Blue-dreamy
Elimi ıslatıyorum daha sonra boynuma sürüyorum.Pamuğa da ıslaklığı bulaştırıyorum nazikçe yüzümü temizliyorum.Rujumun kırıklığıyla çizilmiş bir dudak ve sonrasında dağıtılmış.Pamuğu daha çok suya boğuyoru.Göz altımdan fırlamış kapatıcımın yakarışına sonunda son veriyorum.Aynayı daha çok kendime yaklaştırıyorum.Yarayı daha çok incelemeye başlıyorum yaraya daha çok dokundukça kanıyor.
Kendimden geçmiş bir şekilde yürüyorum karanlığın sonsuz korkutuculuğunda.
"Sen tam bir korkaksın"
"Ben tam bir kaybedenim"
Bir zehir o gece dillerini bağladı, konuşulmadı ama ilk defa birbirlerini anladılar.Bir türlü o zehir dudaklarından dökülmedi,olmadı.Gittikçe esareti altına almaya başladı.Zincirleri kırmak kimsenin umurunda değildi.Yüzünün yan yüzü sırtına yaşlı bir şekildeydi.Kendimi kaybettiğim yolda aldığım adımlar yine burayı gösterdi.Tanımadığım bir sırt tanınmak istemediğim.Duygularımın hiçbirini hissedemediğim soğuk tutmuş yüreğine doğru sızıyor başı dönmeye başlıyor.Kazan kaynıyor ve otlar bir bir koparılıp buluşturuyor."Hanımefendi daha iyi olacaksınız"Pijamanın ucundaki pıhtılaşmış kan lekesini görüyor.Ona doğru solgun bir bakış fırlatıyor gözleri kısık bir şekilde ona bakıyor gözlerini sonsuzluğa gömecek gibi olurken"Gözlerindeki yıldızlara son verme olur mu"Taramaya başlıyor ve derisine kadar iniyor.
Gözünden düşen bir damla yaş avucunda bitiyor.Elini yanağından alnına doğru götürüyor.Bir an panikler gibi oluyor,ateşinin yüksek olduğunu farkettirmemeye çalışıyor.Bir an ruhsuz hislerine renk geliyor dudağından gözlerine.Tatlı bir tebessüme sebebiyet veriyor.
Gülümse çekiyorum! Çokça yansıma aynı odanın içerisinde fır dönüp duruyoruz.Gözüme kırık bir ayna çarpıyor.Aynaya şaşkın bir ifadeyle bakıyorum.Yüzüme dokundurduğum elimi çekiyorum geriye doğru sendeleyerek saçlarım canlılığını kaybediyor ve karanlığın tutsaklığı.Tutsaklığın kölesi olmak istemeyen bir ben ama beni kendine doğru çekiyor.
"Beyazsoy Ailesi kazasının üzerinden tam on yıl geçti ama söz konusu cesetler hala aranıyor"
"Bugün bulunan cam kırıklarının cinayetle ilişkili olduğu öngörülüyor"
"Bu sır perdesi hiç kapanmayacak gibi görünüyor."Ailenin üçüncü üyesi Sarah Beyazsoy.
Suçunu itiraf ettirdik.Suçu yok sadece tanık.
İçeriden birilerine seslerini duyurarak."Bu sayfa neden boş bırakıldı.Hükümet bizden net bir cevap bekliyor."Bu sabah derede ıslak ölü bedeni bulundu,boğularak öldürülmüş."
Duvara yaslanmış bir şekilde olanlara kulak misafiri olmak zorunda bırakıldı."Ben olsam bu dosyayı bu kadar hızlı kapatmazdım.Dosyanın kapağını tutarak sertçe geri açtı."Suç dosyasında da farklı bir isimle yer alıyor."
Susmayan çağrılar ve her defasında reddedilen telefonlar.
Telefon kulübesinden düşen telefon ahize ve elimde biten bir telefon ahizesi.
"Sarah!"karşıdakinin tedirgin ve aynı zamanda şoka uğramış sesinin mutluluğunu hissetti."Büyük cisim"Ağzını tutarak güldü aynadaki kocaman görüntüye."Yer cücesi,boya bak aynadaki minik görüntüye bakarak Bal arısı iğneni bana doğru doğrultma.O gözler ne öyle"Kollarını birleştirerek "Korktun mu?"
Sırtında sıcak bir el hissetti uçuruma sürükledi sonra çekip onu oradan kurtarmak için çırpındı.
Koşarak aynaların ışıltısını örtbas etmek istedi.Bu gece aynalar senin ışıltını yansıtıyorken koşman ne kadar yardım oluyor sence adil mi?"Gözlüklerinin camını silerken.Kolunu öne doğru uzatarak önünü görmüyormuş gibi yaptı.Gözlüklerini elinden alarak burnunun üstüne yerleşti.
"Poşet dosya"
"Masanın üstüne bırak!"
Hangi masanın?diyerek masanın tozunu aldı ve şeffaf dosyayı yerleştirdi.Mis gibi bir kek bitterli.Bir ısırık aldı"Hmm,çok lezzetli en sevdiğim.Tadına bakmalısın.Yağ sıçramış duvarlar bir kirişte birleşiyor.Kablolar mutfağı sarmalıyor.Prizdeki kabloların bütünlüğüne son veriyor.Ocağı kontrol ediyor.Yerdeki halıya gözü takılıyor simsiyah halının burgularında koyu kırmızıdan beyaza doğru çamaşır suyla açılmış bir leke.Gözlerini yerden kaçırarak tedirgin bir şekilde dolabları karıştırıyor."Heh işte buldum"Eline tututuşturuyor Poşet dosya içerisinde bir kek.
Aşağı kattan sesler yukarıya doğru uzanıyor ve eli çabuklaşıyor.Dolapların kapaklarını açıp tek tek bakmaya çalışırken aynı zamanda kapının ardını koladan ediyor adım sesleri daha fazla yaklaşıyor.Alnındaki teri silerek dosyayı kendine doğru çekerek"Heh işte buldum"Yüreğine yerleştiriyor ve kalıcı bir iz bırakmasını sağlıyor.Poşet dosya içerisinde bir solmuş lale ve vazonun kırık cam parçaları"
"Beyaz lalem"Montunun cebinden bitterli bir kek çıkarıyor ve ağzına götürüyor."Tadına bakmalısın,En sevdiğin pasta"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
Mystery / ThrillerViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...