakarış.O benim boğazımda tıkanıklık oluşturuyor yüreğimde koca bir iz bırakıyor derince.Kazınıyor kazınıyor ta ki soluk borusuna kadar.Nefes alabilişine inanmak istiyor.Kendinden iğreniyor ilk defa o gece nefesine onla beraber son vermek istiyor.O isteğine o izin vermiyor,onun geride bıraktıkları,onun hatıraları,cümleleri hala kalbimin derinliklerinde bir yerlerde kazılıyor.Daha çok kazımasını istiyorum.En son kanlar içinde tam boğul...Terler içinde uyanıyor.Hasta bakıcı "İyimisiniz,İlaçlarınızı aldınız mı?"Ağzını zorlayarak hapları içirmeye çalıştı"Hap kutusunu yere iterek.İçirdiği hapları halıya kustu.Halının burgusunda pıhtılaştı.Başı öne doğru eğildi.Bilinç dışı.Nabızını yokladı.Nabızı o gece ölçülemedi.
Koridoru bir çığlık esir aldı.
Doktor Bey!Hasta acil muayeneye alındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
غموض / إثارةViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...